خانه > مجله سلامت > بهداشت بانوان > کربوکسی تراپی واژن | روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی واژن | روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن یکی از روش های زیبایی و جوانسازی واژن می باشد . در ادامه همه چیز در مورد کربوکسی تراپی و روشن سازی واژن با این روش را می خوانید .

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

امروزه انواع روش هایی برای جوان سازی و نیز زیبا سازی ناحیه واژن خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد که تا حد زیادی می توانند پاسخ مثبتی داشته باشند.

در این مقاله از حیاط خلوت مهم ترین و شایع ترین روش جوان سازی و زیبا سازی آلت تناسلی خانم ها یعنی کربوکسی تراپی سخن خواهیم گفت و تمامی ابعاد این روش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کربوکسی تراپی واژن

یکی از اقداماتی که برای زیبایی بیشتر واژن خانم ها انجام می شود کربوکسی تراپی است که این روزها بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و زنان می توانند با استفاده از این روش تا حد زیادی مشکلات نواحی آلت تناسلی خود را حل کنند.

دستگاه کربوکسی این امکان را به زنان می دهد تیرگی های ناحیه تناسلی خود را بر طرف سازند و تغییر رنگ ایجاد شده در این ناحیه به زیبایی و افزایش جذابیت آن می افزاید.

*البته این نکته را در ذهن و نظر خود داشته باشید که کربوکسی در نواحی مختلف بدن خانم ها قابل استفاده است. مثلا دستگاه کربوکسی در نواحی کشاله ران، زیر بغل و گردن و روی سینه، روی دست ها نیز قابل استفاده است و نتایج قابل توجهی را پدید می آورد.

کربوکسی تراپی واژن چگونه انجام می شود؟

در این روش با تزریق گاز کربن دی اکسید با استفاده از دستگاه هایی که کربوکسی نام دارد می توانند بسیاری از مشکلاتی که در نواحی مختلف بدنی وجود دارد را رفع کنند.

گاز دی اکسید کربن که در طی کربوکسی تراپی به زیر پوست تزریق می شود چگونه عمل می کند؟

  • مسیر عروق را باز می کند، در نتیجه خون رسانی در این مسیر به درستی انجام می شود
  • زمانی که خون رسانی به روند طبیعی باز گردد با افزایش اکسیژن در مسیر عروق روبرو خواهیم بود
  • خروجی و نتیجه افزایش اکسیژن باعث می شود نواحی تحت درمان به درستی تغذیه داشته باشند و رشد و گسترش بافت پوست و سلول ها را در پی دارد
  • تمامی این عوامل در نهایت به این نتیجه منجر می شود که تمامی مشکلاتی که در سطح پوست ایجاد شده اند از بین بروند.

کربوکسی تراپی واژن چه مزایایی دارد؟

از سوالاتی که از سوی زنان و علاقه مندان به روش های زیبایی واژن پرسیده می شود این است که کربوکسی تراپی چه امکانی را برای آنان ایجاد می کند و انتظار چه تغییری را داشته باشند.

برای پاسخ گویی به این سوال موارد متعددی را می توان برشمرد از جمله:

  • افزایش زیبایی واژن
  • افزایش جذابیت جنسی
  • افزایش لذت جنسی
  • افزایش میل جنسی
  • رفع تیرگی پوست در نواحی واژن
  • رفع حالت چروکیدگی و شلی اطراف واژن
  • از بین بردن سلولیت ها
  • از بین بردن چروک ها
  • درمان و ترمیم زخم های ایجاد شده بر روی پوست نواحی مختلف بدن

تمامی این آثاری که از خود به جای می گذارد با مزیت های دیگری همراه است از جمله:

  • کمترین میزان درد
  • بدون خونریزی
  • در کمترین زمان ممکن
  • بدون نیاز به بستری شدن ( از نوع درمان های سرپایی محسوب می شود)

برای مشاهده اثر و نتیجه کربوکسی تراپی چند جلسه باید تحت درمان قرار گرفت؟

واقعیت این است که برای مشاهده آثاری که دستگاه کربوکسی بر روی نواحی مختلف بدنی افراد دارد تعداد جلسات ثابتی وجود ندارد. برای مثال ممکن است در عده ای از زنان چهار جلسه پاسخ گوی مناسبی برای رفع مشکلات آنها باشد اما در برخی از زنان دیگر این تعداد جلسات بیشتر باشد.

علاوه بر این نکته ی دیگری که وجود دارد این است که نواحی مختلف بدن یک فرد نیز به تعداد جلسات متفاوتی نیازمند است. مثلا آلت تناسلی ممکن است هشت جلسه زمان بر باشد ولی زیر بغل یا کشاله ران کمتر یا بیشتر از این زمان نیاز دارد تحت درمان باشد و اقدامات لازم انجام شود.

نکته ای کلی و ضروری در خصوص کربوکسی تراپی واژن

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی سال هاست که به طرق مختلف انجام می شود. اما در دو دهه اخیر پیشرفت های چشمگیری را داشته است و توانسته در درمان مشکلات زنانه بسیار موفق عمل کند. همین نکته مهر تاییدی است بر اینکه یقین داشته باشیم این روش درمانی و زیبایی عارضه های خطرناکی را متوجه زنان نمی کند. زیرا در طی این سالها سومندی خود را به اثبات رسانیده است.

مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی چیست؟

  1. بعد از انجام کربوکسی تراپی به مدت یک ساعت از استفاده از انواع لوازم آرایشی پرهیز کنید.
  2. در ۲۴ ساعت اول انجام کربوکسی تراپی از استخر رفتن اجتناب کنید تا روند بهبودی در روز اول حاصل شود وکمترین احتمال خطر را در پی داشته باشد.
  3. یکی از عوارضی که کربوکسی تراپی به دنبال دارد ( البته در مواردی این موضوع گزارش شده است ) کهیر زدن در بخشی از بدن است. این کهیر ها موقتی است و در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می روند.
  4. اگر ورزش های سنگین و حرفه ای انجام می دهید از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کنید این است که تا یک روز بعد از انجام کربوکسی تراپی آن را متوقف کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

آیا کربوکسی تراپی را می توان همزمان یا بعد از بوتاکس انجام داد؟

بله این اقدام ممکن است. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که به توصیه پزشک این اقدامات در پی هم انجام شده است. این دو اقدام زمانی که با هم انجام می شود تاثیر زیادی را در رفع مشکلات پوستی می گذارند.

سخن پایانی

در انتها بر خود لازم می دانیم که از ذکر این نکته گذر نکنیم که همواره برای انواع اقدامات زیبایی از پزشکان و متخصصینی استفاده کنید که در زمینه کاری خود نهایت تخصص و مهارت و تجربه را دارند. متاسفانه به علت گسترش و افزایش این دسته از اعمال زیبایی شاهد حضور و فعالیت پزشکانی هستیم که ابدا مهارت و تخصصی ندارند و صرفا برای کسب درآمد بیشتر دست به چنین اقداماتی می زنند و نتیجه ای جز پشیمانی برای مراجعین آنان ندارد. مراجعینی که به دلیل ناآگاهی و تحقیقات محدود به کلاهبردارانی اعتماد کردند که نه تنها به زیبایی آنها نیفزودند بلکه همان زیبایی ابتدایی آنان را نیز از آنها سلب کردند.

منبع:fcc-clinic.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *