خانه > زناشویی > بارداری و زایمان > بهترین تغذیه زنان باردار برای داشتن کودک باهوش

بهترین تغذیه زنان باردار برای داشتن کودک باهوش

تغذیه زنان باردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و روی سلامت و هوش جنین تاثیر زیادی دارد . در ادامه مواد غذایی مناسب در دوران بارداری برای داشتن فرزند باهوش را به شما معرفی می کنیم .

بهترین تغذیه زنان باردار

تغذیه مناسب برای داشتن کودک باهوش

داشتن کودک باهوش یکی ازخواسته‌های مادران بارداراست که با چند روش آسان می توانند به این مهم دست یابند. برای داشتن کودک باهوش کافی است از دوران بارداری به فکر باشید.

برای داشتن کودک باهوش میوه و سبزی مصرف کنید

از مصرف میوه و سبزی تازه غافل نشوید. این مواد خوراکی که سرشار از ویتامین های مفید است، سلامت مادر و جنین را تضمین می‌کند و دریافت همین ویتامین ها، باعث افزایش هوش کودک می شود.

برای داشتن کودک باهوش کمتر حرص بخورید

بر اساس نتایج تحقیقات، مادرانی که در دوران بارداری استرس بسیاری داشته اند یا عصبی بوده‌اند، فرزندانی کم هوش تر از دیگر مادران خواهند داشت.

برای داشتن کودک باهوش مراقب دندان هایتان باشید

مشکلات و بیماری‌های مربوط به دهان و دندان از جمله عواملی است که روی نوزاد تاثیر مستقیم می‌گذارد. همچنین سیگار کشیدن از جمله مواردی است که تاثیرات مخربی بر مغز کودک خواهد گذاشت.

برای داشتن کودک باهوش از مصرف شکر بپرهیزید

شکر از جمله مواد غذایی است که سبب ایجاد تاثیرات مخرب بر ذهن کودک می‌شود. همچنین سبب برهم خوردن تعادل انسولین بدن می‌شود؛ پس اگر به دنبال داشتن فرزندانی باهوش هستید، مصرف شکر را کم کنید.

برای داشتن کودک باهوش رژیم غذایی مناسب داشته باشید

نتایج پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که ترکیبات موجود در تخم مرغ به رشد سلول های مغزی جنین کمک می کند و سبب می‌شود فرزندتان باهوش ‌تر شود البته ماهی هم از جمله مواد غذایی است که تاثیر مثبتی بر مغز فرزندتان خواهد گذاشت.

منبع : yjc.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

برای سفت شدن شکم بعد از زایمان چکار کنیم ؟

۹ روش برای سفت‌کردن شکم بعد از بارداری صاف و سفت شدن شکم بعد از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *