خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان+عکس

معمولا تصور همه مردم از مادر بزرگ، یک زن خسته و کهن سال است که در حال سپری کردن دوران بازنشستگی خود با نوه هایش مشغول بازی است. اما بعضی از مادر بزرگ ها اینگونه نیستند. نمونه یک مادر بزرگ زیبا و جوان ژاکلینا بریدو مدل زیبای لهستانی است.

ژاکلینا بریدو مدل زیبای لهستانی

با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

ژاکلینا بریدو جوان ترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان

ژاکلینا بریدو (Zaklina Berrido Pisano) لقب جوانترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان را دارد، او پنجاه ساله است ولی وقتی چهره وی را ببینید باور نمیکنید که بیشتر از ۳۰ سال سن داشته باشد، ژاکلینا وارد صنعت مدلینگ شده و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

آدرس صفحه او در اینستاگرام realfashionist@ است، شما هم میتوانید به جمع فالوورهای ژاکلینای صربستانی بپیوندید، در ادامه این مطلب از حیاط خلوت؛ با این مادر بزرگ جذاب آشنا میشویم.

  Zaklina Berrido Pisano image

با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

ژاکلینا مادربزرگ جوان و مدلینگ صربستانی ۲ نوه دارد.

ژاکلینا و صنعت مد

ژاکلینا ۴۹ساله بعد از انتشار عکس هایش در شبکه های اجتماعی بعنوان مدلینگ تبلیغاتی توجه بسیاری رابه خود جلب کرد ، به این که چطور یک زن در آستانه ۵۰ سالگی درست مثل یک زن جوان و جذاب زیر ۳۰ سال بنظر میرسد.

شبکه های اجتماعی لقب مدل واقعی رابه او داده اند که بدلیل جوانی و زیبایی او در اواخر دهه چهارم زندگی اش است. ژاکلینا  در وبلاگ خود مینویسد علاقه زیادی به مد و لباس دارم بهمین خاطر دلیل هم وارد عرصه مدلینگ شدم ، صبر و حساسیت خاصی در انتخاب لباس به خرج میدهم و انتخاب مد رابا الگو برداری از سبکهای برجسته کشور های سوئیس ، فرانسه و لهستان انجام می‌دهم.

تصاویر اینستاگرام ژاکلینا مادربزرگ جذاب جهان

با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

او در حال حاضر در یکی از مراکز مد ایتالیا زندگی می‌کند. ژاکلینا یا همان مادربزرگ جوان مدلینگ ۴۲۱٫۰۰۰ فالور در اینستاگرام دارد.

ژاکلینا در ادامه می‌گوید دختر ۲۸ساله ای دارم صحبت کردن با او یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که میتوانم انجام دهم. دختر او که نامش منتشر نشده است دو فرزند دختر دارد.به گزارش حیاط خلوت ژاکلینا یک پسر به نام استفان داشته که کریسمس ۲ سالِ قبل در اثر تصادف جانِ خودرا از دست داده است.ژاکلین در طول زندگی خود در کشور های سوئیس، فرانسه و لهستان نیز اقامت داشته است.

عکس های مادر بزرگ مدل

با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

این زن امیداوار است بتواند به خاطر حفظ ظاهر خوب و مرتب خود الهام بخش دیگر زنانِ هم سن و سال خود شود. البته ژاکلینا هنوز از راز و رمز زیبایی و جذابیت خود سخنی به میان نیاورد. پیش از این، بلیندا وایت خانم ۴۸ ساله بریتانیایی که به عقیده بسیاری ۲۶ساله بنظر می‌رسد، به ستاره شبکه های اجتماعی تبدیل شده بود. خانم وایت رمز موفقیت خودرا در رژیم گیاه خواری و یوگا می‌داند.

زیباترین مادر بزرگ جهان، مدل ۵۰ ساله صربستانی

با زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان آشنا شوید+عکس

زیباترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان

گردآوری: اخبار مد و ستاره ها

منبع: پارس ناز

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *