خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > رابطه های عاشقانه در سینما که به عشق واقعی ختم شد+عکس

رابطه های عاشقانه در سینما که به عشق واقعی ختم شد+عکس

در فرآیند ضبط صحنه ها در فیلم ممکن است روابطی فراتر از داستان فیلم بین بازیگران برقرار شود که زندگی خصوصی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. برخی مواقع نیز رسانه ها داستان پردازی کرده و داستان فیلم را به زندگی خصوصی نقش های اصلی و مقابل این فیلم ها  مرتبط کرده و ادعا دارند که این افراد در زندگی خصوصی نیز با هم در رابطه ای عاشقانه به سر می برند. البته در برخی از موارد بازیگران ابایی از فاش کردن این رابطه ها نداشته و رابطه ی عاشقانه ی آن ها در فیلم به ازدواج در عالم واقعی تبدیل می شود.

در ادامه قصد داریم که شما را با ۱۱ زوج بازیگر هالیوود آشنا کنیم که آشنایی و ازدواج آن ها با فیلم هایی شروع شد که این دو در نقش مقابل هم در آن ها بازی کرده اند.

۱- جاستین ثرو و جنیفر آنیستون
جاستین ثرو و جنیفر آنیستون

این زوج در سر صحنه ی فیلم برداری فیلم «عشق به سفر» (Wanderlust) با هم آشنا شدند و در ان دوران هر دو جدایی های ناخوشایندی را تجربه کرده بودند. به نظر می رسد که رابطه ی جنیفر آنیستون با جاستین ثرو تفاوت بسیاری با دیگر رابطه های او در گذشته دارد و زیاد به او سخت نمی گیرد. آن ها حدود هفت سال است که با هم زندگی می کنند. آن ها در مورد علاقه ی شدیدشان به یکدیگر صحبت می کنند و سعی دارند که این علاقه را حفظ کنند.


۲- تام هاردی و شارلوت رایلی

تام هاردی و شارلوت رایلی

بازی در فیلم «بلندی های بادگیر» (Wuthering Heights) زندگی این زوج بازیگر را متحول کرد. تنها بعد از یک سال از ساخت فیلم این دو با هم نامزدی کردند. آن ها چهار سال بعد در خلوت با هم ازدواج کردند و اجازه ندادند مراسم عروسی شان با سر و صدای رسانه ها همراه باشد. تام و شارلوت حالا بچه دار نیز شده اند و هر دو به هم می آیند.


۳- بندیکت کامبربَچ و سوفی هانتر

بندیکت کامبربَچ و سوفی هانتر

شرلوک هولمز آینده همسرش را سر صحنه ی فیلم «افسانه های مضحک» (Burlesque Fairytales) ملاقات کرد. کامبربچ و هانتر در ابتدا تنها یک رابطه ی دوستانه و کاری معمولی داشتند و سرانجام در روز ولنتاین تصمیم به ازدواج گرفتند. آن ها در حال حاضر دو بچه دارند و زندگی بسیار آرامی را دنبال می کنند.


۴- مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر

مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر

داستان عشق این زوج مشهور هالیوودی بعد از بازی در فیلم «نوری در میان اقیانوس ها» (The Light Between Oceans) شکل گرفت که در این فیلم مایکل و آلیسیا نقش عاشق و معشوق را بازی می کردند. در سال ۲۰۱۵، رسانه ها اعلام کردند که این دو از هم جدا شده اند اما بعد از چند ماه بار دیگر این دو با هم آشتی کردند و در حال حاضر طرفداران این زوج منتظرند ببینند که داستان عشق این دو پایان خوشی دارد یا خیر.


۵- پل بتانی و جنیفر کانلی

پل بتانی و جنیفر کانلی

پل و جنیفر در فیلم «ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) با هم آشنا شدند اما رابطه ی آن ها در آن زمان شگل نگرفت. در زمان ساخت این فیلم هر دو متاهل بودند اما بعد از مدتی پل علاقه ی خود به جنیفر را ابراز کرد و امروزه این دو یکی از قویترین رابطه های زناشویی را در میان بازیگران هالیوودی به خود اختصاص داده اند. آن ها بعد از ازدواج در چندین فیلم دیگر نیز در کنار هم بازی کرده اند از جمله در فیلم «آفرینش» (Creation) که زندگی چارلز داروین را به تصویر می کشد.


۶- اشتون کاچر و میلا کونیس

اشتون کاچر و میلا کونیس

این زوج در زمانی که بسیار جوان بودند و در حال بازی در یک سریال تلویزیونی با عنوان «That ’۷۰s Show» با هم آشنا شدند. آن ها به مدت ۱۴ سال با هم رابطه ی دوستانه ای داشتند. در همین اثنا اشتون کاچر با دمی مور ازدواج کرد و میلا نیز با مک کالی کالکین نامزد شد. در سال ۲۰۱۵، سرنوشت همه چیز را بار دیگر تغییر داد و جهان از عروسی بی سروصدای اشتون و میلا خبردار شد. آن ها دو بچه دارند و از آن جایی که اشتون همیشه گفته دوست دارد ۱۲ بچه داشته باشد باید منتظر ۱۰ بچه ی دیگر نیز بود!


۷- اندرو گارفیلد و اِما استون

 اندرو گارفیلد و اِما استون

زندگی این زوج از زمان آشنایی در فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» (The Amazing Spider-Man) همواره با تنش ها و جدایی های موقتی و فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده است. در نهایت در سال ۲۰۱۵ این دو اعلام کردند که از هم جدا شده اند اما بیشتر اوقات در کنار هم دیده می شوند. اندرو گارفیلد دیگر ادعا نمی کند که همواره به اِما علاقه داشته و عاشق وی خواهد ماند.


۸- کریس پرَت و آنا فاریس

کریس پرَت و آنا فاریس
اگر چه فیلم «امشب مرا به خانه ببر» ( Take Me Home Tonight) گه این دو در آن همبازی بودند به موفقیتی دست نیافت اما رابطه ی عاشقانه ای که بین این دو شکل گرفت بسیار پایدار بوده است. کریس و آنا در سال ۲۰۰۹ با هم ازدواج کردند و حالا یک پسر چهار ساله به نام جک دارند. پرَت روز به روز معروف تر می شود و این موضوع باعث می شود که نقش های بزرگ تر و بزرگ تری را بر عهده بگیرد. آنا نیز در این را همواره مشوق و پشتیبان همسر خود بوده است.

۹- گیلام کانِت و ماریون کوتیارد

گیلام کانِت و ماریون کوتیارد

وقتی که این دو بازیگر فرانسوی در فیلم عاشقانه ی «مرا دوست بدار اگر شهامت داری» (Love Me If You Dare) در کنار هم قرار گرفتند هیچ کس باور نمی کرد که روزی این دو در زندگی واقعی با هم ازدواج کنند. عشق بین این دو با دوستی و رابطه ی کاری آغاز شد و پس از رد و بدل شدن چند پیام باهم ازدواج کردند. کانت و کوتیارد اکنون زندگی عاشقانه ای در کنار هم داشته و برای دومین بار صاحب فرزند شده اند.


۱۰- فردی پرینز جونیور و سارا میشل گلار

فردی پرینز جونیور و سارا میشل گلار

این دو به ندرت روی فرش قرمز با هم دیده می شوند و سعی دارند زندگی خصوصی خود را از چشم عکاسان پاپاراتزی دور نگه دارند. سال ها قبل این دو در فیلم «من می دانم که تابستان پارسال چه کردی» (I Know What You Did Last Summer) و بعد از ان در فیلمی دیگر با عنوان «Scooby-Doo» در کنار هم قرار گرفتند. اکنون ۱۵سال از ازدواج این دو می گذرد و به نظر می رسد که کلید زندگی خانوادگی شاد را یافته اند.


۱۱- بنجامین میلپید و ناتالی پورتمن

بنجامین میلپید و ناتالی پورتمن

فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) به هدیه ای از جانب خدا برای ناتالی پورتمن تبدیل شد. وی برای بازی در این فیلم برنده ی جایزه ی اسکار گردید و شوهر آینده ی خود را نیز در این فیلم ملاقات نمود. بنجامین طراح اصلی رقص این فیلم بود و رابطه ی آن ها بعد از این فیلم بر سر زبان ها افتاد. آن ها در همین مدت کوتاه با هم ازدواج کرده و دو بچه نیز دارند. پورتمن ادعا نموده که همسر و مادر بودن بهترین اتفاقی بوده که تاکنون برای وی افتاده است.


احتمالا اکثر بینندگان این مطلب دنبال زوجی میگشتند که در این لیست نیستند، و از اینکه نام آنها را ندیدند متعجب شده اند اما باید توجه داشته باشید این لیست مربوط به کسانی است که رابطه عاشقانه آنها همچنان ادامه دارد.
بردپیت و آنجلینا جولی
بله بردپیت و آنجلینا جولی که تا چندی پیش جذاب ترین زوج هالیوود به شمار می آمدند اکنون از هم جدا شده اند و به همین دلیل در این لست قرار نگرفتند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *