خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > چند نکته مهم برای رنگ موی شرابی بدون دکلره

چند نکته مهم برای رنگ موی شرابی بدون دکلره

رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی یکی از جذاب ترین رنگ ها بخصوص برای فصول سردتر سال است. رنگ موی شرابی می تواند چهره شما را متفاوت، شیک و گرم کند. البته به شرطی که بدانید چطور موهایتان را شرابی کنید.

رنگ موی شرابی

بهترین نکته ای که درباره رنگ شرابی وجود دارد این است که این رنگ با هر تم پوستی سازگار است. همچنین روی رنگ موی طبیعی شما به اندازه رنگ موی بلوند زیبا خواهد بود. با توجه به رنگ فعلی موهایتان، چه طبیعی، چه رنگ شده، روش های مختلفی وجود دارد که بتوانید بهترین رنگ موی شرابی را داشته باشید.

اگر موهای بلوند دارید

اگر موهایتان بلوند تیره است به راحتی می توانید یک رنگ شرابی خریداری کرده و بدون هیچ مرحله اضافی آن را روی موهایتان بزنید و یک رنگ موی شرابی زیبا داشته باشید. اما اگر موهایتان بلوند روشن تر است ممکن است رنگ شرابی روی موهای شما بنفش دیده شود. برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید بهتر است یک رنگ پایه برای موهایتان انتخاب کنید. مثلا قرمز یا قهوه ای. ابتدا این رنگ را روی موهای بلوند بزنید پس از شستن مو و خشک کردن، رنگ شرابی را امتحان کنید. همچنین می توانید این رنگها را به صورت ترکیبی با هم استفاده کنید تا رنگ شرابی موهایتان جلوه بهتر و زیباتری داشته باشد.

اگر موهای تیره دارید

داشتن رنگ شرابی زمانیکه موهای تیره دارید کمی دشوار خواهد بود چرا که در این صورت ممکن است رنگ موی شرابی خودش را به خوبی نشان ندهد. در برخی مواقع ممکن است رنگ موی شرابی روی موهای شما فقط به رنگ قهوه ای ظاهر شود. برای اینکه بهترین رنگ موی شرابی را روی موهای تیره تان داشته باشید باید کمی موها را روشن کنید. نیازی نیست موها خیلی روشن شود، اگر پایه موها به رنگ قهوه ای یا قرمز برسد کافیست. هرچند این روش برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند پیشنهاد نمی شود چون همانطور که می دانید، روشن کردن مو با پودر دکلره به مو آسیب می رساند. پودر دکلره را طولانی روی مو قرار ندهید، فقط کافیست چند درجه آن را روشن تر کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای این روش بهتر است موها، به مدت دو روز شسته نشده باشد. مایع روشن کننده مو یا پودر دکلره و اکسیدان تهیه کنید. با یک براش رنگ مو به خوبی مایع را به تمام قسمتهای مو بزنید. بگذارید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بماند سپس بشویید. موهایتان را خشک کنید سپس رنگ شرابی را روی آن بزنید.

این روش برای مواقعی است که رنگ موی شما به طور طبیعی تیره باشد، اما اگر موهایتان رنگ شده باشد این مراحل متفاوت خواهد بود و ممکن است این روش برای شما جواب ندهد.

اگر موهای قهوه ای روشن دارید

اگر موهایتان به طور طبیعی قهوه ای روشن است بهترین رنگ برای داشتن رنگ شرابی را دارید. در این حالت، نه نیاز است موهایتان را تیره کنید نه روشن، فقط کافیست رنگ موی شرابی را تهیه کرده و به موهایتان بزنید. این برای مواقعی که از قبل موهایتان را قهوه ای روشن کرده اید هم صدق می کند به شرطی که ریشه مو بیرون نیامده باشد، اگر ریشه ها بلند شده باشد، مو دو رنگ می شود و این چیزی نیست که شما می خواهید.

منبع:banooyeshahr.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟ اگر دوست دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *