خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > لذت عشق بازی در رابطه جنسی و روش های آن

لذت عشق بازی در رابطه جنسی و روش های آن

لذت عشق بازی در رابطه جنسی و روش های آن

عشق بازی یکی از پر اهمیت ترین و لذت بخش ترین قسمت های یک رابطه جنسی است که هرگز نباید از آن غافل شد .

عشق بازی قبل از رابطه لذت یک رابطه جنسی را چندین برابر می کند و باعث پر رنگ تر شدن عشق و علاقه میان زوجین و رضایت از رابطه زناشویی می شود . شما با عشق بازی و به آرامی می توانید همسر خود را به خوبی تحریک و آماده کنید .

در این مطلب از حیاط خلوت شما را با روش های معاشقه و عشق بازی بیشتر آشنا می کنیم .

عشق بازی

عشق بازی لذت بخش ترین چیز در زندگی هر زن و مردی است که در کنار معشوق و همسر خود تجربه می کند و هنگام عشق بازی انگار در رویا سیر می کند. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .

 

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده می شود. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

عشق بازی با معشوق بهترین لذت در تمام زندگی افراد است

چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی ، میتواند در شب هنگام به طوفانی از شهوت تبدیل شود ، باور نمی کنید ، فردا صبح امتحان کنید ! )

نوازش :

بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آن ها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نکته را در نظر داشته باشید ، در عشق بازی سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در این زمینه خراب می کنیم و در روابط خود حد تعادل را رعایت نمی کنیم .

اکثر مشکلات نیز از همین افراط و تفریط بوجود می آید . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند .

یادتان باشد خانم ها حداقل ۱۰ دقیقه عشق بازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند.

به آرامی و با ملایمت عشق بازی کنید . آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد .مردها در رختخواب با زن صحبت های عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند .

بوسیدن :

بوسیدن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند .بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه می کند . و آتش شهوت را در او شعله ور می کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را ببوسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد

آقایان با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق می ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.لمس کردن و نوازش در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است.

نوازش و عشقبازی

امروزه از نظر علم روان شناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید . تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .

آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است

و فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم می کند . همچنین می تواند برایشان دردناک باشد.

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

این “شروع گرم” می تواند برای به راحت تر رسیدن به “پایانی شاد ” کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.

کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …می توانند برای آماده کردن جسمی و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد .

خانمها بر خلاف تصور آقایان، چندین ارگاسم متوالی دارند. تحریک نقطه جی ( G ) و دخول یکی از این ارگاسم ها به شمار می آید نه کل آن، آقایان باید توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند یعنی؛ مرد باید قبل از امیزش با جملات و کلمات عاشقانه و محبت آمیز همسرش را برانگیخته نماید. با معاشقه و بازی با بدن همسرتان، وی را به ارگاسم نزدیک کنید و کیفیت و لذت سکس را افزایش ببخشید.

به جرات میتوانم بگویم، روابط جنسی نقش بسزایی در جدایی های امروز دارد.

روابط جنسی بد و کیفیت پایین آن [ پس از ازدواج ] میتواند باعث بروز برخی از مشکلات روانی، عاطفی و رفتاری و فرجام ناخوشایندی برای زوجین بهمراه داشته باشد. زن و شوهری که توافق جنسی در بینشان وجود داشته باشد حتی اگر عقاید و دیدگاه های مخالف نیز داشته باشند میتوانند بدون اینکه در معرض تهدید خطر جدایی قرار بگیرند و بدون جنگ و اختلافی میانشان بوجود بیاید، باهم زندگی کنند، اما در محیطی که عشق و توافق جنسی وجود نداشته باشد کوچکترین اختلاف فکری زندگی را متزلزل میکند.

آرتیست زندگی و عشق، بایست در زمینه هایی مثل: تکنیک کار بدن و وابستگی آن با هیجانات و امیال اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. البته توجه داشته باشید، صرفا اطلاع از اعضا اعصاب و غده های بدن و روابط متقابل انها کافی نیست، در عین حال باید به قوانین بازی های جنسی، عشق بازی، معاشقه و رابطه ی هوس و هیجانات جنسی آشنا بود.

متاسفانه، روابط جنسی امروز آقایان توام با بی اطلاعی ست. آنها روابط جنسی را فقط در قاب لذت نگاه میکنند. عدۀ ناچیزی از خانمها و آقایان هستند که میدانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمایل جنسی بیشتر از کار دیگر نیاز به درک و رفتار هنری دارد.

اهمیت هنر معاشقه

اگر قبل از آمیزش [ دخول ]، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی میرسند و هردو اماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از سکس حاصل گردد .

پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی ، مهر و محبت ، صمیمیت و علاقه ی زوجین را زیاد می کند . پیش نوازی را در هر زمانی می توانید شروع کنید. معاشقه و پیش نوازی را اگر تا پایان شب نتوانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و … ، میتوانید انجام دهید. همین حمام های دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک و با محبت هستند

که تمایل و برانگیختگی زیادی در همسرتان ایجاد می کند. مهمترین قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه می باشد ( و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی ست. )

معاشقه چگونه؟

ممکن است عده ی زیادی از اقایان از نقاط حساس زنان فقط لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون میکند، اگر بخواهید لذت رابطه را برای خودتان و همسرتان دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید. این نقاط میتواند: موهای سر، نرمه گوش، گردن، کمر، مچ دَستان، بازو، نواحی زیر بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اینها، ماساژ دادن هم بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید.سر و موهای سر، صورت و چشم و گونه [ که یکی از خواص ماساژ این نواحی این است که صورت دیرتر چروک می شود ]همچنین؛ گردن، سینه و پستان ها، نوک پستان ها [ که نقاط بسیار تحریک پذیری هستند که اگر به آرامی ماساژ داده شود ،

برای زن بسیار ذلتبخش خواهد بود.] همچنین شکم، ناحیه زیر شکم، روی واژن [ قسمت واژینال و کلیتوریس را بهتر از با دستکش و مواد لیزکننده ماساژ دهید. این امر سبب رعایت بهداشت و افزایش لذت برای هردو طرف است.] ، کناره های کلیتوریس، کلیتوریس، ران ، ساق پا ،کف پا و بازو و دستان و باسن، که میتوانید این نواحی را برای ماساژ انتخاب کنید.

متاسفانه برخی از اقایان تصور دارند که در عرض ۴ یا ۵ دقیقه معاشقه کافیست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زمانی که میشود برای معاشقه تبیین کرد ۳۰ دقیقه است که در این مدت همسرتان برانگیخته میشود و لذت بسیاری از رابطه با شما می برد و علاوه بر ان امادگی دخول را بیش از پیش دارد [ اگر معاشقه شما بیش از ۳۰ دقیقه باشد که چه بهتر، کیفیت معاشقه و زمان ان بستگی به عشق و علاقه میان شما دارد. ]

اگر بخواهم بیشتر در مورد چگونگی معاشقه بدانیم :

– اقایان عزیز، تا جایی که امکانش است خودتان عریان نشوید، اجازه بدهید خانومتان آرام آرام این کار را برای شما انجام بدهد، خانمها عریان کردن را دوست دارند. و همچنین شما این کار را برای او انجام بدهید، البته آرام آرام.

– حرف بزنید، صبحت کنید، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق یا بدهکاری ها و گرفتاری ها، همانطور که میدانید مرد ها با تصویر به خودشان می آیند و زن ها با صدا ، پس سعی کنید عاشقانه با او حرف بزنید، جملات انرژی بخش بدهید، بگویید که همیشه در کنارت هستم، بگویید دوستت دارم، [ برای خانم ها جمله ای ” دوستت دارم ” همان قدر لذت بخش است ، که برای مرد ” به تو افتخار میکنم ” لذت بخش است. ]

– نقطه جی؛ همه خانمها در دیواره قدامی واژن، بخش حساس و تحریک پذیری به نام نقطه جی دارند . با تحریک این نقطه میتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید.

– شوخی های جنسی، بازی های جنسی، [ فانتزی های خودتان را در ذهنتان حبس نکنید، همین ایده ها هستند که سکس را متنوع میکنند و به آن رنگ و لعاب می بخشند. ]

* خوابیدن مرد بعد از سکس، برای زن زیاد خوشایند نیست. زیرا در این لحظه زن نیاز به توجه همسرش دارد، حتی با در اغوش گرفتن هم مسئله حل میشود. سعی کنید پس از انزال به همسرتان توجه کنید. [ درست است، بعد از انزال دیگر حسش نیست؛ یا به عبارت منطقی تر بدن بعد از خروج منی سُست و ضعیف و بیحال میشود، اما توجه شما به همسرتان در این لحظه بسیار برای وی دلنشین خواهد بود. ]

سخن پایانی

همانطور که اعلام شد، برای زن یک مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در مرد وجود نداشته و یا حوصله ان را ندارد و جالب است بدانید اغلب مردان شکایت دارند که همسرانشان سرد و منفعلانه عمل میکند در صورتی که عامل مهم ان، خود مرد شاکی ست.

برخی زنان کاملا احساسی می باشند، پس بایست طوری رفتار نمود که مخالف احساس او هیچگونه اقدامی نشود با سیاست و رویه خاص زن را از هر حیث [ جنسی، روانی، عاطفی و غیره ] راضی نگه داشت.

مردی که زندگی جنسی منظمی داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعی خوبی و راحتی احساس می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند ان را به او تقدیم کند. پیوسته با عزت و اعتماد به نفس و اطمینان خاطر زندگی میکند؛ زیرا در خود قدرت اقدام و تصمیم میبیند و مردانگی سراغ دارد و پیوسته آماده مبارزه با مشکلات زندگی ست. زندگی جنسی مرتب، وی را به خانه و زندگی اش پایبند میسازد؛ گذشته از ان، عشق و توافق متقابل جنسی سد قوی و محکمی در مقابل عدم قدم جنسی می سازد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *