خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > آموزش تنبیه و کتک زدن زن توسط شوهر! + عکس

آموزش تنبیه و کتک زدن زن توسط شوهر! + عکس

آموزش کتک زدن زن توسط شوهر!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از اولی ها، این ویدئو به اصطلاح آموزشی اما عجیب توسط خالد السغبی مشاور خانواده در عربستان منتشر شده است و در مورد چگونگی کتک زدن زن و تنبیه زن نکاتی را آموزش داده است..

مفتی های وهابی و حرف های عجیب و غریبشان بر روی افکار مشاورین و مردم عربستان تاثیر بسزایی داشته اند به گونه ای که مشاور خانواده عربستانی نیز کلیپی در مورد نحوه کتک زدن زنان منتشر کرده تا مردان به درستی همسر خود را کتک بزنند .

آموزش کتک زدن زن توسط شوهر

آموزش کتک زدن زن توسط شوهر

این مشاور خانواده در عربستان سعودی در این ویدیو پیرامون کتک زدن همسر صحبت می‌کند. او به پاسخ این سوال می‌پردازد که “همسران خود را چگونه کتک بزنید؟”

خالد السغبی در شروع صحبت‌هایش می‌گوید که «می‌دانم این مسئله تا چه اندازه حساس است و می‌تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد… اما ان شاء الله از این پل خطرناک به سلامت عبور خواهیم کرد.»

این ویدیو در اوایل سال جاری میلادی منتشر و سپس توسط موسسه تحقیقاتی خاورمیانه در واشنگتن ترجمه شد. السغبی می‌گوید که «هدف از این کار تربیت است و نه ابراز خشونت… در مسئله کتک زدن همسر تمام ضوابط اسلامی باید رعایت شود.»

این مشاور خانواده البته تاکید دارد که نباید عمل کتک زدن همسر را با چوب محکم یا جسم تیزی انجام داد و به جای آن باید از ترکه یا دستمال استفاده کرد.

آموزش کتک زدن زن و تنبیه زن

آموزش کتک زدن زن و تنبیه زن

خالد السغبی می‌گوید: «متاسفانه امروزه برخی از مردان از چوب محکم برای کتک زدن همسرانشان استفاده می‌کنند، در حالی که باید از جسمی نرم مانند ترکه یا دستمال استفاده شود… هدف این است که زن نسبت به اشتباهی که مرتکب شده تنبیه شود.»

آقای السغبی می‌گوید: «مرد پیش از شروع تنبیه باید همسرش را نسبت به وظایفش و همچنین حقوق مرد با توجه به قوانین شریعت آگاه کند.» او سپس می‌گوید که مرد می‌تواند در تخت به همسر خود پشت کند و یا حتی جدا بخوابد اما نباید به جای دیگری برود، زیرا هدف تنها تنبیه همسرش است.

او همچنین در مورد اصلی‌ ترین دلایل کتک زدن زن می‌گوید که بحث و مجادله بین زن و شوهر اولین دلیل برای این کار است. او می‌گوید: «متاسفانه، برخی از زنان می‌خواهند زندگی برابری با شوهران خود داشته باشند… این مشکل بسیاری جدی است.»

خالد السغبی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که گاهی اوقات زنان خودشان مرتکب اشتباهی می‌شوند که در نهایت موجب به کتک خوردنشان می‌شود. از طرف دیگر، در برخی مواقع زنان شوهرهایشان را به خاطر «تربیت نامناسبِ» آن‌ها تنبیه می‌کنند. دلیل این مسئله این است که پدر آن مرد مادرش را کتک می‌زده و او نیز همین رفتار را تقلید کرده است.

السغبی در پایان می‌گوید که برخی زنان «متاسفانه» کاری می‌کنند که شوهرشان برای کتک زدنشان ترغیب شوند.

نظر خود را راجع به این مشاور خانواده عربستانی و آموزش کتک زدن همسر را زیر همین مطلب بنویسید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *