خانه > اخبار ایران و جهان > بیانیه تند و کنایه آمیز کی روش علیه “برانکو” سرمربی پرسپولیس

بیانیه تند و کنایه آمیز کی روش علیه “برانکو” سرمربی پرسپولیس

با توجه به اتفاقات اخیر بین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و برانکو ایوانکوویج سرمربی پرسپولیس ، همانطور که انتظار می رفت کارلوس کی روش اقدام به انتشار بیانیه ای در این خصوص در صفحه اجتماعی اش کرد.

5350317_558

به گزارش حیاط خلوت، در این بیانیه آمده است:

دوستان عزیز

بعد از موضع گیری برانکو ایوانکوویج در رسانه های عمومی من تصمیم به مرخص کردن ۷ ملی پوش باشگاه پرسپولیس گرفتم این تصمیم به دو دلیل گرفته شد:

  1. می دانید که این اردو در روزهای مقرر فیفا نبوده است و آقای ایوانکوویج علاقه ای به همکاری در مورد برنامه ای که قبلا تایید کرده بود نداشت و بنده به عنوان سرمربی تیم ملی قادر به ارائه تضمین در خصوص موفقیت یا ناکامی تیمشان نیستم
  2. علاوه بر این من می خواستم با رهایی ۷ ملی پوش، پرسپولیس آنها را از فشارهای احتمالی برانکو ایوانکوویج خلاص کنم.

همانطور که قبلا گفته بودم اردوی دبی جز برنامه آمادگی ما بود که به تایید فدراسیون ، سازمان لیگ و باشگاهها رسیده بود.

هدف ما این است که برای اولین بار در تاریخ ۲ دوره پیاپی به جام حهانی صعود کنیم با وجودهمه محدودیت ها، موفق شدیم در صدر گروه قرار بگیریم. اردوی دوبی نیز می توانست شرایط مناسبی برای پیشرفت بازیکنان و تیم ملی فراهم کند.

کاملا واضح است که این برنامه انجام خواهد شد. در همه کشورهای دنیا، خواسته های باشگاه ها برای توافق بین آنها و تیم ملی حائز اهمیت است. اما به علت پایبندی برانکو به تواقفات انجام شده و عدم ارائه موضعی ثابت، امکان هیچگونه توافقی با او وجود ندارد.اما به هر حال، این اتفاقات باعث عقب نشینی ما از مواضعمان در مورد بازیکنان و تیم ملی نخواهد شد. به همین دلیل، تا زمانی که برانکو افکار خود را تغییر ندهد، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس به جز روزهای فیفا دی به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

 بعد از این توجه مردم را به این موضوعات جلب می کنم:

۱- این امری متداول است که بسیاری از سرمربیان برای مشکلات خود، تیم ملی را مورد سرزنش قرار می دهند که برانکو یکی از این مربیان است.

۲- همچنین این موضوع که سرمربیان، هواداران باشگاه خود را علیه تیم ملی تحریک می کنند نیز حرکت جدیدی نیست که این امر از جانب آقای ایوانکوویج اتفاق افتاده است.

۳- آقای ایوانکویچ مختار به انجام هر کاری است اما با احترام به تمام باشگاه ها از جمله پرسپولیس، من تمام تلاشم را برای فوتبال ایران و تیم ملی انجام خواهم داد.

۴- در انتها امیدوارم مردم ایران متوجه باشند حرکات تند و آتش افروز برانکو در انتها باعث سوختن خودش خواهد شد.

دوستان عزیز:

پس دوباره تکرار می کنم که ما باید به روی هدفمان تمرکز کنیم و آقای برانکو نمی تواند من و تیم ملی را توجیهی برای ناکامی یا موفقیت های خودش بداند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *