خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > مهاجرت ریحانه پارسا | ماجرای مهاجرت ریحانه پارسا چیست؟

مهاجرت ریحانه پارسا | ماجرای مهاجرت ریحانه پارسا چیست؟

آیا ریحانه پارسا مهاجرت کرده ؟

سام درخشانی با انجام مصاحبه ای در رادیو از مهاجرت ریحانه پارسا از ایران خبر داد .

ریحانه پارسا چندی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از کار نکردنش داد و حالا خبر هایی در مورد مهاجرت ریحانه پارسا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است .

ریحانه پارسا در ماه های اخیر از همسرش جدا شد . مصاحبه امروز سام درخشانی با رادیو خبر عجیبی درمورد ریحانه پارسا منتشر کرد . ایا ریحانه پارسا نیز مانند مهناز افشار مهاجرت کرده است ؟

سام درخشانی بازیگر سرشناس کشورمان در یک گفت و گوی تلفنی درباره ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه کشورمان گفت: ریحانه پارسا در حال حاضر در کشور همسایه در خارج از کشور زندگی می‌کنند، او در تصمیمی که به یکباره گرفتند، ما و خانواده خود را غافلگیر کردند، در تماس تلفنی که با او داشتنم متوجه شدم که از بازیگری مایوس شده است، من به ریحانه پارسا توصیه کردم که پل‌های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد، البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بگذارید تصمیم نهایی را از خودشان بشنویم. فقط من گفتم عجله نکنند که زمان همه‌چیز را درست می‌کند. الان خسته‌اند و شاید اتفاقاتِ اخیر خیلی به ایشان فشار آورده باشد. بالأخره آستانه تحمل خیلی‌ها پایین آمده و باید بیشتر به خودشان وقت بدهند. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را حتماً از زبان خودشان می‌شنویم.

ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی (متولد ۱۳۵۹ بازیگر) ازدواج کرد. از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه‌های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس‌های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند؛ و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند؛ که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

علت مهاجرت ریحانه پارسا

پارسا، بازیگر ۲۱ ساله «پدر» و «خوب بد جلف ۲» که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد.
طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخص‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.
پارسا به عنوان بازیگر در فیلم «زمان» حضور نخواهد داشت، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پوشش جنجالی بهاره رهنما در کالیفرنیا آمریکا

بهاره رهنما در آمریکا بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه و جنجالی سینمای ایران است که مدتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *