خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > ۶ گام برای صاف کردن موهای کوتاه فر

۶ گام برای صاف کردن موهای کوتاه فر

یکی از دغدغه های خانم هایی که موهای فری دارند و دوست دارند آن ها را کوتاه کنند چگونه صاف کردن آن ها است.

 شاید نتوانید از سشوار برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید. یک اتوی صاف کننده روی موی کوتاه بهترین نتیجه را دارد، بنابراین می‌توانید همه‌ی فرها را صاف کنید و مهم نیست که موها چقدر کوتاه باشند.

موهای فر تمایل به خشک شدن و وز خوردن دارند، بنابراین از لوازم آرایشی و محصولاتی استفاده کنید که می‌توانند بهترین نتیجه را برای تمام طول روز به شما بدهند.

صاف کردن موهای فر

۶ گام برای صاف کردن موهای کوتاه فر

قدم اول

موهایتان را با شامپو و نرم کننده‌ی مخصوص موهای فر بشویید. موهای فر می‌توانند وز بخورند، مخصوصا هنگامی که از تجهیزات آرایشی با دمای بالا برای صاف کردن رشته‌های مو استفاده کنید. با شستشوی موهایتان با شامپوی مخصوص، می‌توانید به سطح مو سیلیکون برسانید تا این ماده به صاف شدن مو کمک کند.

قدم دوم

وقتی شستشوی مویتان تمام شد، آن را به آرامی خشک کنید. مالش مو با حوله، کوتیکول‌های مو را به سرعت از بین می‌برد و مو را مجعد و زبر می‌کند. اما خشک کردن مو، با ضربه‌های ملایم حوله، باعث می‌شود که کوتیکول‌های مو صاف مانده و درنتیجه موی صاف تری خواهید داشت.

قدم سوم

به اندازه‌ی یک سکه سرم مو را در لابلای موهایتان پخش کنید، مخصوصا روی نوک موها. زیرا نوک موها خشک‌ترین بخش ساقه‌ی مو بوده و بیشتر از بقیه‌ی جاهای مو مستعد هستند که خشک، مجعد و بی جان به نظر برسند. برای وزن بیشتر، سرم موی سیلیکونی را انتخاب کنید.

قدم چهارم

از سشوار استفاده نکنید. اگر موهای کوتاه و فر دارید، شاید موهایتان برای اینکه کاملا به برس صاف یا برس پیچی گیر کند، زیادی کوتاه باشد، بنابراین صاف کردنشان سخت‌تر می‌شود. به جای این کار، اجازه دهید که موهایتان در معرض هوا خشک شود (البته اول به آنها سرم سیلیکونی بزنید).

قدم پنجم

از یک اتوی صاف کننده برای جدا کردن قسمت های ۲.۵ تا ۵ سانتی موهای خشکتان استفاده کنید. اتوی مو را به دور مو محکم کنید و به آرامی به سمت پایین بکشید تا مو صاف شود. این کار را تا زمانیکه مویتان کاملا صاف شود ادامه دهید.

قدم ششم

به اندازه‌ی یک نخود کرم واکس مو را بین دو دستتان مالیده و از نوک انگشتتان برای مالیدن آن در بین موها استفاده کنید. اسپری مو، حاوی الکل است و می‌تواند موهای شما را خشک کند. اما کرم مو وزن بیشتری دارد و رطوبت را حفظ می‌کند، بنابراین موهای شما حتی در هوای مرطوب هم نرم و صاف خواهد ماند.

منبع:alamto.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟ اگر دوست دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *