خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > متن و عکسی که هانیه توسلی در سالروز تولد ۳۸ سالگی اش منتشر کرد

متن و عکسی که هانیه توسلی در سالروز تولد ۳۸ سالگی اش منتشر کرد

هانیه توسلی، عکسی از خود در فیلم «گاهی به آسمان نگاه کن» ساخته کمال تبریزی را در اینستاگرام منتشر کرد و از روز تولدش گفت.

هانیه توسلی

هانیه توسلی نوشت:

«اینجا در این عکس بیست و سه ساله‌ام. تست گریم «گاهى به آسمان نگاه کن»؛ پاییز سال ٨١. حسرتى براى بازگشت به گذشته نیست. نگاه شیطنیت آمیز و این لبخند هنوز گاه گاهى پیدا مى‌شود. زندگى رو به جلو مى‌پروراند و مى‌شوراند و رو به جلو هل مان مى‌دهد. رشد مى‌کنیم با رنج و لذت. یاد مى‌گیریم. چه چیزى در این جهان هستى مهم‌تر از یاد گرفتن و رشد کردن پیدا مى‌شود؟ زندگى یعنى زنده بودن. توقف از هر نوعى، سکون است و فرو رفتن.

هنوز با همین چشم‌ها با شیطنت و شگفتى دنبال کشف رازهاى جهانم. مثل بچه‌ها. هنوز از دیدن یک برگ و انعکاس نور بر روى آب به شوق مى‌آیم. رشد با درد رنج همراه است. امتحان! مى‌دانم. دردش را بارها کشیده‌ام، اما زندگى جادوست. جادوى جاودانه دوارى که مدام در حال خلق است و در هرچیزى نشانه نو بودنش را به رخ مى‌کشد. با هر طلوعى، با هر نسیمى و تکان برگى، با هر بهارى، با هر دانه برفى. با هر تولدى و با هر مرگى که تحولى است جذاب که شروعى مهم است.

امروز تولد من است. سال و ماه و گردش روزگار. خوشحالم؟ غمگینم؟ شاید هر دو. باید پیش رفت و خلاق بود و ساخت. در این سى و هشت سال روح و فکر و مغزم پر از خاطره و نقاط درخشان ماندگار است. کتابها و آدم‌ها و لحظه‌هاى تاثیر گذار زندگى‌ام شده من. هویت من همه  آن چیزهایى است که از جهان هستى کشف کرده ام. هنر نامحدود است چون خلاقیت نا محدود است چون انسان با دم پروردگارى اش نامحدود است. پس نا امیدى و سکون بر خلاف جهت طبیعت است. ممنونم از تک تک کسانى که تولدم را تبریک گفتند. ممنون از لطف و مهرتان.زنده باد زندگى و مرگ که معنى از هم مى‌گیرند.»

هانیه توسلی

اینستاگرام هانیه توسلی

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس عاشقانه بوراک اوزچیویت و همسرش فاحریه

عکس جدید بوراک اوزچیویت و همسرش بوراک اوزچیویت بازیگر معروف و محبوب ترکیه ای است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *