خانه > بیوگرافی > بیوگرافی هنرمندان > ماجرای شهره قمر بازیگر جنجالی + عکس های اینستاگرام شهره قمر

ماجرای شهره قمر بازیگر جنجالی + عکس های اینستاگرام شهره قمر

ماجرای شهره قمر و بهنوش بختیاری + بیوگرافی شهره قمر 

شهره قمر از بازیگران سینمای ایرانی است. این بازیگر جنجالی در سال ۸۷ با بازی در فیلم انعکاس دیده شد. در چند وقت اخیر او در اینستاگرام حواشی زیادی درست کرده است. در ادامه ماجرای شهره قمر و بیوگرافی شهره قمر همراه عکس های او در اینستاگرام را مشاهده می کنید .

عکس اینستاگرام شهره قمر 

عکس اینستاگرام شهره قمر 

ماجرای شهره قمر 

انتقادات شهره قمر به بازیگران سینما و تلویزیون بارها در فضای مجازی منتشر شده و البته حاشیه‌هایی را هم به همراه داشته است

این بازیگر در این چند وقت اخیر با انتقادات شدید از همکاران خود در زمینه سینما و تلویزیون جنجالهای را ایجاد کرد او پست های انتقادی نسبت به عملکرد و گفته‌های حامد بهداد بهنوش بختیاری و ترانه علیدوستی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

حمله تند شهره قمر به بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری هفته گذشته فیلمی را به همراه خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در یک انتقاد نسبت به عملکرد دولت و گرانی های اخیر انتقاد نمود

شهره قمر امروز با انتشار پستی جدید در جواب بهنوش بختیاری و نوشت؛

خانم هنرمند نمای بظاهر انقلابی زمانی که حرف میزنی پایش بایست،پست نذار چند ثانیه بعد پاک کن مردم آگاهند که برای نفع شخصیت داری تظاهر می کنی …! کلام آخر اول هر ادعایی قبلش فکر کن که بعدش پشیمون نشی

ماجرای شهره قمر بازیگر

ماجرای شهره قمر و حامد بهداد 

چند روز پیش که جشنی به مناسبت تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران هم‌زمان با روز سینما برگزار شد، حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از منتخبان این جشن در سخنانی در پی حمایت از نوید افکاری و زندانیان سیاسی سخنانی ایراد کرد که با حمله شدیدشهره قمر مواجه شد. حامد بهداد در سخنان خود از قضات و مسئولان برای نوید افکاری و برادرانش و سایر زندانیان سیاسی تجدیدنظر و عشق درخواست کرد که این حرف‌ها با واکنش تند قمر روبه‌رو شد.

شهره قمر در سخنانی تند به خاطر حمایت و اظهارنظر حامد بهداد درباره حکم اعدام نوید افکاری جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد. قمر در پیج اینستاگرام خود در اقدامی عجیب با تهدید حامد بهداد نوشت: «جناب بازیگر، هنرمند یا هرچی … به‌جای پز روشنفکری، یه الگوی درست باش برای هم‌نسلانت، بعید نیست شما هم مثل دوستمون فردا بگی من جنسیتم زنه و فرداش انکار کنی. مثل طوطی حرف‌های منافقین و غربال نکن. من اگر حاکم بودم قطعاً همه شون رو اعدام می‌کردم».

او چندی پیش نیز با انتشار پستی در پیج اینستاگرامی خود ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید و اخطار داد که از افرادی که قصد براندازی نظام را دارند حمایت نکند وگرنه با شهره قمر طرف خواهد بود.

سخنان جنجالی شهره قمر

سخنان جنجالی قمر در گفتگو با رادیو تهران:

من تنها بازیگر مطلق سینمای ایرانم برخی بازیگران (…) لابی کثیفی در سینما به راه انداخته اند

بیوگرافی شهره قمر 

شهره قمر متولد مهرماه سال ۱۳۷۲ اسـت. او در کردستان زاده شده اسـت. و مجرد می‌باشد.

فقط در سینما بازی میکند. تاریخ تولد او در سایت رسمی این بازیگر ۱۳۷۲ درج شده اسـت.

بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم های متفاوتش او را دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته است.

بیوگرافی شهره قمر

شروع فعالیت هنری 

او بازیگری را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد. نخستین حضورش در سینما در فیلم سینمایی انعکاس بود، او دراین فیلم توانست در قالب زنی اغواگر بـه نام «فرشته» بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد.

شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خودرا نسبت بـه سایر بازیگران هم نسل خود در گریم ها و تغییر صدایش میداند، رفتن در قالب گریم های متفاوت و خاص سینما، درکنار تغییر صدایش بـه نسبت نقشش را وجه تمایز و تفاوت نسبت بـه سایر بازیگران می داند.

فیلم های شهره قمر 

از جمله فیلم های شهره قمر می توان به عاشق پیشه ، کاتی کوتی و ستاره ، باغ بهشت ، فی المدت العملوم ، دربست آزادی ، انعکاس ،کریستال ،شرقی ،زبان مادری ،دل بی قرار ، ۴ باند و خیابانی ها اشاره کرد .

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *