خانه > بیوگرافی > بیوگرافی هنرمندان > بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر ایرانی-افغانی + عکس های شخصی

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر ایرانی-افغانی + عکس های شخصی

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر موفق ایرانی – افغانی

فرشته حسینی بازیگر زیبا و با استعداد در اردیبهشت ۱۳۷۶ از پدر و مادری افغانستانی در تهران متولد شد. وی در یک خانواده پر جمعیت ۷ نفره به دنیا آمد که دارای ۵ خواهر و یک برادر می باشد.

بیوگرافی و عکس های شخصی فرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانی

فرشته حسینی به دلیل شرابط مالی ضعیف خانواده خود در زمان کودکی ناچار بوده برای تامین هزینه های مدرسه در یک کارگاه خیاطی تا دیر وقت کار کند و به گفته خودش زمان هایی بوده که از خستگی زیاد روی چرخ خیاطی خوابش می برده است.

وی در خصوص شروع فعالیت هنری اش می گوید:

فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ وقتی ۹ ساله بود با شرکت در دوره های آزاد آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی،محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شروع کرد

من فعالیتم را از همان دوره ابتدایی در تئاتر آغاز کردم و زمانی که چهارم ابتدایی بودم اولین کارم را کارگردانی کردم که در تهران موفق به کسب مقام دوم شدم.

بعد از این اتفاق فرشته حسینی بیش از پیش به این حرفه علاقه مند شد و علارغم مخالفت های خانواده اش بازیگری را با جدیت بیشتری دنبال کرد.

بیوگرافی و عکس های شخصی فرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانی

شروع دوران بازیگری فرشته حسینی

در سنین پایین بخاطر حساسیت خانواده اش بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کرد. اما کم کم در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفت و در کنار تئاتر بازی در یک فیلم مستند به نام “من یک دختر شادم” در سال ۹۴ جلوی دوربین رفت.

بعد از درخشیدن در این فیلم مستند پیشنهاد یک فیلم سینمایی به دست فرشته حسینی رسید که محصول مشترک ایران و افغانستان بود. بازی در فیلم “رفتن” به کارگردانی نوید محمدی برای این بازیگر جوان بسیار موفقیت آمیز بود چرا که این فیلم در اسکار ۲۰۱۶ نماینده سینمای افغانستان بود.

فرشته حسینی و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره

فیلم سینمایی رفتن برای فرشته حسینی از جهت دیگری حائز اهمیت است. وی در سال ۹۵ توانست از جشنواره بین المللی مراکش عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم رفتن را از آن خود کند.

بیوگرافی و عکس های شخصی فرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانی

فرشته حسینی بازیگر فیلم سونامی

فرشته حسینی در جدیدترین اثر سینمایی خودیعنی فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی به ایفای نقش پرداخته است. وی در این فیلم با بازیگران مطرحی همچون بهرام رادان، رعنا آزادی ور، مهرداد صدیقیان و محمدرضا غفاری همبازی شده است.

بیوگرافی و عکس های شخصی فرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانی

دوران افسردگی فرشته حسینی

زمانی از زندگی بود که دچار افسردگی شدید بودم به طوری که گمان می‌کردم هرچه تلاش می‌کنم پیشرفتی برای من وجود ندارد و این حس بسیار بدی را به من القا می‌کرد. اما حضور دوستانم و دلگرمی‌های آنها به من انگیزه دوباره داد. آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه‌ای شد برای ادامه فعالیتم. دوستانم معتقد بودند مردم افغانستان تنها مانده‌ و آرزوهایشان را کشته‌اند و تو باید الگویی برای دختران افغانستانی باشی و آرزوهایشان را در دلشان زنده کنی. این حرف‌ها تأثیر شگرفی روی من گذاشت چنانچه دیگر از کار کردن خسته نمی‌شوم. من از خانواده‌های افغانستانی تقاضا دارم رویاهای فرزندانشان را نکشند و بگذارند دخترانشان برای خود رویا و آرزو داشته باشند.

بیوگرافی و عکس های شخصی فرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانی

ازدواج فرشته حسینی و همسرش

هنوز اخباری مبنی بر ازدواج این این بازیگر افغانی – ایرانی منتشر نشده است و ظاهرا وی مجرد می باشد. پس از دریافت اطلاعات جدید در خصوص ازدواج فرشته حسینی این بخش بروزرسانی خواهد شد.

گردآوری: بیوگرافی هنرمندان

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *