خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > قسمت اول سریال “ساخت ایران ۲” کی منتشر می شود؟

قسمت اول سریال “ساخت ایران ۲” کی منتشر می شود؟

به گزارش حیاط خلوت به نقل از بانی فیلم، منصور سهراب پور تهیه کننده سریال «ساخت ایران ٢» در رابطه با آخرین وضعیت تصویربردارى این مجموعه نمایشى به تسنیم گفت: تاکنون حدود ۳۰ درصد ضبط این سریال انجام شده است و نهایتا تا اواسط ماه جارى تصویربردارى در تهران ادامه دارد، سپس به کشور چین سفر خواهیم کرد و تقریبا یک ماه هم آنجا مشغول تصویربردارى خواهیم بود.

قسمت اول سریال "ساخت ایران 2" کی منتشر می شود؟

این تهیه کننده در ارتباط با مصدومیت سارا بهرامى در پشت صحنه «ساخت ایران٢»، بیان کرد: متاسفانه وى در حین راه رفتن، پایش پیچ خورد و مصدوم شد، البته خوشبختانه با استراحت کافى و نظر پزشک ظرف ده روز آینده مشکلى براى حضور در مقابل دوربین نخواهد داشت و این بازیگر به شرایط عادى باز خواهد گشت.

سهراب پور با اشاره به اینکه دو بازیگر ایرانى و چند بازیکر خارجى به سریال «ساخت ایران ٢» اضافه خواهند شد، گفت: تصویربردارى این سریال در کشورهاى ایران، لبنان، چین و احتمالا روسیه خواهد بود که البته بخش هاى تصویربردارى در روسیه هنوز قطعیت پیدا نکرده است. همچنین به احتمال خیلى زیاد اولین قسمت «ساخت ایران ٢» در ۲۰ فروردین و یا نهایتا اوایل ماه آینده در شبکه نمایش خانگى توزیع شود.

این تهیه کننده در ارتباط با تغییر کارگردان «ساخت ایران ٢»، اظهار کرد: برزو نیک نژاد کارگردان جوان، پرانرژى و خوش فکرى است که همواره همکارى با وى دلنشین بوده است و طى صحبت هاى که با آقاى پروین حسینى دیگر تهیه کننده سریال داشتیم در نهایت به این جمع بندى رسیدیم که با بروز نیک نژاد فصل دوم این سریال را بسازیم.

محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سحردولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدى، امیرحسین رستمى و… بازیگران سریال «ساخت ایران ٢» هستند.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۹۰ و در ۱۸ قسمت تولید شد. در فصل اول این سریال محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، ملیکا عبدالرزاقی و بهاره رهنما به عنوان بازیگر حضور داشتند.

ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *