خانه > سرگرمی > فـال و طالع بینی > پسر آبان ماهی از چه دختری خوشش میاد؟ علایق مرد متولد آبان

پسر آبان ماهی از چه دختری خوشش میاد؟ علایق مرد متولد آبان

خصوصیات اخلاقی پسر آبان ماهی

پسر آبان ماهی از چه دختری خوشش میاد؟ در ادامه طالع بینی پسر آبان ماهی ، خصوصیات مرد متولد آبان ، عشق و ازدواج آبان ماهی و خصوصیات مثبت و منفی پسر آبان ماهی را می خوانید

پسر آبان ماهی از چه دختری خوشش میاد؟

ازدواج با پسر آبان ماهی / خصوصیات اخلاقی پسر آبان ماهی

مرد متولد آبان چه زنی را دوست دارد

زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند. زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند.

مرد آبانی در زندگی زناشویی

اگر شما بانوی خوشبخت دارای شوهری از جنس آبانی هستید پس بدانید که مرد آبانی دارای احساسات بسیار قوی می باشد و از هیجانات عاشقانه بسیار لذت می برد و مردی است جذاب و دارای کشش که زنها را به سوی خود جذب می کند و شما باید در این مورد حسادت را کنار بگذارید و به او عیب نگیرید چرا که این صفت در شخصیت او باعث جذب دیگران می گردد.

و هر گونه اعتراض به آن بی اثر است چرا که او از بازنده شدن متنفر است و چون همیشه به بلندی ها فکر می کند همیشه در تلاش است تا در حیطه های گوناگون پیروز باشد و به دلیل روحیه ی ورزشکاری و جنگنده بودنش در زندگی و کار خسته و ناامید نمی شود .

و همیشه در هر کاری آماده و با اعتماد بالا جلو می رود در مقابل مشکلات دارای مهارت بالایی است و همیشه خونسردی خود را حفظ می کند و در کل با همه چیز چه شغل چه زندگی ریلکس و خونسرد عمل کرده و از شتاب دوری می کند اما در ورای این آرامش، جهانی پر از هیجان خفته است که منشا آن از جاذبه ی ستاره ی نیرومند پلوتو نشات می گیرد.

ازدواج با پسر آبان ماهی

هرگز به یک شوهر آبان ماهی حتی برای شوخی هم شده دروغ نگویید و با احساساتش بازی نکنید و با او بر خلاف رفتار مردانه اش رفتارنکنید چرا که با عکس العمل شدید و خطرناک او روبه رو خواهید شد.

در میان مردان آبان ماهی مردانی یافت می شودکه زندگی خودرا صرف خدمت به خدا می کنند و با فداکاری و مدیریت که چه بسا مشکلات را حل کرده و در نهایت موجب خیر و برکت می گردند.

یک شوهر آبان ماهی دارای قصد و اراده ی استوار بوده و پایبند به عقاید خود می باشد و حرف و سخنان دروغ و شایعه دیگران نمی تواند نظر او را تغییر بدهد و در تصمیماتش خللی وارد کند حتی مادر شوهر و خواهر شوهر نیز از نفوذ در او بی اثر هستند و شما مطمئن باشید که هیچ کسی نمی تواند افکار او را دگرگون کند و یا به او نظرش را تحمیل کند وی در همه جا مردی با جذبه ،با اعتماد،و استوار است دلیری و شجاعت و آزادی فکری ، از مشخصات صور فلکی این ماه است .

خصوصیات کلی مرد آبان ماهی

مرد متولد آبان، نماد: عقرب ، جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد . او خیلی قوی است. او کسی است که همه، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند.

بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما).مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت،مؤسسه یا سازمان ها هستند.او پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است.

او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده. او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد!

خصوصیات اخلاقی پسر آبان ماهی

اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند. خیلی ناراحت کنند ه است که نوروز او را لباس گرم و عینک آفتابی ببینید.

وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد، اضافه وزن پیدا می کند. هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد. او در روابطش بسیار صادق است. به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست، اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است.

او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر. اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

او مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد.قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند است.آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است!

نقاط ضعف متولد آبان ماه

مردان متولد آبان ماه هرگاه چیزی را از دست می دهد (حتی اشیای بی ارزش) گویی انقلابی در درونش برپا می شود و تا سر حد بستری شدن در بستر، رنج می کشد. مرد متولد آبان بر اساس قوانینی که خود وضع کرده، عمل می کند.

اهداف او و راه رسیدن به آنها، روشن است و در این مسیر هیچ چیز حتی مرگ او را منصرف نمی کند. او در برگزیدن دوستانش وسواس بسیار دارد. علت آن است که روابط دوستانه او در سطح عالی و عمیق جریان می یابد. در روابط خود با دیگران هیچگاه مرتکب بی رحمی و رفتار آزار دهنده نخواهد شد.

خصوصیات مثبت مردان متولد آبان

مردان آبان خوش خلق، با صبر و حوصله هستند و مدام به دنبال نگه داشتن تعادل بین خود و فضای زندگی هستند.

بی ملاحضگی، تلخی و بی تفاوتی در نوع شخصیت مردان آبان ماه وجود واضح ندارد.

تمام تلاش قلبی مردان ماه متولد آبان در حفظ زندگی، ایجاد آرامشو آسایش برای خود و دیگران است.

این گروه از مردان پر جنب و جوش و ذاتاً جذاب هستند.

میتوانند یک گروه بزرگ را به تنهایی هدایت کنند و مسئول آنها شوند.

علاقه به تفریحات جنگلی، کمپینگ کردن و یا هدایت به عنوان لیدر در این گونه فضاها.

انرژی گرفتن از جمع در خصوصیات مردان آبان ماه بسیار بالا است.

آنها همیشه رفیق هایی قدیمی دارند که در حال معاشرت با آنها هستند.

مردان آبان ماه معمولاً دست از زندگی نمیکشند و مدام در حال تلاش برای ادامه زندگی و حضور در لحظه حال هستند.

خصوصیات منفی مردان آبان ماه

اگر به دنبال خصوصیات منفی واضح در مردان آبان ماه هستید باید این توضیح را بدهیم که مردان آبان ماه خصلتاً مردان خوش خلقی هستند و به دلیل استفاده از فضای منطقی و عقلی ذهنیشان به سختی می توان خصلت های بارز منفی در این گروه از مردان را پیدا کرد. اما همین مردان آبان ماه می توانند تحت شرایطی مانند حسادت و یا شنیدن دروغ هر چند دروغ های کوچک مردانی متفاوت از آنچه که بوده اند بشوند.

این گروه از مردان نمیتوانند در چنین شرایطی خویشتن دار باشند و یا صبر کنند تا مسئله خود به خود حل شود.

از دروغ خشمگین میشوند و یا مدت های طولانی فراموش نمیکنند که به چه دلیلی خشمگین و یا عصبانی شده اند.

خصوصیات اخلاقی پسر آبان ماهی

مردان آبان ماه مهربان هستند اما در وجودشان نوعی انرژی بالا وجود دارد که نیاز به تخلیه مداوم دارد، بنابراین احساس سرکشی در وجود این مردان همیشه بالا است.

در واقع کسی نمیتواند این گروه از مردان را به یک جا نشستن و انجام ندادن فعالیتی مجاب کند، این گروه از مردان به دنبال هیجانات آنی زیادی هستند و رفیق بازی و مدام به دنبال یک اتفاق جدید بودن یکی از خصلت های ذاتیشان است.

کینه توزی، حسادت و جبران خشم یکی از کلیدی ترین خصلت های مردان آبان ماه است. مراقب باشید بدی شما به چشم مردان آبان ماه واضح نیاید، در اینصورت همیشه باید به دنبال توضیحی برای جبران بدی خود باشید.

رگ خواب مرد متولد آبان

صداقت رگ خواب مرد آبان ماه است. اگر دروغگو نباشید و بتوانید همیشه فردی شفاف و واضح و دور از دروغگویی باشید و پنهانکاری نداشته باشید میتوانید مرد آبان ماه را در بهترین حالت خود داشته باشید.

تعریف کهن الگوی مرد آبان ماه چیست؟

کهن الگوی آرس یا خدای جنگ، عاشق پیشه و پر از هیجان، پر تحرک و بیش فعال و اهل کتک کاری. مرد عمل است و رفیق باز و با معرفت و همچنین متعصب و غیرتی.

مرد متولد آبان با چه ماهی ازدواج کند؟

آبان با فروردین : ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

آبان با اردیبهشت : ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

آبان با خرداد : (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

آبان با تیر : (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

آبان با مرداد : ( متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

آبان با شهریور : ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

آبان با مهر : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

آبان با آبان : ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

آبان با آذر : ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آبان با دی : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

آبان با بهمن : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید .دوستان عزیزی که متولد آبان هست چه دختر چه پسر لطفا در قسمت دیدگاه ها کامنت بزارید تا بقیه هم از تجریه شما خوبان استفاده کنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

9 دیدگاه

  1. سلام من هم ابانیم یه ابانی نمیتونه از سو استفاده ای که ازش شده بگذره

  2. حافظ سائل پور

    احسن به این تفسیر .واقعا نزد یک ابان ماهی صداقت حرف اول را میزند .وعالم را درهرشرایطی گلستان میکند واما واما دروغ!!
    دروغ ان طوفان هستی سوزی هست که با امدنش اتش به ستون های زندگی میزند وکم کم مثل اژدهایی همه خوشیهای یک زندگی را یکی یکی میبلعد !!!!!

  3. ابان با فروردین عالی. و فراتر از عالی هم هست خدارو شکر

  4. من ابانی ام جنگجو پادشاه شیاطین. عالی بود

  5. آبان با اسفند رو ننوشتین !!!

  6. من آبانیم واقعا سخت کوشی و متنفر بودن از دروغ یکی از خصلت‌های آبانیهاس بشدت از دروغ بدشون میاد و حسادت به معنی بد جنس بودن نیست حسادت در آبانی ها یه حس رقابت درونشون ایجاد میشه که دوس ندارن عقب بیافتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *