خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > پایان داستان سریال عاشقانه ها چه می شود؟

پایان داستان سریال عاشقانه ها چه می شود؟

پایان داستان سریال عاشقانه ها چه می شود؟

منوچهر هادی: «با توجه به انتقادها و سوالاتی که در ارتباط با پخش قسمت یازده و جذابیت یا عدم جذابیت آن بوجود آمده لازم به ذکره که به چند نکته اشاره کنم . (یک) تا پایان کار را ببینید بعد متوجه قضاوت زودهنگام خود خواهید شد من نمیتوانم الان جواب بدم چون پاسخ من مساوی با لو دادن قصه است.

 (دو) تمام دوستانی که کامنتهای موافق و مخالف گذاشتن برای من محترمن حتی کسانی که کاملا بی ادبانه من و کارمو نقد کردن . اگر نقدی بر کار کسی داریم هیچ اشکالی ندارد ولی کمی محترمانه تر قطعا موثر ترخواهد بود اگر نقد درستی باشد.

 (سه) کارما با همت وتلاش بچه های پشت دوربین ودر سخت ترین شرایط به لحاظ مالی و مدیریتی به پایان رسید و با مشکلات مالی که پروژه گریبانگیر آن بود توانستیم باز هم به همت خود بچه ها کار را به اتمام برسانیم لازم به ذکراست از زحمات جناب نجفی پخش کننده و ناجی کار تشکر کنم . همچنین دوست خوبم هومن کبیری و جناب میلاد علینقی عزیز .

(چهار) ممیزیها و سانسورها واقعا به کیفیت کار ما لطمه وارد کرده و کار ما به دلیل اختلافات شدید تهیه کننده اول با یکی از سرمایه گذاران که مهم نیست حق با چه کسی بوده مهم این است که بنده و عوامل پشت دوربین به شدت تنها و بی پشتوانه ماندیم آسیب جدی خورد.

 (پنج) با تمام این مشکلات هنوز به تنهایی با ارشاد در حال مذاکره و دفاع از کارم هستم به تنهایی و برای شما عریزان ودر ادامه تا انتهای قسمت هفدهم با قسمتهای بسیار جذابی روبرو خواهید بود . 

(شش) قطعا برای فصل دوم بنده نخواهم بود چون مدیریتی وجود ندارد و هنوز اختلافات به پایان نرسیده . حضور من منوط به نبودن بعضی از دوستان هست که برایم محترم هستند ولی همکار خیر .

نکته جالب اینکه تقریبا تمام کسانی که ادبیات درستی ندارند صفحه خالی از پستی دارند .

درانتها عذرخواهی میکنم از همه کسانی که به هر دلیل کار مارو خریداری کردند ومورد پسندشان واقع نشده»

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۶ انیمه عاشقانه که نباید دیدنشان را از دست بدهید

بهترین انیمه های عاشقانه انیمه ها طرفداران زیادی در میان جوانان و نوجوانان پیدا کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *