خانه > سرگرمی > مجموعه عکس ها > تبریک قبولی در کنکور به خواهر

تبریک قبولی در کنکور به خواهر

مجموعه ی عکس نوشته و متن کوتاه جدید و قشنگ تبریک قبولی دانشگاه به خواهر

در این مجموعه متن ها و عکس ها و عکسنوشته های تبریک قبولی در دانشگاه به خواهرم در قالب متن های کوتاه و زیبا و عکس های جذاب برای تبریک قبولی کنکور به ویژه برای کنکور ۱۴۰۰ برای بعد از اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰ از سایت سنجش گرداوری شده است که در ادامه می توانید انها را مشاهده کنید.

عکس تبریک قبولی کنکور

تبریک قبولی در کنکور به خواهر

✰✩☆

خواهر عزیزم، این روز خاص را به تو تبریک می‌گوییم. ما افتخار می‌کنیم که در این لحظات کنارت هستیم. این موفقیت مطمئناً یک دستاورد بزرگ برای توست و البته نقطه شروع است؛ چالش‌ها و فرصت‌های بیشتری پیش روی تو وجود دارد، بنابراین به خودت اعتماد داشته باشید و به جلو حرکت کن. بهترین آرزو‌های ما همراهت خواهد بود.
✰✩☆

 … جان، توانایی تو برای غلبه بر هرگونه چالش در زندگی، تو را در این جایگاه و موفقیت قرار داده است. من بسیار به تو افتخار می‌کنم.

در حال حاضر این فرصت برای تو فراهم شده که یک هدف جدید در زندگی خودت تعیین کنی و به آن دست یابی. ما به توانایی‌های تو اعتماد داریم.
✰✩☆
 امروز روزی زیبا در زندگی تو و ما هست. این همه آن چیزی است که ما همه این سال‌ها از خدا می‌خواستیم که در نهایت تو آن را داشته باشی. تبریک صمیمانه ما را بپذیر.
تبریک قبولی در کنکور به خواهر

متن تبریک قبولی در کنکور سراسری به همراه عکس

تبریک قبولی در کنکور به خواهر

✰✩☆
 روزی که من رؤیای چنین روزی را در سر می‌پروراندم، تو مشغول تلاش بودی و در نهایت امروز شاهد موفقیتت هستم و به تو افتخار می‌کنم.
✰✩☆
موفقیتت را در تحصیل تبریک می‌گویم. این موفقیت باعث شده که یک بار دیگر افتخار کنم که خواهری همچون تو دارم.
همیشه نگرش خوب و شور و شوقی که امروز داری را برای رسیدن به رویا‌های بزرگ خود داشته باش.
✰✩☆

تبریک به خواهر برای قبولی در دانشگاه

تبریک قبولی در کنکور به خواهر
 موفقیت تحصیلی تو همه ما را خوشحال کرده است. این دستاورد گام دیگری برای تجربه چالش‌ها و فرصت‌های بیشتر است، بنابراین خواهر قشنگم، از این لحظه لذت ببر و همزمان آماده باش که با جهان جدید مواجه شوی. امیدوارم مسیر آینده‌ات پر از موفقیت‌های بزرگ باشد.
✰✩☆
… خوبم، موفقیت جدیدت را تبریک می‌گویم. من همیشه می‌دانستم که تو دختری باهوش و بااستعداد هستی و اکنون بعد از این موفقیت که بدست آورده‌ای، همه دنیا آن را می‌دانند.
فرصت‌ها و موفقیت‌های مختلف دیگری برای تو در تحصیلات پیش رویت قرار دارد که به زودی به آن‌ها دست خواهی یافت.
✰✩☆
 … عزیزم، این فقط یک شروع است، تو می‌توانی در زندگی خود موفقیت‌های بسیار بیشتری به دست آوری، تبریک بر این موفقیت و بهترین آرزو‌ها برای حرکت به جلو.
✰✩☆

متن و عکس برای تبریک کنکور به خواهرم

تبریک قبولی در کنکور به خواهر
 این کار و تلاش سخت تو بود که این جایگاه و موفقیت را برایت رقم زد. تبریک می‌گویم و امیدوارم هرگز حرکت کردن به سمت رؤیاهایت را متوقف نکنی. بهترین شانس‌ها برای مسیر آینده در برابر توست.
✰✩☆✰✩☆
… عزیز، اکنون که با قبولی در دانشگاه جاده موفقیت برای تو هموار شده است، سرنوشت زیبایی در انتظار توست. من  به تو و موفقیتت افتخار می‌کنم و منتظرم که در این راه موفقیت‌های بیشتری کسب کنی.
✰✩☆
به عنوان یک خواهر/برادر، خبر موفقیت تو یکی از بهترین لحظات زندگی من بود. دختر کوچولوی من به عنوان یک جوان باهوش و بااستعداد رشد کرده است و در دانشگاه قبول شده است. بهترین‌ها در انتظار توست
✰✩☆

تبریک قبولی در دانشگاه

 

تبریک قبولی در کنکور به خواهر
خواهر خوبم، قبولی‌ات در رشته و دانشگاه دلخواهت را تبریک می‌گویم. همواره به یاد داشته باش، موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی پیوسته است.
✰✩☆
 … جان، موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد. اراده قابل تقدیر تو موفقیت در کنکور را تضمین کرد. با آرزوی موفقیت‌های روز افزون برای تو.
✰✩☆
قبولی‌ات در دانشگاه را تبریک می‌گویم. تو یک کار فوق‌العاده انجام داده‌ای. این دستاوردیست که کمک می‌کند تمام برنامه‌ها و رؤیاهایت برای آینده برآورده شود. بهترین آرزو‌ها و حمایت بی‌دریغ ما همراه تو خواهد بود، در هر مسیری که انتخاب کرده‌ای.
✰✩☆
تبریک قبولی در کنکور به خواهر
گردآوری: حیاط خلوت
اختصاصی حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پروفایل عید فطر | تبریک عید سعید فطر جدید

پیام تبریک عید فطر ۱۴۰۲  در ادامه مجموعه ای از متن ادبی تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *