خانه > اخبار ایران و جهان > اجراهای دومین روز جشنواره موسیقی فجر

اجراهای دومین روز جشنواره موسیقی فجر

جشنواره_فجر

امروز بیست و ششم دی ماه، جشنواره موسیقی فجر با ۱۱ اجرا سومین شب خود را برگزار خواهد کرد و در بخش های مختلف میزبان دوستداران موسیقی است.  دیروز (۲۵ دی ماه) نیز اجراهای دومین شب جشنواره در تالار وحدت، تالار رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و برج میلاد به روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ایرانیان»، در سومین شب اجراهای جشنواره موسیقی فجر کنسرت ارکستر مهر و اجرای مشترک گروه کر نامیرا و گروه کر فیلارمونیک تهران به ترتیب ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت. همچنین اجرای ارکستر بادی کارا و کنسرت ترانه‌های ماندگار به سرپرستی آرمین قیطاسی در ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

برج آزادی نیز میزبان اجرای کیان پورتراب در ساعت ۱۸:۳۰ و اجرای گروه بمرانی در ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود. گروه ژیوار و گروه نگین نیز در بخش موسیقی بانوان، همین زمان‌ها در فرهنگسرای نیاوران هنرنمایی خواهند کرد.

بخش پاپ جشنواره در این روز شاهد اجرای شهرام شکوهی و امید حاجیلی است. کنسرت شکوهی ساعت ۱۹ و کنسرت حاجیلی ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد. سالار عقیلی نیز ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد تهران برای دوستداران خود خواهد خواند.

سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ دی تا اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *