خانه > گردشگری > تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

آیا قیمت تور های لحظه آخری کمتر از تورهای دیگر است؟ و باید به چه آژانس هایی جهت رزرو تور لحظه آخری اعتماد کرد؟ شاید همیشه این سوال بوده است تور لحظه آخری که  در سایت‌ها و در کانال‌های تلگرام و یا در پیامک‌هایی که برایمان ارسال می‌شود چگونه است؟ آیا واقعا قیمت این تورها ارزان‌تر است؟

تور لحظه آخری

در این مطلب از حیاط خلوت با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره تور لحظه آخری به شما عزیزان بدهیم.

تو‌رهایی که با واژه لحظه آخری به شما اطلاع رسانی می‌شود واقعا ارزان‌تر از تورهایی است که در زمان‌های دیگر می‌خرید و این ارزان‌تر بودن دلیل دارد: وقتی آژانس هواپیمایی مثلا در مسیر تهران استانبول و یا تهران ایروان صندلی‌های هواپیما را خریداری می‌کند به اصطلاح میگویند چارتر کرده است و این در مورد هتل هم صدق می‌کند حال اگر بلیط‌ های هواپیما در موعد خود به فروش نرسد و صندلی‌های هواپیما به فروش نرسد آژانس هواپیمایی در روز آخر تور یا بلیط هواپیما را با نصف قیمت به فروش می‌رساند و شما توری که مثلا قیمتش ۲٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان است را با نصف قیمت یعنی ۱٫۱۲۵٫۰۰۰ تومان خریداری می‌کنید و در هواپیما کنار کسی می‌نشینید که تور را دو برابر شما خریداری کرده است. نکته مهمی که در این تورها وجود دارد این است که چیزی از خدمات رفاهی این تور‌ها کم نمی‌شود و تمام خدمات تور برای شما با کیفیت عالی برگذار می‌شود.

در ادامه چند مسیر پروازی به مقاصد گردشگری با قیمتی مناسب را برای شما معرفی می کنیم.

مسیر اول که قیمت‌هایش بسیار مقرون به صرفه است مشهد مقدس می‌باشد که  تور مشهد و یا حتی تور هوایی مشهد در تمامی فصول سال برگذار می‌شود.

مسیر بعدی جزیره زیبای کیش می‌باشد اگر به هر دلیلی موقعیت رفتن به کیش با تور لحظه آخری کیش برای شما مقدور نبود نیاز نیست که سفرتان را در زمانی که میخواهید بروید کنسل کنید چرا که  تور ارزان کیش هم بسیار ارزان قیمت تر از همه جا به شما فروخته می‌شود.

مسیر بعدی که اکثر ایرانی‌ها برای سفر و بخصوص برای خرید انتخاب می‌کنند کشور ترکیه و شهر استانبول است چرا که هزینه چندانی ندارد و شما می‌توانید به راحتی تور ارزان استانبول را رزرو کنید و به سفری لوکس بروید و لازم به ذکر است که تور لحظه آخری استانبول هم حداقل دو روز قبل اعلام می‌شود و می‌توانید با خرید به موقع بلیط استانبول سفری ارزان‌تر داشته باشید.

مسیر بعدی ارمنستان است که تور لحظه آخری ارمنستان با هتل های لوکس و پنج ستاره با قیمت‌های کم و ارزان برای فروش به ارائه می‌رسد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

راه اندازی کسب و کار در کانادا

راه اندازی کسب و کار در کانادا کانادا که به دلیل ثبات اقتصادی، محیط چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *