خانه > سرگرمی > آیا هنگام خرید اینترنتی باید فیلترشکن را خاموش کنیم؟

آیا هنگام خرید اینترنتی باید فیلترشکن را خاموش کنیم؟

آیا هنگام خرید اینترنتی باید فیلترشکن را خاموش کنیم؟

این روزها و با فیلتر شدن برخی از شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، بازار استفاده از فیلترشکن و وی پی ان حسابی داغ است. فیلتر شکن ها به صورت یکسره در گوشی های موبایل یا کامپیوترها روشن هستند تا کاربرانی که از تلگرام برای کارهای روزمره و شغلی خود استفاده می کنند بتوانند بدون مشکل کارشان را انجام دهند.

خاموش کردن فیلتر شکن هنگام خرید اینترنتی

اما روشن ماندن فیلترشکن ها همیشه هم خوب نیست و در مواقع باید آن را خاموش کرد، مثل خرید اینترنتی

یک کارشناس شبکه نسبت به استفاده از فیلترشکن‌ در زمان خریدهای اینترنتی هشدار داده و توصیه کرده که کاربران در زمان انجام امور بانکی در فضای اینترنتی، فیلترشکن خود را خاموش کنند.

شرایط کار فیلترشکن‌ها به این صورت است که در فضای مجازی برای کاربران یک هویت جدید ایجاد می‌کند و کاربر را با یک آی پی جدید و از کشوری دیگر به اینترنت وصل می‌کند که این اتفاق ممکن است کاربران را وارد یک سیکل بکند که در آن علاوه بر کاربران بانک فرد دیگری را از اطلاعات کاربران بانک مطلع می شود.

در برخی موارد به صرف نصب فیلترشکن بدافزارهایی هم با آن نصب می‌شوند که ممکن است اطلاعات شما را کپی و برای مبدا خود بفرستند. توصیه می‌شود شهروندان از نصب فیلترشکن‌هایی که منبع نامشخص دارد خودداری کنند. همچنین بهتر است برای انجام خریدها و امور بانکی از اپلیکیشن هایی که بانک‌ها طراحی کرده‌اند استفاده شود چرا که امنیت بالاتری دارند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *