خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > حکم قطع دست برای ۴ سارق بزرگ تهران در دادگاه!

حکم قطع دست برای ۴ سارق بزرگ تهران در دادگاه!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا ، چهار دزد سابقه دار و ۸ مال خر به اتهام سرقت های سریالی از ۱۱۹ خانه در تهران دیروز پای میز محاکمه ایستادند. دادستان برای مجرمان سابقه دار درخواست قطع دست را مطرح کرده است.

حکم قطع دست برای 4 سارق بزرگ تهران در دادگاه!

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال گذشته به دنبال افزایش سرقت های مشابه در شمال تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شباهت سرقت ها به هم نشان می داد به احتمال زیاد سرقتها از سوی اعضای یک شبکه صورت گرفته باشد.

پلیس به تحقیق پرداخت و با بررسی لیست مجرمان سابقه دار سرکرده شبکه چهارنفره را بازداشت کرد. این مجرم سابقه دار به تشکیل یک شبکه دزدی با همکاری شش مرد مالخر اعتراف کرد. به این ترتیب سایر همدستان وی بازداشت شدند و در مجموع به ۱۱۹ سرقت از خانه ها تهران اعتراف کردند.

دزدان سابقه دار دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفر خواست را خواند و برای دزدان سابقه دار تقاضای قطع دست را مطرح کرد. سپس شاکیان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند.

یکی از انها گفت: ساعت ۷ عصر بود که من و همسرم به میهمانی رفتیم ولی وقتی آخر شب به خانه برگشتیم متوجه شدیم در خانه با پیچ گوشتی باز شده و به خانه مان دستبرد زده شده و طلاهای همسرم به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان سرقت شده است.

شاکی دیگر گفت : ساکن طبقه اول یک آپارتمان هستم. وقتی از محل کارم به خانه برگشتم جای پای یک غریبه را در خانه ام دیدم. من خانه را بررسی کردم و متوجه شیشه شکسته بالکن شدم. دزدان در غیاب من به خانه ام آمده بودند و سرویس برلیانی را که ۱۲۰ میلیون تمان ارزش داشت دزدیده بودند.

سایر شاکیان نیز شکایتشان را مطرح و برای دزدان اشد مجازات خواستند. سپس سرکرده گروه به دفاع پرداخت و گفت : قبول دارم با همکاری سه نفر از دوستانم دست به سرقت می زدیم اما من در ۱۱۹ سرقت شرکت نداشتم. من فقط در ۵سرقت شرکت کردم و پول به دست امده از سرقت را هم بین دوستانم تقسیم کردم.

متهمان دیگر نیز منکر شرکت در ۱۱۹ سرقت شدند و گفتند در همه سرقت ها دست نداشته اند. شش مالخر این پرونده نیز همگی ادعا کردند از دزدی بودن وسایل و طلاها مطلع نبوده اند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *