خانه > اخبار ایران و جهان > بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس درخصوص اخراج ملی پوشان توسط کی روش

بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس درخصوص اخراج ملی پوشان توسط کی روش

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نگرانی خود را از جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار این باشگاه و محروم شدن تیم ملی از ستارگان پرسپولیس ابراز کرد.

dc32f1f2-b3f3-412e-bcda-3d384c9fa5f3

 به گزارش وب سایت نود، در این بیانیه آمده است؛ انتقاد سرمربی باشگاه‌، در خصوص برخی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بوده و انتظار می‌رفت  پاسخ منطقی و حرفه‌ای نیز دریافت کند.

بدیهی است اینگونه رفتارها در شأن و منزلت ملت بزرگ ایران اسلامی نبوده و امید است همگان بر اخلاق و رفتار حرفه‌ای پایبند باشند.

باشگاه بزرگ پرسپولیس با حمایت هواداران میلیونی و با اتکا بر تعصب و توان بازیکنان خود با انگیزه بیشتر در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حاضر خواهد شد. در خاتمه  ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی‌، این باشگاه اجازه نخواهد داد اینگونه مسائل خللی در روند پیروزی‌های تیم پرسپولیس ایجاد کند.

 

گفته می شود این اقدام کی‌روش آغاز تقابل دوباره برانکو و کی‌روش است حتی شنیده شده کی‌روش عنوان کرده با توجه به صحبتهای برانکو فعلا بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شوند.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی و وحید امیری ۷ ملی پوش پرسپولیس‌اند.

برانکو دیروز و امروز در صحبتهایی اردوی تیم ملی در دوبی را غیرضروری خواند و به شدت از سرمربی تیم ملی، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. او گفت:

اگر پرسپولیس قهرمان نشود مقصرش کی‌روش، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.

در سوی دیگر سازمان لیگ عنوان کرد پیش از این برنامه تیم ملی در اختیار برانکو قرار گرفته بود، فدراسیون فوتبال هم برانکو را به فرافکنی متهم کرد. کی‌روش بدون آنکه درباره صحبتهای اخیر برانکو اظهارنظر کند در تصمیمی غیر منتظره ۷ ملی پوش پرسپولیس را از اردوی فعلی تیم ملی حذف کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *