خانه > اخبار ایران و جهان > جوراب هایی که بوی بد پا را از بین می برد !

جوراب هایی که بوی بد پا را از بین می برد !

جوراب هایی که بوی بد پا را از بین می برد !

دانشمندان با استفاده از نوعی فنآوری موفق به ساخت جورابهایی شده‌اند که گفته شده بوی نامطبوعترین پاها را نیز خنثی می‌کنند. این جورابها بزودی وارد بازار خرید و فروش پوشاک خواهند شد.

جوراب , بوی بد پا

در آینده‌ای نزدیک می‌توانید جورابهایی بخرید که اگر به طور مداوم هم آنها را به پا کنید و ۶ روز پیاپی نشوئیدشان، همچنان کمترین بوی نامطبوعی از آنها به مشام نخواهد رسید.

 

چنین ادعایی بر اساس گفته‌های یکی از تولیدکنندگان پوشاک در چین است که با تزریق مقادیری نقره، مس، و روی توانسته جورابهایی با قابلیت خنثی کردن بوی بد پا ابداع کند.

 

به گفته دست‌اندرکاران MP Glovax، سازنده این نوع جوراب، «بوی پا زمانی به مشام می‌رسد که باکتری موفق به شکست عناصر عرق پا می‌شود. بنابراین، در حین تجزیه عرق این بوی تند در هوا منتشر می‌شود و به مشام ما می‌رسد. ترکیب فلزاتی چون نقره، مس، و روی با بافت جوراب سبب مرگ باکتریها و ایجاد محافظی ضد باکتریائی در آن می‌شود که جلوی انتشار بوی نامطبوع را می‌گیرد».

 

این جورابهای جلوگیری‌کننده از انتشار بوی بد در زمان اولین عرضه، فقط با رنگ خاکستری و مشکی قابل خریدند اما شرکت تولیدکننده گفته که قصد دارد رنگهای متنوعتری را نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

 

چنان که دیلی‌میل خبر داده، چنین جورابهایی سال آینده با قیمت حدودی ۶ دلار برای استفاده همگانی به قفسه فروشگاهها راه خواهند یافت.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد! از دو فصل سرد سال، «فقط اسامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *