خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های “حامد آهنگی” مجری طنزپرداز

بیوگرافی و عکس های “حامد آهنگی” مجری طنزپرداز

در این بخش عکس و بیوگرافی حامد آهنگی یکی از طنز پردازان خوب کشورمان جهت معرفی به شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی به انگلیسی (hamed ahangi) متولد هفدهم تیرماه پنجاه و هشت است . او یک تیرماهی احساسی و اعتماد به نفس بالاس . حامد در بندر انزلی شومن به دنیا آمده است ، قد حامد آهنـگی ۱۸۳ و وزنش ۷۴ کیلو گرم است . حامد یکی از بهترین طنز پردازان و کمدین ها اجرای زنده بروی صحنه است و فعالیت خود را در کیش شروع کرد . حامد آهنـی متاهل است و در سال ۹۲ صاحب یک فرزند پسر بنام آراد شدند. حامـد آهنگی در عید مبعث مهمان برنامه خندوانه رامبد جوان بود و یک صحنه لباهنگ زیبا اجرا کرد که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

حامد آهنگی در مسابقه ادابازی خندوانه

حامد آهنگی در مسابقه ادابازی خندوانه

وی همچنین در تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۹۵ نیز برای بار دوم در سری چهارم خندوانه حضور پیدا کرد که با اجرای چند دقیقه ای با عنوان “استاد” خود حس و توانایی طنزپردازی خود را دوباره ثابت کرد.

حامد آهنگی اکنون در حال شرکت در مسابقه ادابازی خندوانه می باشد و با نصرالله رادش هم تیمی شده است.

از سال ۱۳۷۲کار هنری را آغاز کرد و وارد یکی از گروههای نمایشی بندرانزلی شد باحضور در نمایش ((درام)) به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد .همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد

اینستاگرام حامد آهنـگی

اینستاگرام حامد آهنـگی

حامـد آهنگی از سال ۱۳۸۰ تاکنون در جنگهای شبانه زیادی حضور داشت و نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا – کنکور – ماهواره ۱و۲ – کلاس درس – داماد تصادفی – منشی قلابی – جزیره آدم خواران – غول چراغ جادو – باشگاه کاراته – کنسرت موسیقی – عروس خونین۱و۲ – مدرسه پیرمردها و… در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی وخصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است. از سال ۱۳۸۱همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد وهمزمان با اجراهای تاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است.او علاوه بر بازیگر کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز میکند.

 

مدتی در یکی از آموزشگاههای بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشتم. از اواخر سال ۱۳۸۹در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار میشد حضور داشتم و چند اجرا داشتم، همانجا بود که توسط یکی از خوانندگان خوش صدای کشور حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شدم و از سال ۱۳۹۰کارم را در جزیره آغاز کردم و به لطف پروردگار تاکنون هرشب در سالن های مختلف اجرا داشتم و بطور میانگین تاکنون در جزیره کیش بیش از ۱۲۰۰ اجرا داشتم و خدا را شکر توانستم تعداد زیادی از هموطنانم را شاد کنم .هم اکنون نیز درخدمت گروه هنری شرکت شانتیک با تهیه کنندگی بابک تانیش هستم که جمعی از بهترین هنرمندان را در کنار هم دارد.

عکس همسر حامد آهنگی ، عکس پسر حامـد آهنگی

عکس حامد آهنگی و ساعد سهیلی

عکس حامد آهنگی و ساعد سهیلی

عکس های اینستاگرام حامد آهنـگی

عکس های اینستاگرام حامد آهنـگی

حامد آهنگی در خندوانه

حامد آهنگی در خندوانه

حامد آهنگی و همسرش، حامد آهنگی و پسرش

حامد آهنگی و همسرش، حامد آهنگی و پسرش

 

 

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *