خانه > اخبار ایران و جهان > اکران خصوصی فیلم «ما همه گناهکاریم» در سینما آزادی

اکران خصوصی فیلم «ما همه گناهکاریم» در سینما آزادی

95-10-10jnews956

به گزارش خبرآنلاین، مراسم نمایش خصوصی فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» شب گذشته با حضور سازندگان و اهالی هنر در سینما آزادی برگزار شد.

 

در این مراسم هنرمندانی چون نیوشا ضیغمی، نیما شاهرخ شاهی، الهام حمیدی، پیمان عباسی، حسن ناظر، قاسم زارع، محسن مسافرچس، مهدس میامس، شاهین باباپور، و… حضور داشتند.

 

مسعود فروتن که اجرای مراسم را برعهده داشت در ابتدا از تمامی سازندگان دعوت کرد تا به روی سن آمده و درباره وضعیت ساخت این فیلم دقایقی به صحبت بپردازند.

 

پیمان عباسی نویسنده فیلمنامه این فیلم که به همراه دخترش روی سن آمده بود گفت: «فیلمنامه این فیلم براساس اتفاق واقعی که برای دخترم رخ داده به نگارش درآمده است. من به همراه دخترم که با مریضی سخت دست و پنجه نرم می‌کرد روزهای بسیار سختی را گذراندیم و این در حالی بود که نیوشا ضیغمی بعد از پایان این دوران از من درخواست کرد فیلمنامه زندگی واقعی دخترم را بنویسم.»

 

او افزود: «با آغاز نگارش به دلیل یادآوری روزهای سختی که داشتم چندین بار با نیوشا ضیغمی تماس گرفتم و انصراف خودم را اعلام کردم ولی او اصرار داشت که این کار انجام شود. جا دارد از نیوشا ضیغمی و همه گروه این فیلم که همراه من بودند تا این فیلم به سرانجام برسد تشکر کنم.»

 

نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی (بازیگران) حسن ناظر (کارگردان) و محسن مسافرچی (پخش کننده و تهیه‌کننده) نیز در ادامه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از تمامی افرادی که برای تماشای این فیلم به سینما آمده بودند تشکر کردند.

 

نکته جالب اینکه به دلیل استقبال بیش از حد مخاطبان و مهمانان مراسم با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *