خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > ارسلان حسن زاده بهترین مدل(مانکن) ایرانی+عکس

ارسلان حسن زاده بهترین مدل(مانکن) ایرانی+عکس

ارسلان حسن زاده بهترین مدل (مانکن) ایران

بهترین بودن صرفا” به معنی ضعیف بودن دیگر افراد نیست همیشه در تمام عرصه ها افراد توانمندی وجود دارند اما یک نفر کمی قوی تر از دیگران است ، گذراندن دوره آموزش بین المللی ، همکاری با برندهای برتر جهان و آژانس های مدلینگ در ترکیه ، دبی ، مالزی و… ، سابقه زیاد و تجربه بالا ، فعالیت در دیگر کشور ها به عنوان مدل و استایلیست ، برخورداری از علم روز دنیا در عرصه مدلینگ ، جذابیت ذاتی ، تناسب اندام ، جذابیت چهره ، پوشش مناسب ، عدم استعمال دخانیات ، شخصیت خوب و… همه از ویژگی های یک مدل قدرتمند و حرفه ای است.

تنها کسی که میتوان در این عرصه به عنوان پیشگام در عرصه مد نام برد جناب آقای ارسلان حسن زاده است. به جرات میتوان گفت ایشان یکی از توانمندترین مدل های ایران هستند.

ارسلان حسن زاده بهترین مدل(مانکن) ایرانی+عکس

ارسلان حسن زاده در رابطه یا مدلینک می گوید: 

برای مدل شدن تنها نباید ظاهری جذاب داشته باشید ، بلکه باید هنر و توانایی مدل بودن را نیز داشته باشید!

مدلینگ تنها تفریح و لذت نیست ، سختی های خودش را دارد ، رژیم غذایی حرفه ای ، آموزش پیشرفته ، علاقه ، پشت کار ، تمرینات حرفه ای و …

ارسلان حسن زاده بهترین مدل(مانکن) ایرانی+عکس

برترین مدل های جهان اکثرا” دارای چهره های معمولی هستند اما با علاقه ، پشتکار ، گذراندن آموزش پیشرفته و در نتیجه به دست آوردن هنر و توانایی مدل بودن توانسته اند در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

وی همچنین افزود: یکی از دغدغه های مهم من ورزش و رژیم غذایی است.از ابتدای زمانی که شروع به فعالیت حرفه ای در این زمینه کردم حدودا ۱۰ سال است که محدودیت غذایی دارم و بسیاری از غذاها را که برای سلامتی بدن مضر است مصرف نمیکنم.

همینطور عدم استعمال دخانیات یکی از فاکتورهایی است که به شدت به آن پایبند هستم و تحت هیچ شرایطی نه تنها مصرف نمیکنم بلکه در معرض دود مصرف دیگران هم قرار نمیگیرم

عکس ارسلان حسن زاده بهترین مدل(مانکن) ایرانی

همچنین ۵ روزدر هفته بصورت کاملا جدی به ورزش فیتنس مادلینگ مشغول هستم و شاگردان زیادی در این زمینه دارم که برنامه ی تمرین شان را از من تامین میکنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *