خانه > اخبار ایران و جهان > علیرضا جهانبخش سفیر برند شامپو کلیر شد!

علیرضا جهانبخش سفیر برند شامپو کلیر شد!

علیرضا جهانبخش همانند کریستیانو رونالدو سفیر برند شامپوی کلییر شد.
علیرضا جهانبخش، بازیکن حرفه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، سفیر برند شامپوی کلییر شد.

علیرضا جهانبخش سفیر برند شامپو کلیر شد!

علیرضا جهانبخش که در حال حاضر در هلند بازی می‌کند و عنوان سومین لژیونر برتر قاره‌ی آسیا را به خود اختصاص داده است، به عنوان چهره‌ی ایران شامپوی ضد شوره‌ی کلییر با شرکت یونیلیور همکاری خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۰۹ میلادی سفیر برند شامپوی کلییر مردانه در سراسر جهان بوده است. به عنوان بخشی از استراتژی برند، کلییر همواره سعی دارد که در کنار رونالدو به عنوان چهره جهانی خود،  روابط خود را با مخاطبان هر کشور از طریق همکاری با چهره‌های محبوب ملی تحکیم کند. انتخاب جهانبخش به عنوان سفیر برند کلییر در ایران، با رای قاطع مصرف‌کنندگان ایرانی در یک نظر سنجی عمومی صورت گرفت؛ چرا که آنان بر این باورند که شخصیت مبارزه طلب و تاثیر‌گذار این بازیکن، به خوبی با شخصیت شکست ناپذیر برند کلییر همخوانی دارد.

شامپوی کلییر با شعار «دلیلی برای پنهان شدن نیست» که اعتماد به نفس ناشی از عدم شوره‌ی سر را خاطر نشان می‌کند، شرایط را فراهم می‌کند تا با ظاهری بی‌نقص همه جا ظاهر شوید، اجازه دهید دنیا آن طور که می‌خواهد درباره‌ شما بیندیشد و شما با اعتماد به نفس خود،  قضاوت و پیش‌داوری دیگران را به مبارزه بطلبید.

جهانبخش در این خصوص اظهار کرد: «داشتن موی خوش حالت و بی‌نقص همواره برای من اهمیت زیادی داشته و من همیشه از کلییر استفاده می‌کنم؛ چون نه تنها با کلییر نگرانی درباره‌ی شوره و پوست سرم ندارم؛ بلکه به من کمک می‌کند در هر حالتی، چه در زمین فوتبال و چه خارج از آن، موهایی بدون نقص داشته باشم و اعتماد به نفسم را حفظ کنم.»

جهانبخش در پایان اضافه کرد: «من همیشه می‌خواهم که بهترین انتخاب را داشته باشم و شامپوی مردانه شماره‌ی ۱ جهان، یکی از همان انتخاب‌ها است.»

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

مزایای جالب دویدن رو به عقب

مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *