خانه > اخبار ایران و جهان > شکست الغرافه با وجود گلزنی مهدی طارمی

شکست الغرافه با وجود گلزنی مهدی طارمی

به گزارش حیاط خلوت به نقل از ورزش سه، در این دیدار که دروازه‌بان الغرافه با نمایشی دور از انتظار نقش پررنگی در شکست تیمش ایفا کرد، مهدی طارمی در نیمه اول توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

شکست الغرافه با وجود گلزنی مهدی طارمی

ابتدا این الجزیره امارات بود که روی اشتباه گلر حریف توسط رومارینیو در دقیقه ۱۰ به گل رسید اما مهدی طارمی با ضربه‌ای زمینی از داخل هجده قدم در دقیقه ۱۱ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۸ اما یوسف مفتاح با اشتباه یک گل به خودی به نفع الجزیره رقم زد تا حریف با پیروزی راهی رختکن شود.

در نیمه دوم هم الجزیره با سود بردن از امتیاز میزبانی به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۶۹ با گل محمد الهاشمی به گل سوم دست یافت. وسلی اسنایدر روی ریباندی که به تیرک دروازه الجزیره برخورد کرده بود در دقیقه ۷۱ گل دوم را برای الغرافه رقم زد. مهدی طارمی در این دیدار دو موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد و علیرغم دوندگی بالا نتوانست از پس مدافعان و گلر آماده‌ی الجزیره بربیاید تا در نهایت با شکست زمین را ترک کند.

مهدی طارمی در پایان این بازی نمره ۷٫۲ را دریافت کرد. در دیگر دیدار این گروه تراکتورسازی با یک گل از الاهلی عربستان شکست خورد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *