خانه > زناشویی > بارداری و زایمان > روش های جالب برای اعلام بارداری به خانواده ها

روش های جالب برای اعلام بارداری به خانواده ها

زمان اعلام کردن بارداری به خانواده ها و آشنایان

بعضی از زوج ها صبر می کنند تا زن سه ماه اول بارداری خود را بگذراند، سپس خبر پدر و مادر شدن قریب الوقوع خود را به دوستان و خانواده شان می دهند. آن ها به این دلیل این کار را انجام می دهند که اگر در چند ماه اول اتفاقی افتاد، مجبور نباشند خبر خود را پس بگیرند. اما بعضی از زوج ها هم بدون توجه به اتفاقی که ممکن است بیفتد، اجازه می دهند که از همان اول همه در جریان باشند و در هیجانشان شریک باشند و از آن ها حمایت کنند.

اعلام بارداری به خانواده ها

مهمانی شام کودک

یک مهمانی ترتیب دهید و روی در ورودی بنویسید: «مقدم مادربزرگ و پدربزرگ گرامی»

برای خانواده تان شامی تهیه کنید که در آن تمام مواد غذایی مناسب کودک باشد. این شام ممکن است شامل موارد زیر باشد: آش دندانی، فرنی و حریره بادام در ظروف مخصوص کودکان نوپا و صبر کنید و عکس العمل آن ها را در چهره شان ببینید.

می توانید در کنار میز شام هدیه‌ای نمادین مثل یک جفت کفش نوزاد یا عروسک بگذارید و زیر آن عکس‌ سونوگرافی یا جواب آزمایش را قرار دهید.

 معما

یک معما یا بیست سوالی طرح کنید که جواب آن بچه باشد!

کارت تبریک

یک کارت تبریک با عکس کودک برای تمامی آشنایان بفرستید!

لحظه اعلام خبر بارداری را ثبت کنید

در یک دورهمی خانوادگی شما یا همسرتان از خانواده بخواهید که کنار هم بایستند تا یک عکس دست جمعی بیندازید. وقتی همه منتظرند و برای گرفتن عکس آماده هستند، به جای جمله: “همه بگویند سیب!” بگویید:” همه بگویند لاله باردار است!” (به جای لاله نام همسرتان را بگویید) به این صورت می توانید در یک لحظه همه را بسیار شگفت زده کرده و از آن لحظه و واکنش آن ها عکس بگیرید!
حتی برای ثبت بهتر این لحظه می توانید از یک دوربین فیلم برداری استفاده کرده و به جای اینکه بگویید: “به دوربین سلام کن!” به همان شیوه بگویید:”لاله باردار است!” و به این طریق از واکنش همه اعضای خانواده تان در همان اتاق فیلمبرداری کنید.

هدیه های جالب برای اعلام بارداری

این مورد به خصوص اگر فرزندتان نوه/ خواهرزاده/ برادرزاده اول باشد، سرگرم کننده و جالب است. همه را به صرف شام دعوت کنید و از وسایلی (مثل لیوان) که روی آن ها کلمات “مادربزرگ”، “عمو”، “پسرخاله” و مانند این ها را نوشته به آن ها بدهید. می توانید برای ثبت لحظه ای که آن ها کادوی خود را باز می کنند و می بینند و معنی آن را درک می کنند، دوربین آماده کنید.

 خبر بارداری تان را ارسال کنید

می توانید این خبر را به کسانی که می شناسید با نامه بفرستید و اگر خیلی از شما دور هستند، یک کپی از سونوگرافیتان را هم ضمیمه آن کنید. اگر می خواهید این کار را زیباتر و جالبتر انجام دهید، خبر را در یک پوشک بچه و در یک زمان مقرر و به همراه یک یادداشت از طرف بچه به هرکدام از آن ها ارسال کنید.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

برای سفت شدن شکم بعد از زایمان چکار کنیم ؟

۹ روش برای سفت‌کردن شکم بعد از بارداری صاف و سفت شدن شکم بعد از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *