خانه > سرگرمی > فـال روزانـه پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

فـال روزانـه پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

فـال روزانـه پنج شنبه 28 اردیبهشت 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۸ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما در آینده نزدیک با کمک حس ششم و غریزه تان خواهید توانست به شخصیتی قدرتمند و مورد احترام تبدیل شوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه خودشان را با جریان زندگی همراه کرده و با تغییرات آن تطبیق می دهند و شور و اشتیاق فراوانی به یادگیری و گسترش افق های دید خود احساس می کنید. این خصوصیات می توانند راه را برای رشد و پیشرفت شما باز کنند، البته به شرط آن که روابط خود با دیگران را نیز گسترش دهید و از حالت درون گرا و محافظه کاری که دارید فاصله بگیرید. شما با موفقیت های پشت سر همی که خواهید داشت دیگران را شگفت زده خواهید کرد و از هر امتحانی سربلند بیرون خواهید آمد. به دست آردن عشق، محبت و توجه دیگران احساس رضایت شما نسبت به زندگی را بیشتر خواهد کرد. اگر وضعیت سلامتیتان با مشکلی مواجه است از هیچ گونه خرجی برای بهبود بخشیدن به آن کوتاهی نکنید. امسال یک سفر زیارتی باعث احساس آرامش روحی و معنوی شما خواهد شد. متاهل ها اگر در روابط عاطفی خود با مشکلی مواجه هستند باید هر چه سریعتر به یک مشاور متخصص مراجعه کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

یک بعدازظهر آرام در سکوت و آرامش منزل دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید، اما ممکن است یکی از همکارانتان شما را به یک کنفرانس مرتبط با کارتان دعوت کرده و یا یکی از دوستانتان از شما بخواهد برای شرکت در مراسمی او را همراهی کنید. شما به اندازه کافی طی چند روز گذشته فشار و استرس تحمل کرده اید و قرار گرفتن در چنین موقعیتی آخرین چیزی است که ممکن است دلتان بخواهد. اگر واقعا دوست ندارید که با این شخص همراه شوید خیلی رک و صریح و البته مودبانه این دعوت را رد کنید. اگر هم فکر می کنید که د شرایط موجود نباید جواب «نه» بدهید، حضور کوتاهی در این جمع پیدا کرده و خودی نشان بدهید و خیلی سریع به خانه بازگردید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید بخواهید با چند نفر تماس بگیرید و از آنها سراغی گرفته و یا شاید هم کاری با آنها داشته باشید، اما هیچکدام از آنها در دسترس نباشند. مخصوصا صحبت کردن با یکی از دوستان و آشنایانتان که در شهر یا کشور دور دستی زندگی می کند برایتان خیلی مهم خواهد بود، زیرا خبرهای جالبی برای او دارید. با یکی دو بار جواب نگرفتن مایوس نشوید، او بالاخره جوابتان را خواهد داد و از شنیدن صدایتان هم خیلی خوشحال خواهد شد! اگر احساس می کنید که به یک سفر آرامش بخش نیاز دارید منتظر نمانید تا یک عالم پول پس انداز کنید، یک مسافرت یکی دو روزه به یکی از شهرهای اطراف هم می تواند این نیاز شما را برآورده کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بین شما و شریک زندگیتان به خاطر اختلاف نظر بر سر پول خرج کردن ممکن است تنش هایی به وجود بیاید و شاید حتی مشاجره مختصری هم داشته باشید. شما فکر می کنید چنین هزینه ای در حال حاضر معقول و ضروری نیست، اما طرف مقابلتان مصمم است که این کار را انجام دهد. متاسفانه امروز رسیدن به توافق بر سر این موضوع کار ساده ای نخواهد بود و هیچ کدام از شما از موضع خود کوتاه نخواهد آمد. بهتر است تصمیم گیری در رابطه با این موضوع را برای چند روزی به تعویق بیندازید تا از حساسیت و لجبازی هر دو طرف کمی کاسته شود. فعلا بهتر است خودتان را با دورهمی های دوستانه و خانوادگی و کارهای سرگرم کننده دیگر مشغول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از دوستانتان یک مهمانی راه انداخته است و شما هم به حضور در این مهمانی دعوت شده اید. اما بعد از پشت سر گذاشتن روزی که برایتان تا حدودی با فشار و استرس همراه خواهد بود به احتمال زیاد حال و حوصله حضور در این مهمانی را نخواهید داشت. شاید دوستتان بخواهد کاری کند که شما عذاب جدان گرفته و به خاطر احساس گناهی که دارید در این مراسم شرکت کنید، اما شما نباید گول او را بخورید. اگر واقعا فکر می کنید این مهمانی ارزش این را دارد که بیخیال نیاز خود به استراحت شوید بروید، در غیر این صورت در خانه مانده و از آرامش بودن در کنار اعضای خانواده در آخر هفته لذت ببرید. خیالتان راحت باشد، دوستتان شما را خواهد بخشید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز وقتی با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع می شوید بی آن که آنها خودشان چیزی گفته باشند شما احساس می کنید که چندان حال و روز خوبی ندارند و فقط برای حفظ ظاهر در این جمع حضور پیدا کرده اند. بهتر است برای پی بردن به دلیل این حالت آنها اصرار و پافشاری نکنید و بگذارید به حال خودشان باشند. در عوض تا جای ممکن مواظب رفتارتان با آنها باشید تا هم آنها را بیش از این ناراحت نکرده و هم دلیلی دست آنها ندهید تا خشم و ناراحتی خود را سر شما تخلیه کنند. راستش امروز به نفعتان است که کارهای دیگرتان را انجام داده و دورهمی های دوستانه و خانوادگی را برای فردا بگذارید تا حال و هوای بقیه هم کمی ببهتر شده باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره به هدفی دست پیدا کنید که برای مدت ها آن را دنبال می کرده اید و شاید حتی از رسیدن به آن نا امید شده بودید. اما در کمال تعجب می بینید که خانواده و دوستان و حتی شریک زندگیتان از این موضوع به اندازه ای که شما انتظار داشته اید خوشحال نشده اند. این واکنش آنها به احتمال زیاد هیچ ارتباطی به شما ندارد و در واقع از مشکلات و سردرگمی های اخیر خودشان ریشه می گیرد و شای حتی باعث شود در مقابل موفقیت شما به یاد عدم موفقیت خودشن بیفتند. بهرحال این رفتارها از آدمیزادی که جایزالخطاست اصلا بعید نیستند، کمی به آنها فرصت بدهید تا با مشکلات خودشان کنار بیایند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما شور و هیجان بسیاری برای بودن در کنار خانواده خود دارید، اما خرده کاری های بسیاری برای انجام دادن دارید که ابتدا باید به آنها رسیدگی کنید. شاید این موضوع کمی باعث ناراحتی شما شود و بخواهید هر چه سریعتر از شر این کارهای مزاحم راحت شوید. اجازه ندهید این موضوع اثر منفی روی عملکردتان بگذارد و به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و هر چه سریعتر کارهایتان را به انجام برسانید تا بتوانید زودتر نزد عزیزانتان باز گردید. بهتر است امروز برای انجام کارهایتان از دیگران تقاضای اظهار نظر نکنید، زیرا دیدگاه آنها نسبت به مسائل با شما فرق دارد و راه حل هایی که ارائه می دهند باب میل شما نخواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کتابی از طرف یکی از دوستانتان به شما قرض داده می شود که درک آن برایتان دشوار به نظر می رسد و برایتان حتی کمی خسته کننده است. اگر نمی خواهید دوستتان را ناراحت کنید فعلا چیزی در این مورد به او نگویید و بعدا بار دیگر نگاهی به این کتاب بیندازید، شاید از آن خوشتان بیاید. در واقع مشکل از این کتاب نیست و امروز شما بیشتر دلتان می خواهد وقتتان را صرف تفریح و خوشگذرانی با دوستانتان کنید. بعد از یک هفته پر از کار و درگیری اکنون بودن در کنار عزیزانتان بیشترین آرامش را برای شما فراهم خواهد کرد. فردا روز بهتری برای پرداختن به فعالیت های فرهنگی از قبیل کتاب خواندن و رفتن به سینما خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خبرهایی که از یکی از دوستان و یا همکارانتان دریافت خواهید کرد ممکن است برای شما کمی تکان دهنده باشد. شاید شنیده هایتان باعث شوند که نسبت به آنچه مدت ها و یا حتی برای تمام عمرتان آن را درست می پنداشته اید دچار تردید شوید. این موضوع می تواند شما را دچار سردرگمی کرده و حتی احساس خطر کنید. همه ما هر از گاهی نیاز داریم که برخی از ارزش هایمان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهیم. وقتی کمی آرامتر شدید به این موضوع به طور جدی فکر کنید و تصمیم نهاییتان را بگیرید. شما در حال حاضر در مرحله ای از راهتان قرار دارید که می توانید بالاخره نوری که در انتهای تونل است را ببینید و اکنون که تا این حد به هدفتان نزدیک شده اید باید بیشتر مواظب کارهایتان باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر نگاهی به دور و بر خود بیندازید خواهید دید که تقریبا تمام زوج هایی که می شناسید دارند با هم دعوا می کنند. شما هم ممکن است با شریک عاطفی خود تفاوت ها و اختلاف نظرهایی داشته باشید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما به خاطر مسائل بیرونی کمی عصبی و تحت فشار هستید و همین باعث شده که کمی زودتر از همیشه از کوره در بروید. سعی کنید برای همین یک روز هم که شده کمی صبورتر باشید، تا فردا همه چیز دوباره روبراه خواهد شد. برای این که بتوانید امروز جهش بزری به سوی هدفتان داشته باشید باید ریسک بزرگی یکنید، امااین بدان معنا نیست که باید چشمانتان را بسته و بپرید، چشم هایتان را خوب باز کرده و همه جوانب را بسنجید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما ممکن است در شرایط پر استرسی قرار گرفته باشید. فضای اطرافتان کمی با استرس و هیجان همراه است و شما هم طبعا نمی توانید خودتان را از این فضا جدا کنید، زیرا کارهای مهمی باید در این محیط انجام دهید که به شما اجازه ترک آن را نمی دهند. سعی کنید کارهایتان را هر چه زودتر انجام داده و به فضای امن و آرام خانه پناه ببرید و جلوی تلویزیون روی راحت ترین کاناپه خانه لم دهید و به هیچ چیز دیگری هم فکر نکنید. امروز شاید توجه به احساساتتان بی آن که به طور غیر منطقی تحت تاثیر آنها قرار بگیرید کمی سخت به نظر برسد، اما با کمی تلاش موفق خواهید شد بین این دو بهترین تعادل ممکن را برقرار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بین شما و عشقتان بر سر این که امشب را به تنهایی و در فضایی رمانتیک با هم بگذرانید و یا این که همراه با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع شده و تفریح کنید اختلاف نظر وجود دارد. هر دوی شما روز نسبتا سخت و پر استرسی داشته اید و ممکن است خیلی زود دعوا راه بیندازید و فشاری که به شما وارد شده است را سر طرف مقابلتان تخلیه کنید. در حال حاضر توافق و کنار آمدن با یکدیگر بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود. یکی دو ساعتی را با دوستانتان گذرانده و سپس به خانه بازگردید و کمی با هم خلوت کرده و در کنار هم به آرامش برسید. اگر بتوانید راه میانه را در پیش بگیرید هر دو نفر خوشحال خواهید بود و دعوایی هم در کار نخواهد بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

استوری تبریک عید فطر + متن تبریک عید فطر جدید

استوری برای عید سعید فطر در ادامه مجموعه ای از متن زیبا تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *