خانه > سرگرمی > فـال و طالع بینی > خصوصیات اخلاقی متولدین مرداد ماه

خصوصیات اخلاقی متولدین مرداد ماه

ویژگی ها و خصوصیات متولدین مرداد

آیا به طالع بینی اعتقاد دارید؟ آیا فکر می کنید خصوصیات اخلاقی متولدین هر ماه متاثر از ماه تولدشان است؟ آیا علاقه مندید متولد ماه مرداد هستید یا همسر متولد مرداد ماه دارید؟ اگر این طور است در این مطلب از سایت حیاط خلوت با ما همراه باشید تا خصوصیات اخلاقی متولدین مرداد ماه را برای شما عنوان کنیم.

خصوصیات اخلاقی متولدین مرداد ماه

بر اساس طالع بینی هر فردی در هنگام تولد، تحت تأثیر کیهانی سیاره‌ای می‌باشد که با توجه به سیاره، خصوصیات فرد نیز مشترک با آن انرژی است. حال اگر شما متولد مرداد ماه هستید این مطلب را تا انتها بخوانید و ببینید آیا طالع بینی متولدین مرداد ماه در مورد شما صدق می کند یا خیر.

طالع بینی متولدین مرداد ماه

مرداد یعنی جوان طبیعت

سمبل: شیر

عنصر وجود: آتش

شعار: من اراده می کنم

سنگ خوش یمن: یاقوت زرد

سیّاره: خورشید

فلّز وجود: طلا

شخصیّت: ثابت

رنگ محبوب: غروب خورشید

خصوصیات اخلاقی: الهام پذیر، فعّال و پیشرو، فکردهنده، ایده‌آلیست

ویژگی‌های متولدین مرداد ماه:

پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، باثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زودگول می خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان،سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، باگذشت ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم،ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز،یک دفعه و ناگهانی عصبانی می‌شود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

مشخصات زن متولد مرداد ماه :

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌ خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.
کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود. او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.
مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.
بدون شک در زن متولد مرداد لااقل یک چیز هست که شما از آن خوشتان نمی آید و آن هم خاطرات و عکس ها و یادگاری های تمام دوستان قبلی است و هیچ فایده ای هم ندارد که بخواهید او را وادار کنید این عکس ها و کاغذها را بسوزاند و از بین ببرد زیرا او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسیار عشق پیشه است.

ویژگی‌های زنان متولدین مرداد ماه از لحاظ شغل
از نظر شغلی زنی که در ماه مرداد متولد شده باشد،‌ از هنرپیشگی سینما تا جراحی قلب را می تواند به خوبی انجام دهد، او در فرا گرفتن حرف‌ها از استعداد وسیعی برخوردار است، شغل مورد علاقه اش معلمی، استادی دانشگاه و مخصوصا روانکاوی است، چون در این شغل اخیر با قابلیت زیادی که در جلب اعتماد دیگران دارد، می تواند موفقیت های زیادی کسب کند. اگر به دنیای نویسندگی رو بیاورد، شاعر می شود و اشعار بسیار خوبی می سراید زیرا از لطافت طبع و ظرافت ذوق برخوردار است. اگر می خواهید با همسر متولد مرداد زندگی آرام و شیرینی داشته باشید، هرگز سعی نکنید بر او مسلط بشوید و مخصوصا یادتان باشد که حس خودخواهی او را هرگز سرکوب نکنید و غرورش را جریحه دار نسازید.

مشخصات مرد متولد مرداد ماه:

مرد متولد مرداد یک  شیر ژیان و سرکش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه است.اگر با مرد متولد مرداد ازدواج می کنید، فراموش نکنید که هرگز دم این شیر را لگد نکنید.مرد متولد مرداد ماه، بی عشق نمی تواند زندگی کند،‌و دل او از آئینه پاک تر و روشن تر است اما خشم او هم توفانی و سهمگین خواهد بود.
او به دنیا آمد تا نوری در ورای رویت ها و ظرافتش را نثار تنهایی ها کند. بدون شک توصیف یک مرد متولد مرداد ماه نیست. شما ممکن است یک مرد متولد شده در این ماه را در حال گرفتن حمام آفتاب و یا ایراد یک سخنرانی جالب ببینید، اما یقین داشته باشید او را در تنهایی نخواهید دید. موضع او به احتمال خیلی زیاد در وسط صحنه و در میان جمع دوستان و آشنایانی است که پیوسته از وی تعریف و  تمجید می کنند. او ممکن است که پولش را صرف هیچ و پوچ بکند اما مطمئن باشید که زندگی خود را برای هیچ و پوچ به هدر نمی دهد. برای مرد متولد برج اسد وحود ناظر و تماشاگر ضرورت دارد.

ویژگی‌های مردان متولدین مرداد ماه از لحاظ عشق:
اگر در زندگی متولد برج اسد عشق وجود نداشته باشد، به صورت متاثر کننده ای کنج عزلت اختیار می کند. برای او عملا دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید مورد پرستش واقع شود و یا بمیرد. وقتی عشق به قلب چنین مردی قدم گذاشت، در جیب هایش باز می گردد. او شما را به بهترین رستوران ها می برد، گرانترین عطرها و زیبا ترین گل ها را برایتان می خرد. همراهتان به مجلل ترین تاتر ها می آید، هیجان انگیز ترین نامه های عاشقانه را می نویسد و به این تر تیب باید قلبی از سنگ خارا داشته باشید که بتوانید مقاومت کنید.

طرز برخورد و رفتار با متولدین مرداد:

مردادی ها عاشق دریافت گل و هدیه و توجه هستند. متولدین مرداد ماه برای ارضای خواسته‌های خود مایلند همواره وتحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت وحمایت محض طرف مقابلشان را خواهانند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی آنها به حد کافی تعریف و تمجید به عمل می‌آورید. آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند.آنها مایلند همیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به خوداختصاص دهند. از این رو در یک رستوران، میزها وصندلی‌های وسط را انتخاب می‌کنند تا در معرض دید همه قراربگیرند. آنها افرادی بسیار پر جنب وجوش و فعال هستند، از این رو ساعات خوابشان کمتر از حد معمول است. در کنار آنها تاجای ممکن مطیع و فرمان‌بردار باشید چرا که آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتباط هستند.

آنها از برقراری مراودات متعدد لذت می‌برند و اهل معاشرت و گفت وگو با اطرافیان هستند، ولی دوست ندارند که طرف مقابلشان را در چنین وضعیتی مشاهده کنند. همواره به آنها ابراز علاقه کنید و بگویید که چقدر برایتان ارزشمند هستند. اگر به آنها بی‌اعتنایی و بی‌توجهی نشان دهید، بی‌درنگ با طغیان‌های بی‌امان و غیرقابل کنترل آنها مواجهه می‌شوید. همیشه کاری کنید که آنها در کانون توجهات قرار بگیرند، وگرنه احساس حسادت شدیدی به سراغشان می‌آید آنها همیشه از غرور، نخوت و تکبر کاذبی برخوردارند، پس به جای سعی در عوض کردنشان بهتر است این خصیصه‌شان را به همان شکل بپذیرید و همواره این احساس را در آنها تقویت کنید.

****************************************

حتما ببینید: عکس پروفایل مخصوص متولدین مرداد ماه

****************************************

گردآوری: فال و طالع بینی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *