خانه > مجله سلامت > طب سنتی و داروی گیاهی > لاغری تضمینی و سریع با معجون هفت گیاه لاغری

لاغری تضمینی و سریع با معجون هفت گیاه لاغری

لاغری تضمینی و سریع با معجون هفت گیاه لاغری

یکی از بهترین راه های پیشگیری از چاقی و کاهش وزن استفاده از داروهای گیاهی می باشد . معجون هفت گیاه لاغری یکی از بهترین ترکیبات برای لاغری و چربی سوزی می باشد .

لاغری تضمینی و سریع با معجون هفت گیاه لاغری

معجون هفت گیاه لاغری

معجون گیاهی لاغری و کاهش وزن هفت گیاه کاملا طبیعی عصاره ای از ترکیب ۷ گیاه می باشد که فواید بینظیری از جمله لاغری و چربی سوزی دارد . در ادامه با ترکیبات و نحوه مصرف شربت هفت گیاه لاغری آشنا میشوید .

ترکیبات شربت ۷ گیاه

ترکیبات معجون هفت گیاه عرق زیره سبز ، عرق زیره سیاه ، عرق سیر ، عرق شوید ، عرق زنیان ، عرق کرفس و همچنین عرق کاسنی است که همراه با سرکه سیب و عسل مورد استفاده قرار می گیرد .

۱٫ عرق زیره سبز :

زیره سبز دارای تانن، روغن زرین و اسانس است . اسانس زیره را از تقطیر میوه له شده تحت اثر بخار آب بدست می آورند.

عرق زیره سبز، قابض و خشک کننده است. استفاده از این عرق برای کاهش وزن و لاغری مفید است. دارای خاصیت چربی سوزی بوده و باعث از بین رفتن چربیهای زیر پوستی می‌شود. عرق گیاه زیره باعث رفع اشتهای کاذب می‌شود. عرق آور و ضد تشنج است.

۲٫ عرق زیره سیاه :

زیره سیاه یا زیره کوهی در ایران نوع پرورش زیره سبز وجود دارد که از اجزای اصلی پودر کاری می باشد و برای تقویت طعم غذاها مورد استفاده قرار می گیرد . عرق زیره موجود در هفت گیاه لاغری سبب کاهش وزن میشود .

خواص: ضد چاقی، رفع ضعف اعصاب، نیرودهنده و هضم کننده، درمان کم خونی، زیادکننده ترشحات شیر، معالجه تاخیر زمان وقوع قاعدگی زنان جوان، پایین آورنده چربی خون

۳٫ عرق سیر :

عرق سیر در طب سنتی دارای طبع گرمی است و سرشار از مواد طبیعی و آنتی اکسیدان های ضروری برای سلامت بدن می باشد.عرق سیر موجود در هفت گیاه لاغری سبب کاهش وزن میشود .

سیر حاوی آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله سرطان را کاهش می دهد . جلوگیری از لخته شدن خون
کاهش کلسترول و فشار خون ؛ کنترل بیماری های عفونی ؛ پیشگیری و درمان سرماخوردگی از خواص عرق سیر در معجون هفت گیاه لاغری میباشد .

۴٫ عرق شوید :

عرق شوید طبیعت گرم و خشک دارد و سرشار از ویتامین B۱۲، کلسیم، آهن و منگنز میباشد. احتمالا خیلی‌ها طعم و بوی آن را دوست نداشته باشند . عرق شوید موجود در هفت گیاه لاغری سبب کاهش وزن میشود .

عرق شوید در رفع سو هاضمه و درمان نفخ، استفراغ و سکسکه موثر است و مانع از پیدایش یبوست میشود.کاهش چربی خون از خواص دیگر عرق شوید میباشد .

۵٫ عرق زنیان :

زنیان به دلیل خاصیت تحریک کنندگی اشتها و ترکیبات ملین آن حرکت روده را سرعت می بخشد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. اگرچه استفاده منظم از زنیان باعث چاقی مفرط می شود. همچنین عرق زنیان دارای طبع گرم است که برای هضم غذا موثر می باشد، بنابراین از انباشته شدن چربی در بدن جلوگیری می کند. زنیان با تقویت معده و درمان سوءهاضمه که ناشی از ضعف و کاهش نیرو است باعث جذب بهتر و موثر مواد غذایی شده و مانع از چاقی می شود.

۶٫ عرق کرفس :

خاصیت لاغر کنندگی قوی از بارزترین خواصی است که افراد را مجاب به خرید عرق کرفس می‌کند! شما می‌توانید با مصرف روزانه دو یا سه لیوان آب کرفس وزن خود را کم کنید؛ با این حال اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که با خوردن کرفس و یا آب کرفس مشکل دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از عرق گیاهی آن است. از این رو می توانند با استفاده از عرق کرفس وزن خود را کاهش داده و یا در رژیم غذایی خود گنجانده و به عنوان نوشیدنی استفاده کنند

۷٫ عرق کاسنی :

خوردن کاسنی برای لاغری و کاهش وزن نیز بسیار مفید است و به دلیل دارا بودن نوعی اسید آمینه می تواند اشتها را سرکوب و از پرخوری درفرد بکاهد. نوشیدن یک الی دولیوان عرق کاسنی می تواند در طول روز برای تنظیم وزن مفید باشد. عرق کاسنی موجود در هفت گیاه لاغری سبب کاهش وزن میشود .

همچنین این ماده می تواند درد ورم مفاصل و حتی درد زایمان در زنان را کاهش دهد و مانند یک داروی ضد التهابی از درد و تورم مفاصل و عضلات بکاهد، البته مصرف عرق کاسنی در طول دوران بارداری توصیه نمی شود زیرا می تواند سب خونریزی و حتی سقط جنین ناگهانی در مادر شود، زنان شیرده نیز بهتر است از این عرق در طول دوران شیردهی استفاده نکنند زیرا تحقیقات نشان داده است که ترکیبات عرق کاسنی در شیر مادر وجود داشته و می تواند وارد بدن نوزاد شود.

فواید مصرف معجون هفت گیاه لاغری

ترکیب عرقیجات موجود در شربت و عرق ۷ گیاه لاغری تاثیر بسیار بالایی بر روی عملکرد بهتر دستگاه گوارش بدن و همچنین روده ها می گذارد از دیگر خواص معجون لاغری می توان به کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن اشاره نمود که مجموعه فعالیت های فوق می تواند به راحتی سبب کاهش وزن شود .

البته لازم به ذکر است ترکیبات گیاهی این معجون گیاهی سبب بازگشایی عروق و درمان بیماری های قبلی و همچنین جلوگیری از سکته های مغزی و قلبی نیز خواهد شد . معجون هفت گیاه لاغری برای تصفیه خون ، پاکسازی کبد و کلیه ها و کمک به دفع سنگ کلیه نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

لازم به ذکر است استفاده از شربت هفت عرق برای خانم های باردار و یا شیرده توصیه نمی شود و ممنوع است .

روش تهیه معجون هفت عرق لاغری

برای تهیه ۱۰ لیتر شربت لاغری هفت گیاه لازم است به میزان یک و نیم لیتر عرق شوید را با یک و نیم لیتر عرق زنیان و یک و نیم لیتر عرق زیره سبز مخلوط نمایید و سپس از عرقیجات زیره سیاه ، کرفس ، سیر و کاسنی هر کدام یک لیتر به شربت گیاهی اضافه نمایید برای این معجون گیاهی به نیم لیتر سرکه سیب و ۵۰۰ گرم عسل نیز نیاز است که باید با کل شربت گیاهی لاغری ترکیب شود .

روش مصرف معجون هفت عرق گیاهی لاغری

بهتر است زمان های مصرف این معجون گیاهی که برای لاغری بسیار مناسب است را در زمان هایی انجام دهید که بتواند تاثیرگذاری بهتری داشته باشد . بهترین زمان مصرف معجون لاغری سی دقیقه قبل از وعده های غذایی اصلی یعنی ناهار و شام و سی دقیقه قبل از خواب شبانه می باشد .

منبع:delgarm.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین دمنوش ها برای روزه داران در ماه رمضان

دمنوش های مفید برای روزه داران دمنوش ها یکی از نوشیدنی های مناسب برای ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *