خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار حوادث > ماجرای دردناک تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر!

ماجرای دردناک تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر!

تجاوز گروهی به دختران در ایرانشهر

به گزارش حیاط خلوت؛ روز گذشته خبر دردناکی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن خبر تجاوز گروهی به دختران جوان در ایرانشهر توسط چند نفر را عنوان می کرد. این خبر توسط امام جماعت ایرانشهر هنگام سخنرانی در عید فطر اعلام شد که باعث خشم شدید مردم ایرانشهر و همه ایرانیان شد.

ماجرای ربودن و تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر!

مولوی محمدطیب ملازهی امام جماعت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر گفت : اعضای یک باند منحرف طی اقدام وحشیانه به ۴۱ دختر از تجاوز گروهی کردند.

این خبر را کانال تلگرام «بلوچ‌نیوز» نیز گزارش کرده و گفته است : مولوی محمدطیب ملازهی این خبر را در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان «ایرانشهر» ایراد کرده و گفته اند : یکی از اعضای این باند بعد از اینکه دستگیر شده به این تعرضات و اعمال منافی عفت و شنیع اعتراف کرده و گفته است که تاکنون به ۴۱ دختر تجاوز گروهی کرده‌اند.

تجاوز به دختران جوان در ایرانشهر

ملازهی هویت این افراد را افشا نکرد و گفت : این اوباش از همین بچه‌های من و شما بوده‌اند که اگر اسم‌ شان را بگویم٬عده‌ای سرشان پایین خواهد افتاد.
او با اشاره به این جملات و نگفتن اسم متجاوزان منظوری داشتند که مشخص نیست چه فرد و گروهی پشت این مرده هستند.

امام جماعت اهل سنت ایرانشهر گفت : این اعمال ناموسی و بی شرمانه و بخشی از اینتجاوز‌ ها در ماه رمضان انجام شده و در ادامه از مقام‌ های قضایی درخواست کرد تا تمام اعضای این باند را دستگیر و شدیدترین برخوردها را با آنها انجام دهد.

ملازهی همچنین گفت : این افراد دارای یک باند هستند و در همین شهر و بیخ گوش ما تیمی تشکیل داده اند که خدا را شکر شناسایی شده‌اند.

تاکنون هیچ کدام از مقام ‌های استانی و مرکزی درباره این عمل وحشیانه واکنشی نشان نداده‌ بودند ، اما داوودی فرماندار این شهر بیانیه ای صادر کرد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت : فرماندار این شهر در جریان شناسایی و دستگیری یکی از عضو این باند قرار دارد.

واکنش فرماندار ایرانشهر به تجامز گروهی به ۴۱ دختر

در پی افشاگری مولوی محمدطیب ، داوودی، فرماندار ایرانشهر بیانیه ‌ای با این عنوان صادر کرد:

به ‌دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی ‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

ربودن و تجاوز گروهی به ۴۱ دختر در ایرانشهر

در این بیانیه آمده: پرونده به‌ طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به‌ عنوان رییس شورای تأمین به مردم قول می‌دهم در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره‌ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی ‌های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *