خانه > روانشناسی > روانشناسی زناشویی > شب جمعه | رابطه جنسی در شب جمعه + معایب و محاسن

شب جمعه | رابطه جنسی در شب جمعه + معایب و محاسن

رابطه جنسی در شب جمعه

معمولا می گویند شب های جمعه، شب های بهتری برای رابطه جنسی است. شاید به این دلیل که صبح جمعه مجبور نیستیم مثل روزهای دیگر زود از خواب بیدار شویم و سرکار برویم، بهترین انتخاب برای رابطه زناشویی و یا رابطه جنسی است.

رابطه جنسی زوجین در شب جمعه + معایب و محاسن

بسیاری از زوجین در سراسر دنیا اینطور عادت کرده اند که معاشقه و روابط عاشقانه خود را به تعطیلات آخر هفته موکول کنند. با این کار هم از تعطیلات لذت بیشتری خواهند برد و هم برنامه ریزی خوبی برای روابط زناشویی خود پیدا می کنند.  شبهای جمعه ی ما ایرانی ها هم از همین حال و هوا برخوردار است. معمولا به طنز هم که شده اگر در یک مهمانی باشیم برای یکدیگر شب جمعه خوبی را آرزو می کنیم.

اما بهتر است این مطلب از سایت حیاط خلوت را بخوانید تا بدانید برنامه ریزی آمیزش جنسی یا سکس در شب جمعه چه محاسن و معایبی دارد؟

محاسن رابطه جنسی شب جمعه

برنامه ریزی و ارتقاء کیفیت رابطه

وقتی یک شب مخصوص برای تفریحات جنسی معین شده باشد برنامه ریزی های لازم هم برای آن انجام می شود. همین برنامه ریزی ها می تواند کیفیت رابطه را ارتقاء دهد. مثل اینکه برای زودتر خوابیدن بچه ها فکری کرده ایم. یا اگر به وسایلی احتیاج داریم از قبل آماده شده است.

بعضی زنان از پرتوقعی مردان در مورد آمیزش های شب جمعه گله مندند. زیرا بعضی اوقات از پذیرش این رابطه معذورند اما همسرانشان زیر بار نمی روند که ناراحتی هایی در پی دارد. بعضی ها طوری به لذت جنسی در شب جمعه معتادند اگر شب جمعه این اتفاق نیفتد عصبی و بد رفتار خواهند شد

این برنامه ریزی ها کمک می کند تا برای نظافت و زیبایی های دلخواه از قبل وقت گذاشته و کاملا آماده حاضر شویم و بتوانیم برای یکدیگر آن طور که دوست داریم جلوه کنیم. همین آمادگی، انتظار و عادت، علاوه بر این که از اضطراب های کاذب ما می کاهد، می تواند مغز و جسم ما را هم برای پذیرش و واکنش بهتر آماده کند. مشخص بودن یک شب خاص، از «زمان» هم یک عامل تحریک کننده می سازد. یعنی این امر باعث می شود، وقتی که آن شب خاص فرا رسید، انتظارات و هوسهای جنسی به سراغ فرد بیاید.

رابطه جنسی بدون استرس

ممکن است در طول هفته، دغدغه سرکار رفتن و صبح زود بیدارشدن نگذارد رابطه جنسی خوبی داشته باشید. آخر هفته ها کمک می کند تا بدون اضطراب یک رابطه جنسی را تجربه کنید. طولانی تر کردن لذت زناشویی یکی از ایده آلهای این رابطه ی فرح بخش است که همه ی همسران طالب آن هستند. با توجه به تعطیلی روز جمعه با خیال راحت می توانید تا نیمه های شب بیدار باشید و بدون عجله، و سر فرصت یکدیگر را به روشهای دلخواهی که دوست دارید ارضاء کنید و لذت خودتان را از این رابطه طولانی تر کنید.

معایب رابطه جنسی شب جمعه

بی توجهی به نیاز جنسی بیشتر همسر

اگر چه تعیین شب جمعه به خاطر ویژگیهایی که ذکر شد برای تفریحات جنسی مناسب تر از شبهای دیگر است، اما انحصاری کردن آن کار درستی نیست و باید همسران در این موارد انعطاف پذیری های لازم را در مقابل یکدیگر داشته باشند. ممکن است میل خیلی از افراد بسیار فراتر از ارضای یک شب در هفته باشد، در اینصورت انحصاری کردن روابط جنسی به شبهای جمعه جفا به همسر است. همسران باید حال یکدیگر را درک کنند و نسبت به نیاز هم در هر زمانی توجه داشته باشند. مخصوصا چنانچه یکی از همسران چه به دلایل کاملا ژنتیکی یا محیطی تحریک شده باشد، لازم است حتما توسط همسرش ارضا شود. می توان هنگام غروب آفتاب با دو فنجان قهوه شروع کرد و اوج لذت جنسی را با تجربه ای جدید برای خودتان به ارمغان بیاورید.

اعتیاد به سکس در شب جمعه

این برنامه ریزی قرار است وصال شبهای جمعه را شیرین تر کند نه اینکه مانعی برای التذاذ در شبهای دیگر محسوب شود. اصلا خیلی از اوقات آمیزشهای بی برنامه که گاهی با یک تحریک و یا هم آغوشی شروع می شود و تا آخر پیش می رود و خیلی دلچسب است و خاطره اش تا مدتهای طولانی می ماند. که این نوع اتفاقات نمی تواند وابسته به یک شب خاص باشد.

بنابراین شیرین تر و درست تر این است که برای انتخاب زمان، شبهای جمعه را ترجیح بدهیم نه آنکه منحصر کنیم. از طرفی هم نباید انتظار داشته باشیم شبهای جمعه حتما این اتفاق بیفتد.

وقتی یک شب مخصوص برای تفریحات جنسی معین شده باشد برنامه ریزی های لازم هم برای آن انجام می شود

یکی از مشاورین خانواده می گوید که بعضی زنان از پرتوقعی مردان در مورد آمیزش شب جمعه گله مندند. زیرا بعضی اوقات از پذیرش این رابطه معذورند اما همسرانشان زیر بار نمی روند که ناراحتی هایی در پی دارد. بعضی ها طوری به لذت جنسی در شب جمعه معتادند اگر شب جمعه این اتفاق نیفتد عصبی و بد رفتار خواهند شد.
چنانچه برای آمیزش در شب جمعه عذری وجود دارد، آزار زنان کار درستی نیست و مرد باید بپذیرد که خواسته اش را تا زمان بهتری در هفته به تاخیر بیندازد.

بی توجهی به تفریحات کودکان

شب جمعه ها یکی از شبهایی است که بچه ها هم برای آن در طول هفته برنامه ریزی کرده اند و دوست دارند، خستگی یک هفته مدرسه شان با تفریح کردن از بین برود. انها دوست دارند به پارک بروند، تا پاسی از شب کارتون و فیلم ببینند و بازی کامپیوتری انجام دهند. در این میان گاهی والدین بی صبرانه منتظر رسیدن این شب هستند و بچه ها را مزاحم می دانند. و سعی دارند هر چه زودتر آنها بخوابند. یادتان باشد گاهی به خاطر این رابطه، با رفتارهایمان تعطیلات  فرزندانمان را خراب می کنیم.

سخن پایانی:

در کل خوب است که شبهای جمعه را برای تفریحات جنسی در اولویت قرار دهیم و برای داشتن یک رابطه ی باحال در شب جمعه برنامه ریزی های لازم را از قبل داشته باشیم، اما در عین حال لازم است انعطاف پذیری و نرم خویی را همیشه مد نظر داشته باشیم تا چنانچه به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد از یکدیگر دلخور و عصبی نشویم و به راحتی این زمان را با زمان دیگر در طول هفته جابجا کنیم.

منبع:مادرانه

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

7 دیدگاه

  1. همه شبها شب جمعه هست… من دایم الشب جمعه هستم.

  2. حالا چرا شب جمعه؟ به نظر من هفته ای سه یا چهار بار باید انجام داد و شب های جمعه رو با خانواده یا دوستان باید تا دیروقت به تفریح و دورهمی گذراند. یه شب خیلی کمه…

    • 😂😂😂😂😂

    • دیگه چه خبر:-)

    • 😐 یکمم به فکر زنا باشید هم باید لباس بشوره، خونه تمیز کنه، از مهمان ها پذیرایی کنه، بچه هاشو ببره حموم خودش بره حموم، مواظب بچه ها باشه، درس و مشق یادشون بده، به خودش برسه، ظرفا رو بشوره و….
      🙂 همچین زنی هم وجود نداره اگرم باشه اسمش عشق نیست هوسه از این سایت های مسخره نزارین ادم هرموقعه دلش خاست توی هر لحظه ی زندگیش هرچی که دوست داره میتونه بکنه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *