خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > بینی خود را بدون جراحی کوچک کنید!

بینی خود را بدون جراحی کوچک کنید!

بینی خود را بدون جراحی کوچک کنید!
بسیاری از افراد از اندازه و فرم بینی خود ناراضی هستند و همواره به فکر جراحی زیبایی بینی اند اما بهتر است کمی دست نگه دارید .
ترفند های آرایشی جالبی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها این مشکل خود را بدون جراحی حل کنید و بینی تان را کوچک کنید .
کوچک کردن بینی
۱۰ راه کوچک کردن بینی بدون جراحی
۱. باریک کردن بینی

این کار به کمک سایه‎روشن زدن ممکن می‎شود. ابتدا باید کرمی روی بینی‎تان بمالید که یکی ‎دو درجه تیره‎تر از رنگ طبیعی پوست‎ خودتان باشد. سپس به کمک سایه‎ای که روشن‎تر از آن است پل بینی را سایه بزنید.

۲٫ از آرایش غلیظ چشم‎ها خود‎داری کنید

بعضی‎ها فکر می‎کنند که در‎ صورت آرایش کردن غلیظ چشم، کسی به بینی‎شان توجه نمی‎کند در صورتی‎ که این‎طور نیست. چون این آرایش باعث می‎شود که مردم بیشتر روی بینی شما تمرکز کنند. پس به جای این کار چشمان‎تان را آرایش ملایم و طبیعی کنید تا بینی‎تان کمتر مرکز توجه قرار گیرد.

۳. کرم زیر چشم بزنید

حلقه تیره‎رنگ دور چشم باعث می‎شود بینی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. پس از کرم زیر چشم برای روشن کردن این تیرگی‎ها استفاده کنید تا بینی‎تان کمتر مورد توجه قرار گیرد.

۴. کوتاه‎تر کردن بینی‎های کشیده

با انتخاب رنگ تیره برای زمینه می‎شود این کار را انجام داد. به ‎راحتی می‎توانید با یک کرم تیره نوک و خط بین پره‎های بینی را رنگ کنید. یادتان باشد که این کرم را خوب به خورد پوست‎تان بدهید تا کاملا طبیعی جلوه کند.

۵. سبک آرایش موی سرتان هم روی بینی تاثیر دارد

آرایش موی‎تان هم روی اندازه بینی اثر دارد. موهای فرق ‎وسط، بیشترین تمرکز بیننده را روی بینی قرار می‎دهند، در حالی‎که اثر فرق‎ کج بر‎عکس آن است. موهای جمع شده در پشت‎ سر هم، با زیادتر کردن حجم سر باعث کم‎شدن اثر بینی روی بیننده می‎شوند.

۶. بینی را چرب نکنید

هر نوع درخششی بر روی بینی، باعث می‎شود که بیشتر به چشم بیاید، به همین خاطر آرایش بینی خود را با استفاده از پد تکمیل کنید. در غیر این‎ صورت تمام سایه‎روشن و رنگ زمینه به کار رفته نتیجه عکس می‎دهد و بینی را بزرگ می‎کند.

۷. رژ‎‎گونه بزنید

با پر‎رنگ کردن بقیه اعضای صورت مثل گونه‎ها اندازه بینی کوچکتر جلوه می‎کند. برای این منظور با رنگ کردن گونه‎های‎تان به جای بینی آنها را مرکز توجه صورت‎تان قرار دهید.

۸. از کرم‎پودر برنز استفاده کنید

بینی بر روی پوست تیره هم کوچک‎تر به ‎نظر می‎رسد. برای این منظور کرم برنز را روی بخش‎هایی از صورت که احتمال آفتاب‎سوختگی دراد بمالید: مثل پیشانی، سر گونه‎ها، چانه و تیغه بینی. رنگ برنز برای ایجاد یک سایه ‎روشن مناسب به منظور کوچک جلوه دادن بینی بسیار موثر است.

۹. رژ‎لب تیره بزنید

لب‎های تیره و براق مرکز توجه را از روی بینی بر‎می‎دارد. رنگ سرخ مات کلاسیک و یا حتی براق برای این‎کار خیلی مناسب است. در ‎هر‎ حال مردم روی آن بخش از صورت شما خیره می‎شوند که از همه براق‎تر و یا پر‎رنگ‎تر است.

۱۰. تمرین کنید!

ممکن است موقع شروع گریم صورت‎تان چندان خبره و یا سریع نباشید، اما خوب با تمرین این مشکل بر‎طرف خواهد شد. بعد از یک مدت تمرین، خودتان هم از نتیجه کارتان تعجب خواهید کرد. برای شروع سایه‎زدن بینی خود را آنقدر تمرین کنید تا نتیجه رضایتبخش شود. در مرحله بعد می‎توانید به سایه‎زدن بخش‎های دیگر صورت‎تان بپردازید تا بتوانید چهره خود را تغییر دهید. و یادتان باشد که نتیجه کار خود را در نور خورشید ببینید، چون نور لامپ نتیجه کار را متفاوت نشان می‎دهد.

منبع:salamatism.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *