خانه > اخبار ایران و جهان > خواننده پاپ ایرانی که پس از سال ها مجدد در تلویزیون خواند+عکس

خواننده پاپ ایرانی که پس از سال ها مجدد در تلویزیون خواند+عکس

فرمان فتحعلیان بعد از چند سال دوری از تلویزیون با حضور در برنامه «ماه تمام» دو قطعه «ناجی» و «راه عشق» را خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهاردهمین برنامه «ماه تمام» در شب میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) با حضور فرمان فتحعلیان (خواننده)، سیاوش طهمورث (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) و زهره شکوفنده (دوبلور پیشکسوت) ساعت ۲۳:۰۵ به مدت ۷۵ دقیقه به روی آنتن شبکه دو رفت.

خواننده پاپ ایرانی که پس از سال ها مجدد در تلویزیون خواند+عکس

در بخش یادبود تصاویری از بازیگر پیشکسوت کشورمان، مرحوم داوود رشیدی با دکلمه زنده باد بال خدا که فرو می افتد و درست روی شانه من ‌می‌نشیند با صدای شمس لنگرودی پخش شد.

در این برنامه فرمان فتحعلیان به اجرای دو قطعه از ترانه های خود با عنوان «ناجی» و «راه عشق» پرداخت.

او درخصوص مضامین ترانه هایش که پیرامون امام علی(ع) است، گفت: «من خواندن چنین ترانه هایی را برای خود افتخار می-دانم و اگر کسی از صمیم قلب حضرت مولا را مد نظر خود قرار دهد یک زندگی خوب را تجربه می¬کند چون امام علی(ع) و بطور کل ائمه اطهار متصل به یک منبع الهی و نور هستند. به نظر من علی، علی گفتن کار سختی نیست بلکه ایستادن و عمل به حرفهای امام علی(ع) کار مشکلی است و از توان هرکسی برنمی آید.»

فتحعلیان پیرامون توجهش به مد خاطرنشان کرد: «من پیگیر مد هستم ولی درگیرش نیستم. به نظرم خوب پوشیدن و زیبایی اهمیت دارد و کسی که این کار را انجام میدهد، کار نیکویی انجام میدهد ولی هرچیزی به اندازه و به جای خویش نیکوست.»

دومین مهمان برنامه ماه تمام، سیاوش طهمورث از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

طهمورث پس از تبریک عبدالله روا به تیم والیبال کشورمان و برنده شدن تیم والیبال کشورمان مقابل تیم بلژیک گفت: «ضمن تبریک به تیم والیبال کشورمان باید بگویم زمانی بود که والیبال ایران مطرح نبود ولی الان جوانان ما این رشته ورزشی را به خوبی پیش برده اند و ما در مقابل کشورهای دیگر حرفی برای گفتن داریم.»

او درخصوص ایفای نقشهای خاکستری طی این سالها خاطرنشان کرد: «نقشهای خاکستری در جامعه ما کم نیستند و شاید این افراد در ابتدا خود را نشان ندهند چون شناخت آدمهای خلافکار، ریاکار و خطاکار کار آسانی نیست، ضمن آنکه دلایل منفی بودن انسانها متفاوت است و همین تفاوت رنگ خاکستری آنها را پررنگ تر یا کمرنگ تر میکند در نتیجه ایفای چنین نقشهایی سخت است.»

طهمورث درخصوص صیقلی شدن انسان در مواجهه با مشکلات زندگی گفت: «به نظرم سختی، سازنده است چنان که بچه هایی که با طبیعت بزرگ میشوند از طبیعت، لطافت و خشم و مهربانی و … را می آموزند و اصطلاحا بزرگ میشوند. همانطور که قدیمیها اعتقاد داشتند وقتی پسرها به اجباری (سربازی) بروند با سختی کشیدن، بزرگ میشوند. پس مشکلات در زندگی همه وجود دارد و فقط تعریفش متفاوت است و مهم نوع مدیریت کردن آنهاست.»

در بخش جاودانه ها هم استاد زهره شکوفنده، دوبلور قدیمی و با سابقه حضور داشت.

زهره شکوفنده در مورد عدم حضورش در برنامه های تلویزیونی گفت: «بطور کلی من دوست ندارم در تلویزیون تصویر داشته باشم چون اکثر مردم صدای مرا با جودی آبوت، پزشک دهکده، دونگ ای و … می شناسند و با صدایی که بر روی کاراکترها گذاشته میشود، ارتباط برقرار میکنند. وقتی تصویر مرا ببینند با شنیدن صدایم، ظاهر مرا به تصویر میکشند و من این را دوست ندارم.»

شکوفنده خاطرنشان کرد: «من از شش سالگی کارم را شروع کرده ام و الان شصت سال است به حرفه دوبله مشغولم و با لطف مردم زندگی کرده ام.»

شکوفنده درخصوص نقشهایی که تاکنون دوبله کرده، ابراز داشت: «شخصیت من به جودی ابوت نزدیک تر است و پزشک دهکده را دوست نداشتم چون در زندگی اطرافیانش مداخله میکرد. من چنین آدمی نیستم و حتی در زندگی دخترم دخالت نمیکنم.»

مدیر دوبلاژ باسابقه کشورمان گفت: «من با نقشهایم گریه میکنم و میخندم. هنوز هم وقتی به یاد فیلم مادر می افتم که به جای فریماه فرجامی صحبت کرده بودم، می افتم ناخودآگاه گریه میکنم.»

پس از صحبتهای این چهره ماندگار، عبدالله روا نشان برنامه و تابلوی جاودانه ها را تقدیم به مهربانی و جاودانگی دوبلور باسابقه کشورمان کرد.

از دیگر بخشهایی که در چهاردهمین قسمت از برنامه ماه تمام از شبکه دو پخش شد میتوان به بخشهای عاشقانه ها، همسفر و خواندن شعری با مضمون امام رضا(ع) توسط مجری برنامه در شرایطی که بچه آهویی را در آغوشش گرفته بود اشاره کرد.

در بخش همسفر هم حجت‌الاسلام مهدی دهقان و گروهش به نمایش رسم و رسوم ازدواج در یکی از شهرهای جنوبی کشورمان پرداختند.

برنامه «ماه تمام» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی، کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که اجرای چهاردهمین قسمت آن در ۱۹ خرداد را عبدالله روا و الهه پیامی (بخش ارتباط با مردم) عهده دار بودند.

 

منبع: خبرآنلاین

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *