خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > آزادی حمید صفت از زندان و حضور در برنامه ماه عسل!

آزادی حمید صفت از زندان و حضور در برنامه ماه عسل!

حمید صفت رو به روی احسان علیخانی در ماه عسل

حمید صفت خواننده رپ متهم به ارتکاب قتل عمد ؛ امروز با تخفیف قرار بازداشت و باوثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد می شود . صفت به زودی مهمان برنامه ماه عسل خواهد بود .

آزادی حمید صفت و حضور در برنامه ماه عسل!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از خبرگزاری برنا ؛ در حکم حمید صفت آمده وی امروز از زندان آزاد و به زودی در برنامه ماه عسل حضور خواهد یافت .

روزگذشته محمد شهریاری – سرپرست دادسرای جنایی تهران- از آزادی این  متهم به قتل خبر داد .

برپایه این خبر ؛حمید صفت – خواننده رپ کشور که۲۲ مرداد  سال گذشته به اتهام قتل  پدر خوانده خود بازداشت شده بود امروز با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی تا  روز برگزاری  دادگاه آزاد خواهد شد .

عسگر قاسمی‌آقباش-وکیل صفت- بعد از انتشار خبر آزادی به شرط وثیقه صفت بیان کرد: دادگاه  با درخواست موکل او، حمید صفت (خواننده رپ) مبنی بر تخفیف  قرار بازداشت، موافقت کرده و به این ترتیب قرار بازداشت موقت به وثیقه تبدیل شده است.زمان تشکیل دادگاه بعدی بستگی به اقدامات دادسرا دارد و این حکم به این دلیل صادر شد که کمیسیون هفت نفره پزشکی به این نتیجه رسید که در مرگ متوفی، بیماری‌های او تاثیری ۵۰ درصدی داشته است که از موجبات تخفیف در قرار بازداشت به حساب می‌آید.

حمید صفت در ماه عسل

با هماهنگی هایی که ما بین سازمان زندان های کشور  و احسان علیخانی -تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل – صورت گرفته است ،حمید صفت پس از آزادی به شرط وثیقه ؛ در صورت تایید نهایی مسئولان صدا و سیما به زودی در یکی از قسمت های این ویژه برنامه ماه رمضان حضور خواهد یافت و در مقابل احسان علیخانی نشسته و به سوالات پاسخگو خواهد بود.

حال باید دید آیا مسئولان صدا و سیما نظر مثبت خود برای حضور یک متهم به قتل در برنامه ای تلویزیونی  را تا دقیقه آخر تغییر خواهند داد یا خیر .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *