خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار علمی و پزشکی > ادعای عجیب یک مسافر زمان درباره سال ۲۰۲۳

ادعای عجیب یک مسافر زمان درباره سال ۲۰۲۳

ادعای عجیب یک مسافر زمان درباره سال ۲۰۲۳

یک کاربر تیک تاکی که خود را مسافر زمان می‌داند که از سال ۲۶۷۱ آمده هشدار داده است که در ماه ژوئن سال آینده هفت نفر بدون اینکه هیچ وسیله پرنده‌ای وجود داشته باشد از آسمان سقوط خواهند کرد.

اینو آلاریک (Eno Alaric) که در پلتفرم تیک تاک با شناسه radianttimetraveller@ شناخته می‌شود، چندین ادعای بی پایه و اساس درباره آینده مطرح کرده است. او در جدیدترین ویدیوی عجیب و غریب خود گفت: «۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ هفت نفر به‌طور مرموزی از آسمان سقوط می‌کنند، اما هیچ وسیله ای در آن منطقه در حال پرواز نیست.»

این کاربر غیرعادی تیک تاک به دنبال کنندگان خود در این شبکه اجتماعی در مورد پنج تاریخ در آینده هشدار داد. او گفت:

۳۰ نوامبر ۲۰۲۲: تلسکوپ جیمز وب سیاره ای را کشف می‌کند که نسخه بدل زمین است.

۱ ژانویه ۲۰۲۳: هواپیمایی که بر فراز مثلث برمودا در حال پرواز است ناپدید می‌شود.

۳ مارس ۲۰۲۳: پیامی در سرتاسر جهان دریافت می‌شود که به نظر می‌رسد از اقیانوس آمده است.

۱۵ می ۲۰۲۳: یک ابَرسونامی ۲۳۰ متری به سواحل کالیفرنیا و عمدتا سان فرانسیسکو برخورد می‌کند.

آخرین پیش بینی های آخرالزمانی او از سوی بسیاری از دنبال کنندگانش مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی نوشت: «نمی‌فهمم، چرا پیش بینی آینده همیشه حاوی خبرهای بد است؟» دومی با کنایه گفت: «اگر از آینده آمده باشد باید بتواند به ما بگوید چطور در عرض چند ماه آینده پولدار شویم.»

بعضی ها هم از پست جدید اینو استقبال کردند. یکی گفت: «اگر آدم هایی که قرار است سقوط کنند در محل زندگی من فرود بیایند، با خوشحالی از آنها پذیرایی خواهم کرد». دومی نوشت: «یوهو! بالاخره در این دنیا کمی هیجان می‌بینیم.»

این اولین بار نیست که این کاربر در فضای مجازی سر و صدا به پا می‌کند. او ماه گذشته هم هشدار عجیبی مبنی بر ناپدید شدن یک هواپیمای مسافربری در روز سال نو داده بود.

یکی دیگر از کاربران تیک تاک هم که ادعا می‌کند از آینده آمده است پیش از این مدعی شده بود که یک شهر بزرگ اروپایی توسط یک شهاب سنگ ویران خواهد شد. او که با نام مسافر زمان (Time Voyager) در تیک تاک حضور دارد گفته بود از سرنوشت شوم چند کشور اطلاع دارد. او گفت: «در ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ آمستردام مورد اصابت یک شهاب سنگ قرار خواهد گرفت که بخش عمده‌ای از شهر را ویران خواهد کرد.»

او که بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد همچنین ادعا می‌کند که استرالیا به دلیل تغییرات آب و هوایی با قرنطینه هایی جدی تر از کووید مواجه خواهد شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

کشف جدید ژاپنی‌ها عمر نامحدود را به انسان هدیه می‌دهد

کشف جدید ژاپنی‌ها عمر نامحدود را به انسان هدیه می‌دهد محققان ژاپنی موفق به کشف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *