خانه > ورزشی > زیبایی و تناسب اندام > چطور شکم صاف‌تر و بدن زیباتری داشته باشیم؟

چطور شکم صاف‌تر و بدن زیباتری داشته باشیم؟

همه ما دوست داریم شکمی صاف و بدن زیبایی داشته باشیم، اما امان از این غذاهای خوشمزه و زندگی بی تحرک…

اما دیگه کافیه! باید دست به کار شویم. در این مطلب از حیاط خلوت علاوه بر چند توصیه تغذیه ای، تعدادی حرکت ورزشی برای چربی سوزی برای شما عزیزان آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

با رژیم غذایی صحیح می‌توایند باسن و ران‌های خوش‌فرم‌تر و کمر باریک و شکم کوچکتری داشته باشید. اما علاوه بر انجام یک سری تمرینات ورزشی، نوع تغذیه نیز بسیار مهم است.

چطور شکم صاف‌تر و بدن زیباتری داشته باشیم؟

قدم اول: غذاهای غیر مغذی و هله هوله را حذف و غذاهای سالم و تازه را جایگزین کنید تا شکم کوچکی داشته باشید. یاد بگیرید که غذا را به روش سالم‌تری درست کنید. برای مثال سیب زمینی سرخ شده را با روغن سالم درست کنید و پیتزا را با خمیر غلات کامل بخورید.

قدم دوم: یخچال را با میوه و سبزیجات متنوع و پروتئین خالص پر کنید. محصولات کنسروی را خیلی به ندرت مصرف کنید و حتماً مقدار افزودنی‌ها از قبیل سدیم و قند آن را در نظر داشته باشید. زیرا سدیم باعث نفخ و بزرگی شکم می‌شود.

قدم سوم: برای فرم دادن به بدن ۲۵۰ کالری از مقدار دریافتی روزانه را کاهش دهید. به طوری که اگر روزانه ۵ وعده می‌خورید از هر وعده غذایی ۵۰ کالری کم کنید.

تمرینات ورزشی زیر را انجام دهید:

قدم اول: بر روی پای چپ دراز بکشید و پا ها را بکشید. بازوی چپ را خم کنید و آن را بر زیر سرتان قرار دهید. دست راست را بر روی باسن راست بگذارید و انگشتان پا را کشیده و سپس کل بدن را بکشید.

قدم دوم: پای راست خود را بدون اینکه باسن به سمت جلو حرکت کند بلندکنید. وقتی احساس درد کردید پای خود را جمع کنید. وقتی پا را بلند می‌کنید عمل بازدم و وقتی پا را جمع می‌کنید عمل دم را انجام دهید.

قدم سوم: یک توپ را بر روی قفسه سینه بفشارید و با آن ۱۲ بار حرکت دراز نشست را به آهستگی انجام دهید.

قدم چهارم: پاهای خود را کنار یکدیگر قرار دهید. باسن خود را منقبض کنید و شانه‌‌ها را به سمت عقب ببرید. سپس ۱۲ بار به آهستگی باسن را به سمت بالا حرکت دهید.

قدم پنجم: به مدت ۱۵۰ دقیقه در هفته از پله بالا پایین روید و با مرور زمان این مقدار را به ۷۵ دقیقه کاهش دهید.

منبع:سلامت شو

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *