خانه > اسرار خانه داری > راهنمای انتخاب مناسب ترین هدیه برای خانم ها

راهنمای انتخاب مناسب ترین هدیه برای خانم ها

انتخاب هدیه مناسب خانم ها همیشه چالش بزرگی برای مردان بوده و هست. اما اگر مراسم مهمی مثب تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین و … را پیش رو دارید باید بتوانید یک هدیه مناسب پیدا کنید تا فرد مورد علاقه خود را خوشحال کنید. در این مطلب از حیاط خلوت شما عزیزان راهنمای انتخاب مناسب ترین هدیه برای خانم ها را خواهید خواند تا شاید در انتخاب هدیه برای کسی که دوستش دارید به شما کمک کند. پس با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب مناسب ترین هدیه برای خانم ها

راهنمای انتخاب مناسب ترین هدیه برای خانم ها

خرید لباس به عنوان هدیه

در میان گزینه‌های شما احتمالا پوشاک، کفش، گل، کتاب، زیورآلات در اولویت هستند. اگر بخواهید لباس هدیه دهید باید سایز خانم‌ها را دقیق بدانید چرا که هدیه دادن لباسی با سایز کوچکتر یا حتی بزرگتر به یک خانم، ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد! در این مواقع، خرید شال و روسری یا شاید یک لباس فری سایز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر سایز او را می‌دانید، می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدنشان، از مغازه‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

یکی از بهترین گزینه ها خرید طلا و جواهرات است

در لیست گزینه‌های هدیه، زیورآلات شاید اولین گزینه شما نباشد ولی مطمئن باشید که یکی از بهترین راه‌های نشان دادن عشقتان به یک زن، همین زیورآلات است. یک زیور می‌تواند نمادی از یک تعهد باشد یا نشان‌دهنده یک احساس قشنگ. اما لزوما هم قرار نیست یک معنی خاص داشته باشد و می‌تواند یک چیز ساده و کوچک باشد. قبل از هرچیز خیلی مهم است که بودجه خود را مشخص کنید. اگر بودجه شما زیاد است و دستتان در خرید باز است، انتخابات زیادی خواهید داشت؛

اگر برای خرید هدیه تردید دارید و نمی‌دانید چطور می‌توانید خانم‌ها را خوشحال کنید، باید گفت که اکثر خانم‌ها از طلا خوششان می‌آید. طلا همیشه یک انتخاب مطمئن است و در واقع بهترین راه حل برای آقایانی که به بن‌بست رسیده‌اند و وقت زیادی هم برای خرید هدیه ندارند طلاست. یک نکته خیلی مهم این است که با توجه به سلیقه و علاقه طرف مقابل برایش هدیه بخرید. مثلا قبل از خرید طلا برای همسرتان، به زیورآلاتی که استفاده می‌کنند خوب دقت کنید و به این سوال‌ها جواب دهید؛

طلای سفید دارند یا طلای زرد؟ اکثرا چه طرحی دارند؟ نگین‌های زیادی دارند یا کم؟ اگر از سنگ در آن‌ها استفاده شده‌است چه نوع سنگی است؟ با پاسخ به این سوال‌ها شما ایده اولیه برای خرید را دارید. سپس می‌توانید از میان دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر و غیره، هدیه‌ را انتخاب کنید.

در طول تاریخ، طلا همیشه با ارزش و گران‌بها بوده است و مشتری درجه یک آن هم خانم‌ها بوده‌اند. طلا زینتی است که می‌تواند دل خیلی از خانم‌ها را به دست بیاورد. طراحان زیورآلات ایرانی امروزه طرح‌های جدیدی خلق کرده‌اند و طلا را نه به شکل سنتی، بلکه در کنار چرم، سنگ، شیشه و حتی نقره و برنج، قرار داده‌اند و طرح‌های مدرن و جذابی تولید کرده‌اند. البته این زیورآلات زیبا، قیمت بالایی هم دارند که شاید همه توان پرداخت آن را نداشته باشند.

با هزینه ای کم اما ایده ای جالب عشقتان را سورپرایز کنید

شما لزوما مجبور نیستید پول زیادی خرج کنید تا علاقه خودتان را نشان دهید. و یا انکه حتما نباید یک هدیه لوکس و تجملی باشد تا کسی را خوشحال کند. اگر بودجه زیادی ندارید، هدیه شما می‌تواند ساده و با قیمت مناسب باشد مثل گردنبند های فیروزه و طلا دخترانه که برای دختر خانم‌ها بسیار جذاب است، و یا یک زنجیر طلای ظریف برای همسرتان باشد که طراحی منحصربه‌فردی دارد.

همسر شما، نیمه کامل کننده شماست و برای او مهم است که شما حس خود را به او ابراز کنید، اما چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ به خانمی که خیلی به دنبال هدیه‌های گران‌بها و پر زرق و برق نیست، می‌توان یک گردنبند نقره هدیه داد با یک زنجیر ظریف و یک آویز کوچک که همیشه به گردن داشته باشد و هر بار که به آن نگاه می‌کند به یاد شما بیافتد، یا شاید یک گوشواره نقره که با هر لباسی هماهنگ شود، او را خیلی خوشحال کند. از طرح‌‌های پرطرفدار در زیورآلات نقره، ترکیب نقره با سنگ‌های‌ فیروزه و یاقوت است. شما می‌توانید برای دیدن مدل‌های جدید از زیورآلات نقره به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید یا حتی طرح مورد نظرتان را به نقره‌کاران سفارش دهید. نگران سیاه شدن نقره هم نباشید چراکه با چند ترفند ساده می‌توانید خیلی راحت نقره‌جات قدیمی خود را سفید کنید.

بدلیجات مدرن را دست کم نگیرید

سال‌هاست که بدلیجات بسیار پرطرفدار شده‌اند و دیگر مثل قدیم نیست که بدلیجات کم ارزش باشند و همه فقط طلا دوست داشته باشند. برندهای معتبر مد و لباس امروزه زیورآلات بدلی بسیار زیبا و جذابی طراحی می‌کنند که البته قیمت‌های کمی هم ندارند. گردنبندهایی با سنگ‌های مصنوعی خوش‌رنگ، دستبندهای چرمی که با نخ‌های مرغوب گلدوزی شده‌اند، مرواریدهای مصنوعی، ترکیب فلزاتی مثل برنج، مس،زینک و صدها ترکیب دیگر که با لباس‌ها رسمی و غیر رسمی هماهنگ می‌شوند.

یکی از جذاب‌ترین زیورآلات بدلی برای خانم‌ها گوشواره است که انواع مدل‌های آن در بازار امروزی وجود دارد. یکی از این مدل‌ها تلفیق طرح‌های سنتی با مدرن است. مانند طرح ترمه که بر روی یک گوشواره شیشه‌ای از برند غیر ایرانی حکاکی شده است و یا استفاده از منگوله‌های قدیمی در یک گوشواره، طرح‌هایی هستند که یک دختر با سلیقه مدرن حتما به آن‌ها علاقه‌مند خواهد شد. برای سفارش و خرید انواع مدل های گوشواره و آویز گوش می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید چرا که معمولا به روزتر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بیرون هستند.

در نهایت اگر تصمیم گرفتید برای هدیه دادن به سراغ زیورآلات بروید، انتخابات زیادی خواهید داشت. دلتان را به دریا بزنید و برای ابراز احساسات خود خلاق باشید. فراموش نکنید که یک هدیه ساده یا یک هدیه گران‌بها، به یک بسته‌بندی خوب و مناسب احتیاج دارد. شما می‌توانید از جعبه‌های آماده استفاده کنید و یا حتی خودتان یک جعبه کادو خلاقانه و راحت بسازید.

تزئین جعبه کادو را خودتان انجام دهید

برای تزیین جعبه هم می‌توانید از گل‌های طبیعی استفاده کنید چراکه خانم‌ها عاشق گل هستند. این بار به‌جای گل رز، از گل‌های دیگر مثل زنبق یا سوسن روی هدیه خود امتحان کنید و با توجه به رنگ گل‌ها، رنگ کاغذ کادو یا جعبه کادو را انتخاب کنید چون هماهنگ کردن رنگ‌ها هدیه شما را جذاب‌تر می‌کند. به خاطر داشته باشید، اینکه شما خودتان هدیه را تهیه و تزیین می‌کنید، برای طرف مقابل بسیار با ارزش است.

منبع : بیتوته

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *