خانه > زیبایی و آرایشی > سلامت پوست و مو > کوچک کردن بینی در منزل با این محلول خانگی!

کوچک کردن بینی در منزل با این محلول خانگی!

روش کوچک کردن بینی در خانه

امروزه همه مردم به زیبایی صورت خود اهمیت خیلی خاصی قائل هستند به همین دلیل طرفداران عمل‌های زیبایی افزایش یافته است نمی‌گوییم خوب یا بد! ولی آسیب‌ها و عوارض احتمالی برای عمل بینی وجود دارد. پس به نظرتان بهتر نیست که عمل جراحی آخرین روش باشد؟! ابتدا بهتر است روش‌هایی را امتحان کنیم که هیچ ضرر مالی و جانی به ما نمی‌رساند. در این مطلب از حیاط خلوت؛ برای شما پیشنهادی داریم. برای کوچک کردن بینی در منزل دست به کار شوید و با تهیه یک محلول ساده پروسه کوچک کردن بینی در خانه را انجام دهید قابل ذکر است که این محلول برای بینی‌های گوشتی سودمندتر است.

کوچک کردن بینی در منزل با این محلول خانگی!

کوچک کردن بینی در منزل با محلول

مواد مورد نیاز برای تهیه محلول تغییر فرم بینی:

برای کوچک کردن بینی در منزل می‌توانید همین الان دست به کار شوید و با تهیه یک محلول ساده چربی‌های اطراف بینی‌تان را از بین ببرید. در ابتدا مواد لازم برای این کار را تهیه کنید.

  • خمیردندان (یک قاشق چای خوری)
  • زنجبیل (یک قاشق چای خوری)
  • سرکه ( یک قاشق غذا خوری)

مواد تشکیل دهنده این محلول هستند که به راحتی می‌توانند ظاهر بینی شما را تغییر دهند و باعث خوش فرم شدن آن شوند پس وقت را هدر ندهید و شروع به کوچک کردن بینی در خانه کنید.

*****************************************

همچنین بخوانید: ترفندهای آرایشی براب کوچک نشان دادن بینی

*****************************************

طرز تهیه محلول کوچک کردن بینی در خانه

برای درست کردن محلول کوچک کردن بینی در خانه، به یک قاشق چای‌خوری خمیر دندان، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نیاز دارید. سپس باید تمام مواد را با هم مخلوط کنید و آنگاه به مدت ۳۰ دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید، قبل از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید.

پس از نیم ساعت ترکیب را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و نیز می‌توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود استفاده کنید.
در صورت استفاده روزانه از این محلول می‌توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید، اگر در حین استفاده از آن احساس سوزش یا قرمزی در بینی خود کردید، در دفعات بعدی میزان زنجبیل را در ترکیب کاهش دهید.

نکته: بهتر است قبل از استفاده از این محصول با پزشک متخصصی مشورت کنید.

اکثر افرادی که از این ترکیب استفاده کرده‌اند در یک بازه زمانی کوتاه دارای یک بینی خوش فرم و کشیده شده‌اند بدون این که متحمل درد و هزینه بالای جراحی زیبایی بینی شوند ولی پوست و مدل بینی همه با هم متفاوت است و ممکن است نتیجه یکسانی دریافت نشود.

لطفا اگر تجربه استفاده از این محلول را دارید با کاربران و دوستان خودتان در میان بگذارید و پاسخگوی سوالات آن‌ها در مورد کوچک کردن بینی در منزل پاسخ دهید. ممنون که همراه ما هستید.

*****************************************

همچنین بخوانید: علت سرد بودن بینی چیست؟

*****************************************

گردآوری: بخش سلامت پوست و مو

منبع: صورتی ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *