خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار سیاسی > فوری/ اعتصاب سراسری کسبه بازار بزرگ تهران در اعتراض به گرانی و رکود بازار

فوری/ اعتصاب سراسری کسبه بازار بزرگ تهران در اعتراض به گرانی و رکود بازار

اعتراض و اعتصاب در بازار بزرگ تهران

به گزارش حیاط خلوت به نقل از یورونیوز، خبرها حاکی از بسته شدن مغازه‌ها در چندین راسته از بازار بزرگ تهران در روز دوشنبه چهارم تیر ماه است. بنا بر گزارش رسانه‌های داخلی ایران، جمعی از کاسبان و بازاریان تهران از صبح دوشنبه با بستن مغازه‌ها و حجره‌های خود در بازار تجمع کرده و در اعتراض به گرانی بی‌سابقه نرخ ارز، سکه و طلا، رکود شدید اقتصادی، و عدم امنیت اقتصادی شعار دادند.

فوری/ اعتصاب سراسری کسبه بازار بزرگ تهران در اعتراض به گرانی و رکود بازار

این راهپیمایی در ادامه اعتراض و راهپیمایی جمعی از فروشندگان بازار موبایل روی داد. روز یکشنبه نیز آشفتگی در بازار ارز ایران به اعتراض و اعتصاب بازاریان در پاساژ علاء‌الدین و چهارسوی تهران انجامیده بود.

خبرگزاری تسنیم از قول علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران می‌نویسد: «جمع محدودی که روز گذشته هم در بین معترضین بازار موبایل علاءالدین بودند و با سرو صدا کردن به دنبال تعطیل کردن مغازه ها بودند امروز به صورت سازمان یافته وارد بازار بزرگ تهران شده‌اند و به دنبال تکرار رویداد روز گذشته بودند که خود بازاریان در حال مقابله با آنها هستند.»

تصاویر به دست آمده از شبکه‌های اجتماعی نشانگر تجمع کسبه بازار بزرگ تهران و شعار دادن آنهاست. شعارهای این افراد مشابه همان شعارهایی است که روز یکشنبه در پاساژ علاء‌الدین سر داده شده بود.

روزنامه همشهری تصاویری از بسته شدن مغازه‌ها در بازار را در توئیتر خود منتشر کرده است.

اخبار تأئید نشده از حرکت تظاهرکنندگان به طرف مجلس حکایت دارد. برخی ویدوهای منتشر شده معترضان را در حال راهپیمایی در خیابان و بیرون از بازار بزرگ تهران نشان می‌دهند (یورونیوز در مقام تأئید صحت این ویدئوها نیست).

این خبر در حال تکمیل است و به زودی به روز خواهد شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *