خانه > اخبار ایران و جهان > رابطه پنهانی بازیگر فیلم های مستهجن با ترامپ دردسرساز شد!

رابطه پنهانی بازیگر فیلم های مستهجن با ترامپ دردسرساز شد!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا، «مایکل اوناتی»، وکیل «استورمی دنیلز» Stormy Daniels ، بازیگر زن فیلم های مستهجنی که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشت، روز گذشته اعلام کرد که موکلش قصد دارد یک شکایت جدید علیه رئیس جمهور آمریکا طرح کند.

رابطه پنهانی بازیگر فیلم های مستهجن با ترامپ دردسرساز شد!

اوناتی در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که ترامپ پیشتر در یکی از توییت هایش به استورمی دنیلز تهمت و افترا زده و او را فریبکار خطاب کرده است. گزارشها حاکی از آن است که پس از آنکه استورمی اعلام کرده بود که پس از افشای رابطه اش با دونالد ترامپ، از سوی یک مرد تهدید شده است، ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: «او درباره مردی که اصلا وجود ندارد صحبت می کند. یک اقدام فریبکارانه برای فریب رسانه های جعلی!»اوناتی در این خصوص گفت: او اقدام موکل من را فریبکارانه خواند و مدعی شد که به مردم آمریکا دروغ گفته است. ما خیلی زود علیه او شکایت می کنیم.

مایکل اوناتی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که روز گذشته دادگاه از به تعویق افتادن پرونده فساد ترامپ به مدت ۹۰ روز برای بررسی بیشتر درباره پیشینه مایکل کوهن، وکیل ترامپ خبر داد.

در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی ترامپ با استفانی کلیفورد معروف به «استورمی دنیلز»، مایکل کوهن پیشتر پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق السکوت به «استورمی دنیلز» پرداخت کرده است تا او را مجبور به سکوت درباره رابطه غیراخلاقی اش در سال ۲۰۰۶ با ترامپ کند. این مبلغ تنها چند روز پیش از آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن پذیرفته است که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی پرداخته است.

کارکنان اف بی آی هفته گذشته به دفتر مایکل کوهن حمله کردند و اسناد مربوط به پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت را در دفتر کار او پیدا کردند. وی هفته گذشته در جلسه دادگاه حضور یافت تا درباره اقداماتش توضیحاتی را ارائه دهد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد! از دو فصل سرد سال، «فقط اسامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *