خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های مهدی طارمی+ماجرای محرومیت وی از فوتبال

بیوگرافی و عکس های مهدی طارمی+ماجرای محرومیت وی از فوتبال

در این مطلب از حیاط خلوت بیوگرافی و عکس های مهاجم پرسپولیس مهدی طارمی را خواهید خواند. مهاجمی که دو فصل پیاپی عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کرده و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۱۷ می باشد.

مهدی طارِمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ – بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی در اردیبهشت ۱۳۹۳ به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.او همچنین سابقهٔ بازی در تیم‌های برق و ایران جوان بوشهر را دارد. نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۳ و در ۷۹مین شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ ۲–۱ به پیروزی رسید. او در آن بازی دیدنی گلی نزد، امّا به‌ عنوان یک بازیکن تعویضی نقش موثّری در گل اوّل داشت و با پاس حساب‌شدهٔ او محمّد نوری گل اوّل و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

بیوگرافی و عکس های مهدی طارمی

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به‌ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ و خوشحالی خاص‌اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

او ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد.

مهدی طارمی در جشن برترین‌های لیگ برتر چهاردهم (۹۳–۹۴) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود.

وی همچنین در سال ۱۳۹۴به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۲۰۱۵ انجام داد.
او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد.طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند.او در پنجمین بازی ملی خود برابر عمان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

بیوگرافی مهدی طارمی+عکس

چهارمین تجربه بازی مهدی طارمی در شهراورد برای او و تیم پرسپولیس فوق العاده بود و این بازیکن دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی را از دست داد.

مهدی طارمی پس از کشمکش های فراوان درباره جدایی اش از باشگاه پرسپولیس و بازی در لیگ ترکیه سرانجام در پرسپولیس ماند و در لیگ برتر ۹۵-۹۶ هم به همراه تیمش شرایط خوبی را سپری کرد و در پایان علاقه بر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان آقای گلی این رقابت ها را نیز کسب کرد.

با آغاز لیگ برتر ۹۶-۹۷ باز هم مهدی طارمی برای تمدید قراردادش ساز ناکوک زد و برای رفتن به تیم های دیگر نهایت تلاش خود را انجام داد اما در انتها با مشورت بزرگان پرسپولیس تصمیم گرفت در این تیم بماند تا علاوه بر درخشیدن در لیگ برتر شرایط گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای وی هموار باشد.

پرسپولیس با اضافه شدن چند مهره تاثیرگذار در این فصل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

محرومیت مهدی طارمی به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه

پس از گذشت بیش از یک سال از رفت و بذگشت سریع مهدی طارمی به باشگاه ریزه اسپور ترکیه مسئولان این باشگاه ترکیه ای موفق شدند رای نهایی فیفا را به نفع خود و بر علیه مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس دریافت کنند. در رای صادر شده از طرف فیفا مهدی طارمی ۴ ماه از فوتبال نحروم شده و پرسپولیس تهران نیز به دلیل آنچه تحریک مهدی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس عنوان شده علاوه بر جریمه نقدی میلیاردی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

***********************************

در ادامه با هم عکس هایی از مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس را با هم می بینیم:

عکس العمل مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس پس از گل

عکس العمل مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس پس از گل

عکسهای مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس

عکسهای مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس

عکسهای شخصی مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس

عکسهای شخصی مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس

عکس مهدی طارمی در کنار علی دایی

عکس مهدی طارمی در کنار علی دایی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *