خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های “فقیهه سلطانی” + ماجرای ازدواج و مـادر شدنش

بیوگرافی و عکس های “فقیهه سلطانی” + ماجرای ازدواج و مـادر شدنش

بیوگرافی فقیه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۳ در همدان است. او فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ زیر نظر گلاب آدینه آغاز نموده است. سلطانی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.

بیوگرافی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی شخصی بود که با فیلم معجزه خنده (یدالله صمدی) استعداد دیگری به عرصه سینما قدم نهاد.اما به دلیل کم کاری تنها در یک فیلم دیگر به نام عینک دودی (محمدحسین لطیفی) ظاهر شد که بسیار موفق تر از فیلم قبلی بود.او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی (فریدون جیرانی) اوج هنرنمایی او بود.

ماجرای ازدواج فقیهه سلطانی

خبر ازدواج فقیهه سلطانی بعد از یک دوره کم کاری در سینما و تلویزیون در اوایل سال ۹۵ به شدن سر و صدا به پا کرد . فقیهه سلطانی با جلال امیدیان بازیکن و کاپیتان سابق ذوب‌آهن  اصفهان که قبلا ازدواج کرده است و یک دختر به نام نسیم دارد ازدواج کرده است .

جلال امیدیان در حال حاضر کارت مربیگری خود را گرفته است و دو سال در کنار فرهاد کاظمی کار کرده است . وی مدرک A بین المللی دارد و در اصفهان تنیس هم کار می کند.

فقیهه سلطانی از همسر خود ۴ سال بزرگ تر است . او متولد سال ۵۳ و جلال امیدیان متولد سال ۵۷ می باشد .

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی در اینستاگرام خود نوشت:

درست وقتی که فکر میکنی انقدر آدم سختی هستی که هیچ کس نمیتونه خالی قلبت رو پر کنه …زمانیکه سعی میکنی به تنهاییهات فکر نکنی … وقتی اصلا انتظارش رو نداری … یکی از راه میرسه، یکی که هر چی سعی میکنی ازش ایراد بگیری، نمیتونی …

یکی که با مهربونیهاش خجالتت میده و با صبرش بهت درس بزرگی و عشق و احترام میده … وقتی به خودت میایی که می بینی، شده همه زندگیت … اونوقته که روی گل تنهایی رو میبوسی و برای همیشه میذاری کنار … بعد هم میری پیش عزیزترین دوستت که باعث این آشنایی شده و بهش میگی- مهسا مهجور – تو به من فهموندی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن …! آرزو میکنم همتون فرشته ی زندگیتون رو پیدا کنین و اگه دارین قدرش رو بدونین … یک دنیا عشق براتون آرزو میکنم …شبتون پر ستاره.

نحوه آشنایی فقیهه سلطانی با همسرش جلال امیدیان

دوست من مهسا مهجور بازیگر خوب تئاتر که هم من و هم آقای امیدیان را می شناخت، برای آشنایی ما یک طرح ریخته بود و ما در جریان برنامه ریزی ایشان، در یک خیریه با هم دیدار کردیم و همانجا این کششی که باید ایجاد می شد، ایجاد شد، یعنی محبت در نگاه اول اتفاق افتاد.

فقیهه سلطانی در اینستاگرام خود در این مورد نوشت : بعد هم میری پیش عزیزترین دوستت که باعث این آشنایی شده و بهش میگی- مهسا مهجور – تو به من فهموندی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن …!

فقیهه سلطانی و همسر و فرزندانش

عکس جدید فقیه سلطانی با همسر و فرزندانش

ازدواج با یک فوتبالیست:

نمی گویم به ازدواج فکر نمی کردم، ولی ازدواج با یک فوتبالیست، واقعا برایم غیرمنتظره بود؛ چون اصلا فوتبال نمی بینم؛ البته دوست دارم فوتبال بازی کنم، ولی همیشه به کسانی که فوتبال می بینند، می خندم. اما الان نمی توانم به جلال چیزی بگویم، چون حرفه اش این است.

تاثیر ازدواج در زندگی فقیهه سلطانی

به نظر من ازدواج کردن نه برای من که برای اکثر آدم‌ها باعث می‌شود یکسری از استرس‌ها و نگرانی‌ها از زندگی کنار برود و افراد بر رسالتی که در زندگی دارند، متمرکز بشوند. این اتفاق بسیار مبارک است، این‌که دیگر ذهنت پراکنده نیست. چون به هر حال انسان ذاتا به دنبال کسی است که در کنارش آرامش بگیرد و وقتی این فرد پیدا می‌شود، ذهن آدم از این استرس‌ها پاک می‌شود، دغدغه‌های ذهنی کاهش پیدا می‌کنند و تمرکز روی کار بیشتر می‌شود. به نظر من کسانی که ازدواج می‌کنند می‌توانند خیلی متمرکزتر کار کنند.

تاثیر ازدواج کردن روی بازیگری فقیهه سلطانی

به نظر من با ازدواج بیشتر می‌توانیم در حرفه و شغلمان موفق باشیم، شاید مادر شدن برای یکی دو سال کمی وظایف آدم را بیشتر کند، اما در عین حال با مدیریت می‌توان هر دو نقش را به درستی ایفا کرد.

فقیهه سلطانی و دخترش گندم

فقیهه سلطانی و دخترش گندم

مادر شدن فقیهه سلطانی

بعد از مادر شدن یکسری احساسات جدید در انسان به وجود می‌آید که پیش از آن اصلا نبوده است، من پیش از این اصلا دوست نداشتم نقش مادر را بازی کنم، اما الان می‌گویم چقدر دوست دارم نقش یک مادر را بازی کنم چون الان حس مادر بودن را درک می‌کنم. شاید پیش از این کسی در این دنیا نبود که من در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرم که جانم را فدایش کنم، اما پس از بچه‌دار شدن این حس در من ایجاد شده است.

بسیار عجول

فقیهه سلطانی : من واقعا در تصمیم گیری عجول هستم. باید همیشه یک نفر باشد که به من ایست بدهد. به نظرم ما آدمها باید همیشه صبر کنیم تا یک ماجرایی تهنشین بشود بعد درباره اش قضاوت کنیم اما متاسفانه من آن صبر را ندارم.

نامه و حرف های جنجالی فقیهه سلطانی درباره سینما

فقیهه سلطانی به همراه بیست و نه بازیگر خانم دیگر در یک نامه سرگشاده به معاونت محترم سازمان صدا و سیمای ایران از فساد در سینمای ایران پرده برداری کرد و از شرایط نامطلوب، کم کاری و حتی گاهی بیکاری بازیگران زن ، باج دادن مالی و روحی بازیگران کم کار و … گفت که این نامه در شبکه های اجتماعی بسیار خبر ساز شد .

دختر فقیهه سلطانی
فقیهه سلطانی و جلال امیدیان دارای یک دختر به نام گندم هستند .
فقیه سلطانی با انتشار این عکس نوشت:
دو تا عشقهاى زندگى ما ❤️❤️ گندم و خواهر دوست داشتنى اش نسیم جان که حسابى مراقب گندمه ..❤️🌺❤️ نسیم بانو که خیلی دوستش دارم دختر جلال جان از همسر سابقشونه ❤️🌹 و جالبه که گندم بیشترین شباهت رو به خواهرش نسیم دارد.
گندم دختر فقیهه سلطانی و نسیم دختر همسرش
فرزندان فقیهه سلطانی , دختر فقیهه سلطانی

فیلم های سینمایی فقیهه سلطانی

  • جاودانگی (۱۳۹۴)
  • اینجا آسمان همیشه بارانی است (ویدیویی ۱۳۹۲)
  • جداافتاده (۱۳۸۳)
  • دوشیزه (۱۳۸۱)
  • صورتی (۱۳۸۱)
  • نغمه (۱۳۸۰)
  • عینک دودی (۱۳۷۸)
  • معجزه خنده (۱۳۷۵)

سریال های فقیهه سلطانی

  • مهمانان ویژه (۱۳۹۱)
  • تبریز در مه (۱۳۸۹)
  • عمارت فرنگی (۱۳۸۷)
  • نشانی (۱۳۸۷)
  • خواستگاران (۱۳۸۶)
  • پاتوق (۱۳۸۶)
  • روز رفتن (۱۳۸۵)
  • بوی گل‌های وحشی (۱۳۸۴)
  • آهوی ماه نهم (۱۳۸۳)
  • زخم (۱۳۸۳)
  • پدر خاک (۱۳۸۰)
  • آغوش‌های خالی (۱۳۷۸)
  • مهمانی از بهشت (۱۳۷۶)
  • طریق عشق (۱۳۷۶)
  • سایه‌ها (۱۳۷۵)
  • بی‌بی‌یون (۱۳۷۴)
  • دورهمی
عکس های فقیهه سلطانی
عکس های فقیهه سلطانی , فقیهه سلطانی
عکس های جدید فقیهه سلطانی , اینستاگرام فقیهه سلطانی
عکس های فقیهه سلطانی , فقیهه سلطانی
فقیهه سلطانی و مادرش
فقیهه سلطانی و مادرش
عکس های فقیهه سلطانی
عکس های فقیهه سلطانی
فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی
فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی
فقیهه سلطانی بدون آرایش
فقیهه سلطانی بدون آرایش

گردآوری : حیاط خلوت

منابع:

ویکی پدیا

جام جم آنلاین

هفته نامه تماشاگران امروز

farsnews.com

amazing.ir

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *