خانه > بیوگرافی > جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸ +عکس و بیوگرافی

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸ +عکس و بیوگرافی

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ به انتخاب مجله hollywood buzz

مجله تفریحی هالیوود بوز هرساله با برگزاری یک نظرسنجی بین کاربران خود برگزار می کند تا افراد شرکت کننده در نظرسنجی زیباترین و محبوب ترین زنان جهان را انتخاب کنند و در تاریخ ۱۴ دسامبر نتیجه نظرسنجی را منتشر می کند.

به گزارش حیاط خلوت این مجله پر بیننده مدعی شده حدود ۴ میلیون نفر از طریق شبکه های اجتمایی در این نظر سنجی شرکت کرده اند و نفر اول این لیست بیش از یک میلیون رای را از آن خود کرده است.

بیشترین مردمی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند از کشورهای (به ترتیب): ایالات متحده امریکا ،انگلستان ،کلومبیا ،کانادا ،فرانسه ،آلمان ،تونس ،مکزیک ،اسپانیا ،عربستان سعودی ،عراق ،ایتالیا ،هند و در اخر ترکیه بوده اند که بیشترین ارا توسط مردمان این کشورها بوده است و همچنین ۵۹% شرکت کنندگان زن و ۴۱% ان مرد بوده اند.

نکته جالب اینجاست نفر اول این لیست، بازیگر زن ایتالیایی یعنی مونیکا بلوچی است که نزدیک به ۵۰ سال دارد اما زیبایی، جذابیت، محبوبیت وی باعث شده تا بیشترین رای را از آن خود کند.

معیار این سایت برای انتخاب زیباترین زنان دنیا تنها زیبایی چهره نیست و معیارهای اصلی این نظرسنجی نکاتی مثل: قوی ترین، باهوش ترین، بانفوذترین، محبوب ترین، جذاب ترین و زیبا ترین، زنان موفق در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بوده است.

لیست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸ به شرح زیر است :

۱- مونیکا بلوچی : بازیگر ایتالیایی که به خاطر بازی های فوق العاده زیبا و زیبایی مسحور کننده اش معروف است، مونیکا با بازی در فیلم سینمایی ماتریکس وارد محبوبیت بین المللی شد، این بازیگر که به خاطر زیبایی طبیعی اش زبان زد است یکی از پرقدرتمنترین زنان دنیا محسوب میشود و ناگفته نماند که این بازیگر ایتالیایی اکنون ۴۸ سال سن دارد، مونیکا جایگاه اول لیست را به خود اختصاص داده و بیش از یک میلیون را اورده است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۲- کیت اپتون : مانکن زیباروی امریکایی، که بیشترین شهرتش به خاطر زیبایی طبیعی و چهره کلاسیکش است طوری که چهره او یادآور دهه ۴۰ و ۵۰ است و اغلب مردم امریکایی به او عنوان مرلین مونرو را داده اند، کیت در این لیست نفر دوم است و نزدیک به ۷۰۰ هزار رای اورده است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۳- آنجلینا جولی : بازیگر زیبا روی هالیوود که قدرتمندترین زن جهان نامیده شده وی در این لیست رتبه ۳ را به خود اختصاص داده و نزدیک به ۵۰۰ هزار رای را کسب کرده است، جالب است که بدانید انجلینا جولی در سال ۲۰۱۷ رتبه اول این لیست بود، آنجلینا امسال رتبه سوم لیست است.

آنجلینا جولی متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

او توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» (Angelina Jolie Pitt) استفاده می‌کند.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۴- آیشواریا رای : (به زبان کانارا: ಐಶ್ವರ್ಯ ರೈ، به خط دِوَناگَری: ऐश्वर्या राय) متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۳ در منگلور بازیگر هندی و دختر شایسته‌ی دنیا در سال ۱۹۹۴ است.

از فیلم‌هایی که آیشواریا در آن‌ها بازیگری کرده می‌توان به بمب ۲، عروس و تعصب،دوداس و محبت‌ها و ای دل مشکل اشاره کرد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۵- ایرینا شایک : آیرینا والریِونا شیخ‌الاسلام ووا (به انگلیسی: Irina Valeryevna Shaykhlislamova)، مشهور به آیرینا شِیک متولد ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک، شوروی) یک مدل و بازیگر اهل روسیه است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت. او در سال ۲۰۱۱ بر روی جلد این مجله ظاهر شد.

او نامزد کریستیانو رونالدو بود. در ژانویه ۲۰۱۵ خبر جدایی آنها در رسانه‌ها منتشر شد و آنها آن را تأیید کردند. رونالدو در بیانیه‌ای که منتشر کرده علت جدایی از ایرینا را توضیح داده‌است: «بعد از ۵ سال زندگی رابطه من و ایرینا به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم برای هردو نفرمان بهتر است. آرزو می‌کنم که ایرینا خوشبخت شود». بعد از کریس رونالدو او با ” بردلی کوپر” بازیگر سرشناس آمریکایی پس از یک قرار کاری، نامزد کردند.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۶- میراندا کر : (به انگلیسی: Miranda Kerr) متولد ۲۰ آوریل ۱۹۸۳ مانکن استرالیایی است. او یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سکرت است.

میراندا در سال ۲۰۱۰ با هنرپیشه معروف هالیوودی، اورلاندو بلوم ازدواج کرد. این دو اکنون صاحب پسری به نام فیلین هستند. کر در سال ۲۰۱۳ از اورلاندو بلوم جدا شد و در ژوئیه سال ٢٠١٧ او نامزدی خود را به طور رسمی با ایوان اشپیگل که جوان ترین میلیاردر امریکا می باشد تایید کرد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۷- امبر هرد : امبر هرد با نام اصلی امبر لارا (به انگلیسی: Amber Laura Heard) متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶در شهر آستین، تگزاس می‌باشد، او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در یک درام ورزشی به نام چراغ‌های جمعه شب با بازی بیلی باب تورنتون انجام داد، پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت.

وی مدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی دبلیو تلویژن شو آغاز شد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۸- تیلور سوئیفت : تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift) متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ ، ۲۲ آذر ۱۳۶۸ می باشد. وی خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. به گزارش حیاط خلوت آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۹- آدریانا لیما : آدریانا فرانچسکا لیما (به پرتغالی: Adriana Francesca Lima) متولد ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ مدل برزیلی به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌های ویکتوریا سکرت و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود.

آدریانا در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های “سوپر مدل برزیل” مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های “سوپر مدل جهان” مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت‌ها بود که با کمپانی “Elite” در نیویورک قرارداد بست.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۰- کاندیس سوانپوئل : کاندیس سوزان سوانپوئل (به انگلیسی: Candice Susan Swanepoel) متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۸۸، یک مدل از آفریقای جنوبی است.وی بیشتر به‌خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت شناخته شده است. در سال ۲۰۱۲ مجلهٔ فوربز سوانپوئل را دهمین مدل پردرآمد معرفی کرد.

سوانپوئل برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مجلهٔ فوربز نفر دهم بهترین مدل جهان شد. درآمد او ۳میلیون دلار تخمین زده شده‌است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۱- شارلیز ترون : شارلیز ترون (به انگلیسی: Charlize Theron) متولد ۷ اوت ۱۹۷۵ هنرپیشه و تهیه‌کننده آفریقای جنوبی-آمریکایی است. وی سابقاً نیز درزمینهٔ مد فعالیت می‌کرد.

شارلیز ترون کار خود را از اواخر دههٔ ۹۰ و با بازی در فیلم‌هایی چون ۲ روز در دره، جو یانگ نیرومند، وکیل مدافع شیطان و قوانین خانه سایدر آغاز کرد. به گزارش حیاط خلوت او برای بازی در نقش قاتل سریالی زن در هیولا توانست علاوه بر کسب نقدهای مثبت منتقدین، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را ببرد تا اولین آفریقایی باشد که در رده بازیگران، موفق به کسب اسکار می‌شود. همچنین وی برای بازی در فیلم سرزمین شمالی نامزد جایزه اسکار شد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۲- اسکارلت جوهانسون : اسکارلت جوهانسون یا اسکارلت یوهانسون (به انگلیسی: Scarlett Johansson) متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک بازیگر، مدل و خوانندهٔ آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است. او در سال ۲۰۰۶ و برای دومین بار در سال ۲۰۱۳ توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب شده‌است (او تنها زنی است که دوبار در مجله اسکوایر این عنوان را دریافت کرده‌است). او برنده جایزه افتخاری سزار است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۳- ریحانا : روبین ریانا فنتی، مشهور به ریانا (به لاتین: Rihanna) متولد ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸ خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. ریانا زادهٔ شهر سنت مایکل در باربادوس است و فعالیت هنری‌اش از زمان آشنایی وی با ایوان روجرز شروع می‌شود، زمانی که این دو به واسطه یک دوست مشترک، با یکدیگر در سال ۲۰۰۳ آشنا شده و شروع به ضبط آهنگ می‌کنند. به گزارش حیاط خلوت پیش‌نمایش آهنگی که ضبط می‌شود نیز برای چندین استودیوی موسیقی ارسال شده که در نهایت منجر به عقد قرارداد ریانا با یکی از این استودیوها به نام دف جم می‌شود.

مدیر وقت این شرکت، جی زی بعد از مشاهده اجرای ریانا بود که تصمیم به بستن قرارداد با وی می‌گیرد. با ورود ریانا به عرصه خواننده، موفقیت و محبوبیت وی به شدت بالا می‌رود به طوری که اولین آلبوم وی، موسیقی خورشید (۲۰۰۵)، و آلبوم بعدی‌اش، دختری مثل من (۲۰۰۶) هردو جزء ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای می‌گیرند. از آلبوم اول ریانا آهنگ پان د ریپلای و از آلبوم دومش آهنگ اس‌اواس هردو جزء برتین آهنگ‌های لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۴- میلا کونیس : (به انگلیسی: Milena “Mila” Kunis) متولد ۱۴ اوت ۱۹۸۳ بازیگر آمریکایی است.

در سال ۱۹۹۱ و زمانی که وی هفت ساله بود، به همراه خانواده از اتحاد جماهیر شوروی مهاجرت کرده و ساکن لس آنجلس می‌شوند. میلا کونیس بعد از مدرسه در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد که همین موضوع باعث شد وی را برای نقش‌آفرینی‌های مختلف انتخاب کنند. از آن موقع بود که وی در آگهی‌های تبلیغاتی و برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شد. اولین نقش مهم او نیز در برنامه That ’70s Show پیش از تولد پانزده سالگی‌اش بود. همچنین در سال ۱۹۹۹ شروع به صداگذاری در نقش مگ گریفن (در سریال مرد خانواده) کرد.

شاید مهم‌ترین نقش‌آفرینی میلا کونیس در فیلم‌های سینمایی در سال ۲۰۰۸ رخ داد، زمانی که وی در فیلم فراموش کردن سارا مارشال بازی کرد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۵- مگان فاکس : (به انگلیسی: Megan Denise Fox) متولد ۱۶ مه ۱۹۸۶ مدل و بازیگر آمریکایی است. او حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با چند نقش جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. او همچنین نقشی در فیلم طنز تلویزیونی امید و ایمان نیز ایفا کرد. در سال ۲۰۰۴، اولین نقش اساسی خود را در فیلم طنز نوجوانان، به نام اعترافات درام یک ملکه نوجوان ایفا کرد. حرفه مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال ۱۹۹۹ بدست آورد.

فاکس همچنین به عنوان یکی از نمادهای جذابیت نیز مطرح شده است و در مجله‌هایی مانند ماکسیم و رولینگ استون و اف اچ ام ظاهر شده است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۶- آماندا سایفرد : آماندا سایفرد در شهر آلن‌تاون ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. وی فعالیت‌های هنری خود را از سن ۱۱ سالگی بعنوان یک کودک مدل آغاز کرد و در سن ۱۵ سالگی شروع به بازیگری کرد. بازی در فیلم تلویزیونی به نام همه فرزندان من موفقیت شایان توجهی برای وی به همراه داشت.

وی در سال ۲۰۰۴ نخستین فیلم سینمایی خود به نام دختران بدجنس را بازی کرد. وی فارغ‌التحصیل از دانشگاه فوردهام نیویورک می‌باشد.

آماندا در سال ۲۰۱۲ نقش لیندا لاولیس بازیگر مشهور پورن که بعلت بازی در فیلم پورن ته حلق (Deep Throat) به شهرت رسید و در فیلمی به همین نام (لاولیس) بصورت برهنه بازی کرده‌است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۷- جسیکا آلبا : جسیکا مری آلبا (به انگلیسی: Jessica Marie Alba) متولد ۲۸ آوریل ۱۹۸۱ بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است و دارای ۳ فرزند است.

جسیکا در سال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM به عنوان جذاب ترین زن جهان شناخته شد. عکس او همچنین چندین بار بروی جلد مجله پلی بوی نقش بسته‌است که در یک مورد باعث ایجاد یک پروندهٔ قضایی در این ارتباط شد. در سال ۲۰۰۷ او علیه عکس چاپ شده به روی جلد پلی بوی که روی عکس عنوان ۲۵ ستارهٔ مشهور و سکسی سال نقش بسته بود، شکایت کرد. آلبا دراین باره اعلام کرد که او اجازه چاپ این عکس را به پلی بوی نداده‌است پس از آن‌ که مدیر پلی بوی پذیرفت که به جای خسارت به موسسات خیریه که آلبا از آنها حمایت می‌کند کمک مالی کند آلبا از شکایت خود صرف نظر کرد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۸- کتی پری : کاترین الیزابت «کیتی» هادسن (به انگلیسی: Katheryn Elizabeth “Katy” Hudson) متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ که بیشتر با نام هنری‌اش کِیتی پری (به انگلیسی: Katy Perry) شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد. به گزارش حیاط خلوت کیتی در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. یک سال بعد به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی فعالیت کند. او مشترکاً با گروه ماتریکس آلبومی را ضبط کرد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. او همچنین آلبومی با گلن بالارد ضبط کرد که به خاطر مسائل مربوط به قرارداد، هیچ‌گاه منتشر نشد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۱۹- کیم کارداشیان : کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد.

وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دلار درآمد، پردرآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۲۰- جنیفر لارنس: جنیفر شریدر لارنس (به انگلیسی: Jennifer Shrader Lawrence) متولد: ۱۵ اوت ۱۹۹۰ بازیگر آمریکایی است. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد. سپس در فیلم‌هایی چون دشت سوزان و زمستان استخوان‌سوز توجه منتقدان را به خود جلب کرد و برای اولین بار توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. در زمان نامزدی‌اش برای دریافت این جایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شده است.

جنیفر لارنس زمانی که ۲۲ سال داشت، همپای کوپر، در فیلم دفترچه امیدبخش به کارگردانی دیوید او. راسل ظاهر شد.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۲۱- هیفا وهبی : هیفا وهبی (به عربی: هیفاء وهبی) متولد ۱۰ مارس ۱۹۷۶ خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان» به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن (وقتشه) خوانندگی را آغاز کرد.

هیفا وهبی از یک پدر لبنانی شیعه و مادر مصری، در یک شهر کوچک کشاورزی در جنوب لبنان زاده شد. برادر او در جریان حمله اسرائیل به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ کشته شده بود.

او با گوش کردن به موسیقی‌های جاز و آر اند بی رشد کرد و در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برنده عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید.

هیفا وهبی در سال ۲۰۱۲ میلادی آلبوم ملکه الجمال و الکون را منتشر کرد این آلبوم پس از ۲۴ ساعت انتشار از بین ۲۰۰ آلبوم برتر رتبهٔ ۳۶ را کسب کند.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۲۲- بیانسه : بیانسه جیزل نولز-کارتر (به انگلیسی: Beyoncé Giselle Knowles-Carter) متولد ۴ سپتامبر ۱۹۸۱، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است.

او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید. با مدیریت پدرش متئو نوولس، این گروه از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه شد.

پس از وقفه‌ای چندساله، بیانسه اولین آلبوم خود به نام به طرز خطرناکی عاشق را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد. این آلبوم برای او پنج جایزهٔ گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ مجنون عشق و پسر بچه از این آلبوم، در نمودار ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند.

او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به به عنوان خوانندهٔ تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته‌است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ است. او ۲۲ جایزهٔ گرمی را برنده شده‌است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

۲۳- مریم اوزرلی : مریم اوزرلی (به آلمانی: Meriem Userli)؛ (به ترکی استانبولی: Meryem Uzerli) متولد ۱۲ اوت ۱۹۸۳ بازیگر ترک‌تبار اهل آلمان است.

مریم اوزرلی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد. مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌است. معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است. او در سال ۲۰۱۲ به‌دلیل همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به‌طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به‌بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت.

جذاب ترین و زیباترین زنان جهان در سال 2018 +عکس

مریم اوزرلی پس از ترک ترکیه اعلام کرد که روابطش را با دوست‌پسرش، جان آتش، تمام کرده چرا که جان به او خیانت کرده‌است. همچنین گفت که از جان آتش بچه‌ای باردار است و قصد دارد که بچه را نگه دارد. در تاریخ ۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۴ مریم دختری به نام لارا به‌دنیا آورد.

سخن پایانی:

آیا ستاره زن زیبایی از نظر شما وجود دارد که در این لیست قرار نگرفته است؟ شما عزیزان می توانید نظر خود را راجع به این مطلب و این ستارگان زیبا بنویسید

منبع: ویکی پدیا

گردآوری:حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *