خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > نظر امیر مهدی ژوله درباره دختری که بکارتش رو سه میلیون دلار فروخت

نظر امیر مهدی ژوله درباره دختری که بکارتش رو سه میلیون دلار فروخت

یک دختر آمریکایی بکارتش را به مبلغی حدود ۳ میلیون دلار به یک تاجر اهل ابوظبی فروخت. این دختر ۱۹ ساله که جیزل نام دارد، بکارتش را روی یک سایت به حراج گذاشته بود. این سایت به دختران باکره‌ ای که می‌خواهند بکارت خود را بفروشند فضایی ارائه می‌کند تا بتوانند خریداری را که بالاترین پیشنهاد را می‌دهد پیدا کنند.

نظر امیر مهدی ژوله درباره دختری که بکارتش رو سه میلیون دلار فروخت

امیر مهدی ژوله طنز پرداز کشورمان با انتشار عکس و متن زیر نسبت به فروش پرده بکارت این دختر به یک تاجر اماراتی به مبلغ سه میلیون دلار واکنش نشان داد و نوشت :

دختری که پرده بکارتش را فروخت

اسم این خانوم جیزله.به گزارش روزنامه ایندیپندت “جیزل” در یک حراجی در سایت[…]بکارتش رو به مبلغ سه میلیون دلار به یک تاجر اماراتی فروخته. ایشون همچنین اعلام کرده قصد داره با این پول خونه بخره،خرج دانشگاهش رو بده و یه سفر دور دنیا داشته باشه. . . … البته هرکی به خودش مربوطه با مال و اموالش چیکار میکنه.یکی دوست داره بفروشه.یکی دوست داره ببخشه. یکی دوست داره بلند مدت بخوابونه سودش رو بگیره. فقط به نظرم این آقای تاجر اماراتی یا بکارت نمیدونسته چیه یا دلار نمیدونسته چنده یا فقط یه چیزی راجع به تجارت شنیده بوده. بعد سه ملیون دلار؟؟؟این معامله بازار رو به هم نمیریزه؟مسئولین به این گرانفروشی ها رسیدگی نمیکنن؟آیا؟

والا نه به این تاجر اماراتی،نه به پسر ایرانی. پسر پلشت ایرانی در ازای هر یه باری که میبره بیرون یه قلیون میده با سرویس چایی،هفت بار هم میبره تو یه قلیون میده با سرویس چایی.تازه اخرش هم فکر میکنه رفته تو پاچه ش، همه هزینه ها فقط واسه اون شده. بعد خونه بخره با پولش؟پس فردا به بچه ش چی میگه؟میگه من واسه خشت خشت این خونه عرق ریختم؟ بعد خیلی مهمه که ایشون تو سفر دور دنیاشون ،ایران هم تشریف میارن؟درسته ما خیلی جزو دنیا نیستیم ولی مهمون نوازیمون زبانزد خاص و عامه. بیشتر که فکر میکنم میبینم نقش این سایت رو در فیلمهای فارسی پیش از انقلاب معمولا جلال پیشوائیان و عنایت بخشی بازی میکردند.با هنرمندی حسین گیل. . .

پانوشت:لطفا یا بخندید یا نخندید.با هم زدن خبر و فاشگویی های جنسی و پندهای اخلاقی و آقای ژوله از شما انتظار نمیرفت و خوب شد رامبد ادمت کرد،باعث بلاک شدن خودتون و بسته شدن کامنت ها نشید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *