خانه > اخبار ایران و جهان > به زودی بازی جذاب “اسپایدرمن” برای PS4 عرضه می شود

به زودی بازی جذاب “اسپایدرمن” برای PS4 عرضه می شود

وب سایت گیم نیوز: براساس صحبت‌های رایان پناگوس، معاون ارشد شرکت مارول، عنوان کرد که بازی انحصاری اسپایدرمن که توسط اینزومنیاک گیمز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت قرار دارد، در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.
به زودی بازی جذاب "اسپایدرمن" برای PS4 عرضه می شود
در یک برنامه زنده که به وسیله یکی از کاربران ردیت ضبط شده است، پناگوس در مورد فعالیت‌های مارول در زمینه بازی‌های ویدیویی می‌گوید که در سال ۲۰۱۷ عناوین بیشتری مانند اسپایدرمن برای پلی‌استیشن ۴ و Marvel Vs. Capcom: Infinite برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پی‌سی خواهیم داشت.بازی اسپایدرمن در مراسم E3 سال گذشته توسط اینزومنیاک معرفی شد اما نه از سوی سونی و نه از سوی مارول تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مورد انتظار ارائه نشده است.

فیلمی به اسم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» با همکاری استودیو مارول و سونی پیکچرز در حال ساخت است و در ماه جولای اکران خواهد شد. بازی اینزومنیاک مطمئنا ربطی به این فیلم ندارد اما نمی‌توان منکر تاثیر آن بر روی تاریخ انتشار بازی آن‌ها بود. هر چند هنوز هیچ تاریخ انتشاری به صورت رسمی مشخص نشده است.

بازی جدید اسپایدرمن بازیکنان را وارد داستانی کاملا جدید از این سری می‌کند. جایی که در آن پیتر پارکر باتجربه‌تر و استادانه‌تر به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد. طبق توضیحاتی از بازی، در این عنوان از حرکات پارکور و گردش در محیط گرفته تا سیستم مبارزات شاهد اسپایدرمنی جدید خواهیم بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی راه اندازی یک آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *