خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های باریش آردوچ و همسرش / بازیگر نقش عمر در عشق اجاره ای

بیوگرافی و عکس های باریش آردوچ و همسرش / بازیگر نقش عمر در عشق اجاره ای

بیوگرافی و عکس های باریش آردوچ و همسرش / بازیگر نقش عمر در عشق اجاره ای

باریش آردوچ متولد ۹ اکتبر ۱۹۸۷ در سوئیس است . وی بازیگر تلویزیون ، سینما و تئاتر در ترکیه است که با سریال عشق اجاره ای در بین ایرانی ها به شهرت زیادی رسیده است. در ادامه بیوگرافی باریش آردوچ و همسرش را گردآوری کرده ایم که مشاهده می کنید.

عکس های باریش آردوچ

باریش آردوچ بازیگر نقش عمر در سریال عشق اجاره ای دارای دو برادر است و به چهار زبان آلبانیایی، اسپانیایی، انگلیسی و ترکی مسلط است . قد او ۱۸۷ سانتی متر و وزنش ۸۲ کیلوگرم است . وی در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته است.

باریش آردوچ و پدر و مادرش

باریش آردوچ و پدر و مادرش

علاقه باریش آردوچ به ورزش

باریش اردوچ دوران ابتدایی و متوسطه خود را در ترکیه گذارند و بعد از فارغ التحصیلی، در دانشگاه آکادمی ورزشی ثبت نام کرد باریش در فعالیت های مختلف ورزشی مانند شنا، غواصی، فوتبال، بسکتبال، هندبال، و قایقرانی شرکت کرد و از علاقه خود به ورزش هیچوقت دور نماند و ۸ سال نجات غریق بود او در سال ۲۰۱۶ به ورزش بکس روی آورد و یکی از اعضای باشگاه مبارزه و بکس شد.

باریش آردوچ بازیگر نقش عمر در سریال عشق اجاره ای

بازیگر نقش عمر در سریال عشق اجاره ای

شروع فعالیت هنری باریش آردوچ

باریش آردوچ بعد از گذراندن ورزش در دانشگاه به آکادمی تئاتر و بازیگری در ترکیه پیوست توانست به بازیگری محبوب در ترکیه تبدیل شود علاوه بر پروانه طلایی تلویزیون و جوایز سینمایی وی برنده “بهترین بازیگر نقش اول مرد” جایزه در ترکیه هم شده است باریش همچنین سفیر حسن نیت انجمن برای زندگی بدون سرطان در ترکیه است وی با بازی در نقش عمر (امید) در سریال عشق اجاره ای به محبویت بسیاری بین مردم دست یافت و باریش و الچین سانگو توانستد برای بازی در این سریال جوایز بسیاری را دریافت و به محبوبیت زیادی دست یابند.

باریش آردوچ و همسرش

همسر واقعی باریش آردوچ

همسر واقعی باریش آردوچ

ازدواج و همسر باریش آردوچ

با توجه به اخبار و شنیده ها به نظر می رسد باریش اردوچ (عمر) با گوپسه اوزای بازیگر ترکیه ای نامزد کرده و به زودی ازدواج می کنند.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *