خانه > سرگرمی > کامپیوتر، موبایل، اینترنت > آموزش رفع ریپورت در اینستاگرام،خیلی سریع

آموزش رفع ریپورت در اینستاگرام،خیلی سریع

رفع ریپورت اینستاگرام

اگر شما عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram هستید حتما تاکنون گزینه ریپورت یا گزارش تخلف را در اینستاگرام دیده اید.

این یکی از خدمات کاربردی اینستاگرام جهت نظارت بیشتر بر سالم ماندن فضای این شبکه اجتماعی است.

در مواردی که متن و عکس غیر اخلاقی و برهنه ای را مشاهده کردید و یا موضوعاتی مثل تشویق به خودزنی و خودکشی یا هر نوع ایجاد مزاحمت و… را دیدید می توانید از گزینه ریپورت استفاده کرده و گزارش این تخلف را به مدیران اینستاگرام ارائه دهید.

پس از بررسی موضوع در صورتی که کارشناسان اینستاگرام گزارش شما را صادقانه تشخیص دهند نسبت به ریپورت اکانت متخلف اقدام خواهند کرد.

ریپورت اینستاگرام، رفع ریپورت اینستاگرام

آموزش رفع ریپورت در اینستاگرام،خیلی سریع

در این مطلب از حیاط خلوت قصد داریم توضیحات کاملی راجع به ریپورت شدن و نحوه خروج از آن و یا بلاک شدن اکانت اینستاگرام خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ریپورت در اینستاگرام چیست ؟

به عمل گزارش کردن تخلفات کاربران اینستاگرام توسط کاربران دیگر، ریپورت اینستاگرام می گویند . برخی از مواردی که به دلیل آن شما می توانید یک کاربر ، پست ، تصویر یا کامنت را ریپورت نمایید عبارتند از :

  1. در صورتی که شخصی یک تصویر یا کامنت اسپم یا تبلیغاتی منتشر می کند .
  2. در صورتی که فردی تصویر یا پست شما را به نام خود منتشر کرده باشد .
  3. در صورتی که فردی کارهای شما را که دارای کپی رایت است منتشر کرده باشد .
  4. در صورتی که فردی تصویر یا کامنت غیر اخلاقی منتشر کرده باشد .
  5. در صورتی که فردی پست یا کامنت هایی مثل خودکشی ، تهدید و آزار ، استفاده از مواد مخدر و … استفاده کرده باشد .

نکته : توجه به این نکته ضروری است که در صورتی که دلایل ریپورت غیر واقعی باشد ، به هر تعداد هم که از یک اکانت ریپورت صورت گرفته باشد منجر به بسته شدن آن اکانت نخواهد شد .

————————————————————————————

طریقه ریپورت در اینستاگرام

برای ریپورت در اینستاگرام سه راه وجود دارد : ریپورت کردن کاربر ( ریپورت کردن اکانت ) ، ریپورت کردن تصویر یا ویدئو و ریپورت کردن کامنت

ریپورت کردن کاربر :

برای ریپورت کردن یک کاربر در اینستاگرام ابتدا به صفحه اکانت کاربر مورد نظر وارد شوید . در قسمت بالا سمت راست روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Report را انتخاب کنید . در پنجره جدیدی که باز می شود یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید :

 

  1. It’s spam : در مواردی که می خواهید یک پیام تبلیغاتی و هرز را گزارش کنید که منجر به بلاک شدن اکانت مورد نظر می شود .
  2. It’s inappropriate : در سایر موارد این گزینه را انتخاب کرده و در ادامه یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید :
  • I don’t want this account to be able to see my photos or videos or search for me : در صورتی که می خواهید فرد مورد نظر را بلاک کنید تا نتواند از تصاویر و ویئوهای شما دیدن کند .
  • I believe this account violates Instagram’s community guidelines : در صورتی که اکانت مربوطه قوانین اینستاگرام را نقض کرده است . در صورت انتخاب این گزینه باید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید :
  • Report a photo, video or comment : برای ریپورت کردن یک تصویر ، ویدئو یا کامنت
  • Report account : ریپورت کامل اکانت مورد نظر
  • Posting annoying content : انتشار محتوای آزاردهنده
  • Posting spam : اسپم و مطالب هرز و تبلیغاتی
  • This profile is pretending to be someone else : در صورتی که فردی خود را به جای فرد دیگری جا زده باشد . در صورتی که آن فرد شما هستید گزینه Me و گزینه Someone I Know برای شخصی که شما او را می شناسید و گزینه celebrity or public figure برای کسی که خود را به جای یک فرد مشهور جا زده باشد . و در آخر باید نام کامل فرد مورد نظر را هم بنویسید
  • Might be posting my intellectual property : در صورتی که فردی محتوایی که متعلق به شماست و دارای کپی رایت می باشد را منتشر کرده باشد .

ریپورت کردن تصویر یا ویدئو :

برای ریپورت کردن تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام روی نقطه سه نقطه بالای تصویر کلیک کرده و گزینه Report را انتخاب کنید . در قسمت بعدی دو گزینه پیش روی شماست :

  1. گزینه It’s spam : در صورتی که تصویر یا ویدئو اسپم و هرز است .
  2. It’s inappropriate : در سایر موارد . در صورت انتخاب این گزینه باید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید :
  • Self injury : در صورتی که تصویر یا ویدئو مربوط به خود آزاری و خودکشی است .
  • Harassment or bullying : آزار یا تهدید
  • Sale or promotion of drugs : فروش یا تبلیغ مواد مخدر
  • Sale or promotion of firearms : فروش یا تبلیغ اسلحه
  • Nudity or pornography : تصویر یا ویدئوهای برهنگی
  • Violence or harm : خشونت یا آزار دیگران
  • Hate speech or symbol : تصاویر نژادپرستی یا فمنیستی
  • Intellectual property violation : نقض مالکیت معنوی مثل کپی رایت
  • I just don’t like it : در صورتی که تنها تصویر را دوست ندارید اینستاگرام به شما توصیه می کند اکانت مربوطه را بلاک نمایید .

ریپورت کردن یک کامنت در اینستاگرام :

برای ریپورت کردن یک کامنت ، ابتدا صفحه کامنت ها را باز کنید ، انگشت خود را روی کامنت مربوطه نگه داشته از بالای صفحه آیکون علامت تعجب را انتخاب نمایید . در پنجره ای که باز می شود گزینه spam to scam را در صورتی که کامنت اسپم است و گزینه Abusive content را در سایر موارد انتخاب نمایید . در صورت انتخاب این گزینه باید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید :

  • I don’t like this comment : اگر تنها این کامنت را دوست اینستاگرام توصیه می کند که اکانت فرد مورد نظر را بلاک کنید .
  • This comment is a spam or scam : اگر کامنت هرز یا تبلیغاتی است .
  • This comment puts people at risk : این کامنت مردم را در معرض خطر قرار می دهد . با انتخاب این مورد سه گزینه پیش روی شما قرار خواهد گرفت : Self-harm تشویق به خودآزاری و خودکشی ، Harassment or bullying آزار یا تهدید ، Drug use تشویق به استفاده از مواد مخدر .
  • This comment shoudn’t be on Instagram : این کامنت نباید در اینستاگرام باشد . در صورتی که تخلف در قوانین اینستاگرام صورت گرفته باشد از این مورد استفاده می شود . یکی از گزینه های زیر را در صورت انتخاب این مورد باید انتخاب نمایید : Nudity برای ریپورت کردن کامنت تصاویر برهنه ، Graphic violence برای ریپورت تصاویر و سخنان خشن ، Hate speech or symbol برای سخنان نژادپرستانه و Intellectual property violation برای نقض مالکیت معنوی مثل کپی رایت .

————————————————————————————

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟

قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

یکی از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این منظور اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، نام اکانت آن کاربر را وارد کنید، در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و همچنان دکمه Follow را مشاهده می‌کنید، یعنی توسط او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر اسم او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان احتمال داد توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

نکته با  اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید ولی با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

اگر ریپورت شدن شما در اینستاگرام به خاطر فالوو کردن و لایک بیش از حد در یک بازه زمانی است می توانید از پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت استفاده کنید. این ربات با سرعت قابل تنظیم از سوی کاربر و مطابق با سیاست های اینستاگرام به افزایش فلوور پیج اینستاگرام شما کمک خواهد کرد.

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

اگر در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با مشکلاتی نظیر ناتوانی در گذاشتن کامنت و لایک برای تصاویر و یا عدم توانایی فالو کردن مواجه شده باشید به احتمال زیاد بلاک یا ریپورت شده اید . اما برای خارج شدن از ریپورت اینستاگرام چه باید کرد ؟ در این بخش از مقاله راه حل هایی برای رفع سریع ریپورت در اینستاگرام و از بین بردن ریپورت اینستاگرام و رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام را شرح خواهیم داد . بلاک شدن در اینستاگرام ممکن است توسط خود اینستاگرام صورت گرفته باشد و یا ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد .

————————————————————————————

رفع ریپورت در اینستاگرام توسط خود اینستاگرام :

راه حل اول برای رفع ریپورت در اینستاگرام: قرار دادن کامنت انگلیسی توسط فالوورهای شما

یک پیام متنی به همراه تصویر مرتبط شبیه تصاویر زیر برای فالوورهای خود بفرستید و از آن ها بخواهید برای شما کامنت انگلیسی بگذارند تا اینستاگرام متوجه شود که شما اسپم نیستید .

راه حل دوم برای رفع ریپورت در اینستاگرام : ایمیل اکانت خود را تغییر دهید

برای از بین بردن ریپورت اینستاگرام و خارج شدن از بلاک ، ابتدا وارد پروفایل خود شده و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید . در قسمت Private information ، ایمیل یا شماره تلفن قبلی خود را ویرایش کنید . بعد از وارد کردن ایمیل یا شماره جدید یک پیام به آن ارسال می شود و شما باید روی لینکی که در آن پیام وجود دارد کلیک کنید تا اطلاعات جدید شما در پروفایلتان ذخیره شود .

نکته ۱ برای رفع ریپورت در اینستاگرام: در صورتی که با مشکل کامنت گذاشتن در اینستاگرام مواجه شده اید ، احتمالا به علت گذاشتن کامنت بیش از حد در یک بازه زمانی توسط اینستاگرام بلاک شده اید . این نوع بلاک شدن بعد از چند ساعت خود به خود رفع می شود .

نکته ۲ برای رفع ریپورت در اینستاگرام: در صورتی که با مشکل فالو نشدن در اینستاگرام مواجه شده اید دو دلیل می تواند وجود داشته باشد ، یک اینکه بیش از ۷۵۰۰ نفر را فالو کرده اید و دو اینکه در یک ساعت یا در یک روز فالوینگ بیش از اندازه انجام داده اید . رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام در این مورد ممکن است بین ۱ روز تا چند ماه به طول بینجامد .

نکته ۳ برای رفع ریپورت در اینستاگرام: مشکل بلاک لایک در اینستاگرام به دلیل لایک کردن با سرعت بالا و یا تعداد بالای لایک در یک ساعت یا یک روز اتفاق می افتد بنابراین به این مورد توجه نمایید .

————————————————————————————

رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران :

برای رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- ابتدا باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است ، اینستاگرام اجازه چک کردن اینکه چه کسانی شما را Unfollow یا بلاک کرده اند را به شما نمی دهد .

۲- در صورتی که قبلا پست های اکانت خاصی را می دیدید اما مدتی است که خبری از آن اکانت نیست این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را بلاک یا آن فالو کرده باشد .

۳- اگر به فرد خاصی شک دارید که شما را بلاک کرده است ، ابتدا اکانت آن شخص را در صفحه جستجوی اینستاگرام سرچ کنید ، اگر اطمینان دارید که اکانت او را درست وارد کرده اید اما اسم او را نمی یابید احتمالا شما را بلاک کرده است .

۴- سعی کنید این فرد را فالو کنید ، در صورتی که قبلا این فرد را فالو می کردید ولی اکنون دویاره باید او را فالو کنید احتمالا این شخص شما را بلاک کرده است .

۵- در صورتی که می توانید وارد صفحه اینستاگرام او بشوید ولی با انتخاب دکمه Follow هیچ عملی اتفاق نمی افتد و یا اینکه وقتی دکمه Follow را انتخاب می کنید عبارت Following ظاهر می شود ولی بعد از چند دقیقه وقتی مجددا وارد صفحه او می شوید باز هم گزینه Follow را به جای Following می بینید به این معنی است که شما بلاک شده اید .

۶- در لیست فالوینگ هایی که در اینستاگرام دارید ، به دنبال اسم این فرد بگردید در صورتی که اسم این شخص وجود ندارد ، این معنی است که توسط این فرد آن فالو یا بلاک شده اید .

۷- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید ولی با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .

۸- در صورتی که تصور می کنید بلاک شدن شما توسط این فرد از روی اشتباه صورت گرفته است ، زیر یکی از تصاویری که منتشر می کنید او را منشن کنید ( ابتدا علامت @ و سپس اسم اکانت آن فرد را وارد کنید ) . در این صورت اگر آن فرد شما را ببیند و متوجه شود که اشتباها شما را بلاک کرده است ممکن است شما را آنبلاک نماید .

۹- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید ولی با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .

سخن پایانی:

به دلیل برنامه هوشمند و امنیت بالای اینستاگرام، اگر بدون حاشیه و شیطنت از صفحه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید قطعا برای شما مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد و اکانت خود را سال های سال می توانید در اختیار داشته باشید.

البته در مواردی که لازم است احساس مسئولیت کرده و از گزارشات ریپورت اینستاگرام استفاده کنید

پ.ن: پیشنهاد می کنم  با توهین و ناسزا گویی در صفحات کاربران دیگر مثل هنرمندان و فوتبالیست های داخلی و خارجی برخورد کنید تا این فرهنگ غلط که موجب بی آبرویی ایرانی ها در جهان شده است از بین برود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی راه اندازی یک آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *